Ik heb ook al gepoetst (keuken een beetje, koffiezetter ontkalkt, beneden gestofzuigd, 3 wassen gedraaid en opgehangen, 1 opgevouwen...dus mag nu even niksen... Oja E. vond vanmorgen de puzzel van de bibliotheek terug die we dachten kwijt te zijn! Nu missen we alleen nog de oplader van de fotocamera.....zucht...
Hoi, Vanochtend al een aardige trip achter de rug. Even naar smoeder geweest, haren van hubbie en Kyano geknipt, gewandeld dus meneertje lag er pas tegen half 2 in. Straks hebben we nog een 40-jarige bruiloft van mijn oom en tante. Lijkt me wel gezellig want als het goed is, zijn al mijn neven en nichten er ook met de kids. Kaatje ieks niet prettig om zo wakker te worden Tweety oeps ook al zon verassing Steen je vroeg hoe het met me ging; op zich wel goed alleen word ik heel emotioneel als ik zwangere meiden zie of mensen met een pasgeboren babytje. De afgelopen weken kon ik steeds denken oh wat leuk over een tijdje ik ook weer en dat komt nu heel hard aan. Zoland ik daar niet mee geconfronteerd word gaat het wel. Parr druk aan het werk dus! Ik hoop dat je vriendin niet een van de slachtoffers is. Echt een drama wat er gebeurd is Eva oei dat is een erg kort dutje. ** edit volgens mij valt het mee dus ** Kyano slaapt eigenlijk altijd ongeveer 2 uur en soms iets langer
hoi hoi! Ik kon lekker eerder naar huis. Het was zó rustig op het werk. Dus twee overuren genomen. Helaas zou een collega van de avonddienst Bosche bollen meenemen, die mis ik nu...ach ja misschien toch ook niet zo erg voor de lijn @Jannes, hoe is het nu met de kleine van de zus van je collega? @Wupje, ik kan me je gevoel wel voorstellen, knuff meis! @Parr, lekker aan het klussen, succes! Balen dat je niets van je vriendin hoort.... @Kaatje, hihi ja ze worden oud he. Bleh hondenpoep ruimen, dat is echt zo vies.... @Tweety, ook al aan het poepruimen... @Eva, zo jij bent goed bezig, dan mag je zeker wel even rusten nu. @Azeb, nog gefeliciteerd met je mannetje. Fijn dat jullie een leuke tijd hebben. @Yule, super dat Raven het nu door lijkt te hebben in haar peuterbedje.
Anno, ben bang dat je in augustus geen leuke prijsjes hebt .ook niet voor een last minute. idd proberen op vakantieveiligen.
@yule heeft ze al het geduld om te knutselen robin heeft daar echt jammer genoeg geen interesse in. rene nu wel af en toe maar dan ook maar heel even jeetje wat knap zeg dat ze dat hele liedje al zingt. als ik dan robin vergelijk zegt ie nog 3x niks
zagen zagen wiedewiedewagen kan ze ook en slaap kindje slaap en schaapje schaapje heb je witte wol en bob de bouwer echt leuk, ze zingt de hele dag dus krijgt heel wat oefening zo
Jeetje die gaat hard ! Leert ze dat ook op de dreumesgroep ? Levi zingt hier poesje mauw, hondje waf, gedeelte van piet piraat, gedeelte van nijntje, sesamstraat, 1234 hoedje van papier en visje visje in het water
nee wij zingen thuis gewoon heel veel en vaak met haar 1234 en poesje mauw kan ze idd ook en in de maneschijn (maar die is nogal moeilijk) piet piraat ken ik niet???
Kate zingt wel wat.. is altijd hetzelfde maar echt onverstaanbaar voor ons Zo 1 muur is af, nu een bakkie doen. Kate wilt op schoot maar dat gaat niet dus in de TT naast mij naar zingend Raven te kijken. Van alle films wat zij hier kijkt vindt zij Jill het leukst 8) moet altijd lachen/reageren bij haar filmpjes
En misschien via de airmiles als je deze spaart?? Wij gaan nu naar landal en je krijgt iets van 50% korting ofzo. misschien hebben ze ook wel andere aanbiedingen.
@anno weerterbergen heeft vaak ook goedkope lastmin. is van roompot *edite* geloof dat in het hoogseizoen de lastmin ook erg duur zijn ik kan me herinneren dat we weleens voor 50 euro in weerterbergen hebben gezeten. we(ik) wilde dit jaar nog naar disney maar janco ziet dat toch niet zo zitten nog met de auto en met de bus en de kids beide niet nu zat ik net te kijken naar movie world in duitsland dat lijkt me nu veel leuker voor de kids met dora, diego, sponsbob etc allemaal van nick jr die hier vaak bekeken wordt. 2 dagen intree en een nachtje in een hotel voor 49,- pp. vond ik wel een leuk prijsje.
@tweety toch maar niet disney! Movie park ik wist niet dat dit in combi stond met nick jr. Dat vind ik dan ook wel een keer leuk om heen te gaan. Constateer net dat ik geen eten heb gehaald voor vanavond. lekker handig. Dus ik denk we gaan ff wat eten. Maar nee kan niet nu nog tour en straks voetbal. dus dan maar patat halen, wat natuurlijk ook erg lekker is. Misschien ook maar beter met giovanni, want die is echt in nee vandaag. Hij is nog net niet ingepakt met nee. Wil meneer pannekoeken dus ik pannekoeken bakken. Hoeft hij niet meer. hij wil alles, maar ook niks. Loopt echt met z´n ziel onder z´n arm. Nu gaat het wel weer iets beter gelukkig.
De Sprookjescamping moet echt geweldig zijn, hij staat ook op ons lijstje... Sprookjescamping de Vechtstreek