Ging net Levi naar bed brengen, zijn knuffels zitten in de was, dus gaf hem 3 nieuwe, geeft hij ze terug want meneer wil zonder knuffels slapen.. mijn mannetje wordt groot J L J Pisum, spannend. Ben benieuwd hoe hij slaapt in zijn nieuwe bed
@kaatje wel lief dat hij het "goed maakt" met poetsen @tweety zal straks kijken @azeb hier ook hoor is logisch
Zo ik heb bijna de hele tekening op het muur. Ben bezig met de laatste bloemen. Wat een werk :S Krijg het ook niet op de foto want hij pakt de lijnen niet. Dus ff geduld ladies Zelf begin ik mij een beetje zorgen te maken... Gisterenavond/nacht kreeg ik te horen over de loveparade.. als 19 doden w.o.a. 1 NL man van 22jr en ruim 300 gewonden.. Een bff is gisteren daarheen gegaan en ik heb haar dus gelijk gesmst toen ik hoorde van de tragedie.. maar ik heb nog niks terug.. ik probeer te denken dat het door overbelasting netwerk komt.. maar als ik morgen nog niks hebt gehoord bel ik haar moeder op.. zint mij niet
wij willen misschien op vakantie volgende week dus vanaf 4 augustus ongeveer een caravan of huisje in nl of belgie iemand tips??? xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Parr, wat is bff ? kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Hoop maar dat het idd door overbelasting is of ze haar tel. kwijt is ofzo.
@ Anno: wat wil je in de buurt hebben? Want die vrienden van ons hebben dus bungalowpark midden in het bos, pal naast de soesterduinen, dierentuin is op fietsafstand, WIJ OOK op fietsafstand , zwembad in het dorp, met de auto op redelijke afstand van het strand, in de buurt van de speeltuin van austerlitz....weet alleen niet hoe het met prijzen zit maar zal je de link even geven: Bungalowpark 't Eekhoornnest - Welkom
@eva thx maar vind ruim 400 euro best veel voor een last minute ik ben al flink verder aan het zoeken maar alles vind ik vrij duur voor zo'n laatste moment boeking onder de 400 euro vind je bijna niks en ik weet wel dat het midden in de bouwvak is maar we willen gewoon weg omdat het leuk is en anders niet dus we snuffelen nog even xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
we gaan volgende week nog eens kijken of de prijzen zakken en zo niet blijven we lekker thuis en gaan we meer leuke dingen doen maakt mij niet uit hoor xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Haha Ik zal het even met de campingbaas checken of de kamer nog niet gereserveerd is, u hoort zo snel mogelijk van ons
hoi ladies ben alleen thuis want J is klussen Raven slaapt nu. Ze is gisteravond voor het eerst in het peuterbedje blijven liggen, we doen steeds 3 x rustig zeggen dat ze in het grote bed moet gaan slapen en niet spelen of de kamer uit komen want anders gaat ze in het ledikantje. Na 3 x doen we dat dan ook en dat pikt ze dan. Maar gisteravond hoefde ik maar 1x terug en toen was ze in slaap gevallen in het peuterbed. Zelfs vanmorgen kwam ze er niet uit maar ging mij lief zitten roepen. Denk dat ze het nu wel snapt!
:x Aimar is na 45 minuten alweer wakker........dat wordt een lange middag.....zo eerst maar eens mijn zus bellen of we iets eerder kunnen komen....
oef da's niet relaxed raven slaapt na weken van gedoe nu weer 3 uur overdag, aan de ene kant heerlijk maar aan de andere kant is het wel erg stil zo ik heb al gepoetst vandaag en de was is aan kant dus wat ik nu moet gaan doen????