hier al vakantie aangevraagt en paar vrije dagen nu hopen of geaccepteerd word kan ik lekker vakantie boeken anno, hopelijk is ze snel beter.
@Anno: wat zielig! Is ze wagenziek? @Lola: ach ja, als je maar kunt koken. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de tekening! @Ingeltje: Pablo wordt vast morgen geboren... @Kaatje: wat leuk, kop houden, whahaha. Echt zo'n leuk mannetje om te zien hè, die Levi. @Eva: oei, migraine is niet grappig! Wel fijn dat die maxalt snel helpt. @Pisum: wat goed van je dat je de auto hebt gehaald! @Funny: oh, ik heb medelijden met je meid... ik hoop dat de pokjes snel weer genezen zijn. @Hummelke: beterschap voor Ilse!
Ik begrijp je héél goed. Heb zelf ook al twee keer een time-out hier gehad. Het kost ook veel tijd als je alles wilt meekrijgen. Daarom zit ik ook niet op Hyves, er gaat zo al genoeg tijd in zitten. Dikke knuffel van mij en ik hoop je terug te zien als het wat rustiger wordt bij jou...
ja zaten wij ook te denken ik hoop het echt niet had vandaag wel de auto van souders bij omdat de mijne nog kapot is, die komt morgen gelukkig terug morgen neem ik rik zijn auto mee, mijn autostoel hoes zit in de was. hopelijk heeft ze het dan niet bij rik heeft ze het ook 1 keer gehad en bij mij 1 keer maar niet 2 keer op een dag. snel mijn auto weer terug en dan hopelijk niks aan de hand ze wordt ook ineens wit en gaat dan zeveren en dan hoppa. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pffffft...! Dat lijkt me nu de mindere kant aan het hebben van een tweeling. Die doen elkaar natuurlijk in alles na. Hoop het overigens niet voor jou en Anna...
Ik heb vandaag gewerkt, was weer een drukke dag. Daarna gekookt voor mijn souders en gezellig samen gegeten. Toen nog even naar de winkel om Pampers te kopen en daarna was het alweer bedtijd voor ons menneke. hij zit er de laatste tijd heel erg goed bij. Is supervrolijk, heel schattig, wel een beetje ondeugend, eet en drinkt goed, slaapt goed. kortom: daar wil ik er nog wel eentje van! Morgen een dagje vrij. Eerst 's ochtends even naar de gyn, dan koffiedrinken bij mijn vriendinnetje. Ik heb er zin in, heb haar al veel te lang niet meer gezien. Als het morgen mooi weer is gaan we na het avondeten nog even naar de kermis.
Gossie, Julia heeft toch geen last van wagenziekte? Je krijgt morgen trouwens de postbode aan de deur. Sorry dat het wat langer duurde dan de bedoeling was...
@Anno, welke kant staat het autostoeltje? Misschien dat dat ook kan uitmaken voor welke kant zij alles voorbij ziet komen zeg maar uit het raam? Wij hadden Mike altijd links staan achter A dus die reed. Maar nu Mike zijn benen langer worden pastte dit niet meer, A kon niet verder met zijn stoel naar voren. Toen Mike de eerste paar x dus achter mij zat (andere kant) was hij ook misselijk.
Jeetje, ik word gék van mijn keuken, de nieuwe dan... Denk ik voor het laatst naar de keukenboer te gaan voor één aanpassing, blijkt dat helemaal niet te kunnen . Dus verschillende alternatieven bekeken en kwam vervolgens met meer vragen thuis dan waar ik mee weg ging. En woensdag móet de kogel door de kerk, willen we 'm op tijd hebben. Ik ben jaloers op mensen die meteen weten wat ze willen en daar niet meer van afwijken. Ik zie steeds leuke dingen waarvan ik denk: 'Zou dat bij ons ook kunnen...?'
@ Lola: eigenlijk een luxe probleem dus? Maar wel een lastige Ik ga nu zo echt douchen en dan kom ik nog even spieken en dan lekker slapen.
@Lola, ben blij dat zowel manlief als ik dezelfde smaak hebben en ook echt bijna altijd wel meteen onze keuze kunnen maken. Is straks zeker welkom mochten bij ooit een huisje kopen!
Lola, dat is idd wel lastig. Maar als je ng maar 2 dagen hebt zul je toch iets moeten kiezen. Kies zelf altijd voor dat wat het eerste goed voelt.