Ja, dit wist ik inmiddels . Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat er een onschuldige reden is voor het ontbreken van een reactie...
@Tweety en Kaatje: Oei, geen smakelijk begin van de dag dus. Hoe gaat het nu met Robin, Tweety? @Wupje: Knip jij zelf? Wat knap! Of haal jij de tondeuse over de koppies van je mannen... ? @Yule: Leuk is dat zingen hè? Jasmijn oefent ook al voor Idols, die zingt net als Raven de hele dag. Geregeld verzint ze ook andere teksten op bestaande melodieën. Emma zingt ook best veel. En best goed ook. Want hoewel je niet verstaat wat ze zingt, kun je aan de melodie toch goed horen om welk liedje het gaat... @Pupke: Beterschap! Wat scheelt eraan? Last van zwangerschapsmisselijkheid of 'gewoon' ziek? Emma is zó geïnteresseerd in het gereedschap van Lolaman, dat het haast niet te doen is om te klussen met haar in de buurt. Al ziet het er wel erg schattig uit, omdat ze Lolaman in alles nadoet. Nu heb ik haar vanmiddag - moest toch nog de grote boodschappen doen - een klein speelgoed gereedschapssetje gekocht. Geef ik haar dat als Lolaman volgend weekend weer aan het klussen slaat. Mocht het nu echt een succes zijn, dan weet ik meteen wat Emma voor haar verjaardag krijgt: de werkbank van Bosch!
@lola we hebben net denk ik luier nummer 10 verschoond en die was niet bepaald fris kan ik je vertellen. smeer me suf met bepanthen om te voorkomen dat ie kapotte billen krijgt. heb hem nu net een beker rosvisee stop gegeven kijken of het een beetje helpt want het is net water zo sneu. moet natuurlijk niet vergeten dat robin niet over kan geven dus het via beneden dan komt.
Tweety, idd nog te doen qua prijs,maar dat gebeurd hier pas over een paar jaar denk. Geloof dat ik halverwege omkeer van ellende met een huilende levi in de auto Elise, niet handig idd. Zorg hier meestal voor wat in de vriezer, heb ik altijd wat in huis
Hier gaat de hond van souders straks gelukkig weer naar huis. Ferry dacht dat hij er tot vandaag zou zijn,maar smoeder komt morgen pas thuis. Ferry moet morgen weer aan het werk, en heeft al net aan tijd voor Taco uitlaten 'sochtends dus ziet 2 honden niet zitten, en ik heb geen zin om weer het risico te lopen morgen poep te ruimen. Daarbij is svader gewoon thuis dus eigenlijk onzin dat wij oppassen.
heb terug gelezen maar geen fut om te reageren ben zo moe vandaag dus dikke knuff voor iedereen xxxxxxxxxxxxx
@kaatje ik heb meestal ook wel eten in de vriezer, maar we zijn hem even aan het leeg eten. Ik wil hem even goed ontdooien. Dus vandaar dat ik niks in huis had. fijne avond allemaal.
Anno, misschien zit hier nog wat tussen Zoek & Boek - Hogenboom Vakantieparken Vakantiehuizen Nederland | Vakantiehuis Nederland
@Lola: ik heb last van de bekende kwaaltjes die er allemaal bijhoren (erg moe en misselijk). Hoort er gewoon bij dus ik probeer er niet teveel over te klagen maar ik vind het wel zwaar, zeker met een drukke dreumes om me heen. Ik kan het nu even niet opbrengen hier heel veel mee te kletsen, maar dat komt wel weer. Jullie lopen vast niet weg
ow edit ik lees het al Rayyan is lekker gaan slapen vanmiddag in zijn stapelbed. ben na 3 uur maar eens gaan kijken of hij wakker was. zat hij te spelen op het matras dat we voor het bed gelegd hadden. wel jammer dat ik nu niet weet of hij eruit gevallen was, of dat hij gewoon wakker was geworden en op dat matras is gegaan. net is hij ook weer gaan slapen, hij is dan vol enthousiasme, gek kind hij gaat heel graag naar bed. en hij rende meteen op zijn bed af ipv ledikant en ging er verwachtingsvol in liggen
@Anno: hmm zal idd moeilijk worden om in deze dure vakantieperiode wat leuks/goedkoops te vinden. @Lola: voordat je het weet, coordineert Emma jullie volgende verbouwing. @Yule: ik had op Youtube al gereageerd. Moest zo lachen om het accent van Raven. @Kaatje: groot gelijk dat je de hond terug hebt gebracht. Toch raar dat je svader niet eens op zijn eigen hond kan passen. Zingen: ik denk echt dat Sara wel 20 liedjes kent. Van Poesje mauw tot In de maneschijn, tot Arentje. Wij hebben zo'n kinderliedjes CD met ruim 50 nummers en die luistert ze het liefst de hele dag. En wij zingen ook de hele dag met haar mee, dus ik denk, zoals Yule ook al zei, dat ze het daardoor zo snel oppikt. Nu is ze helemaal into K3 nummers, maar dan kent ze alleen het refreintje. @Tweety: als je net je rijbewijs hebt, is zover rijden ook best spannend. En jeetje wat een record aan vieze broeken! @Pisum: een stapelbed? Heb ik volgens mij gemist. Mijn moeder vroeg gisteren of Sara en ik zin/tijd hadden om ff mee naar de stad te gaan. Dat staat eigenlijk gelijk aan "heb leuke dingen gezien die ik voor jullie wil kopen", dus tja... daar zeggen we geen nee op. We zijn dus vanochtend naar verjaardag sbroer geweest en na de slaap naar de stad. Resultaat: Sara en Isabel tig leuke Mexx outfits rijker. Ff goed gebruik gemaakt van de uitverkoop .... en van oma
@kaatje ja thx doe ik morgen miss even ga nu de bank op en vroeg naar bed, morgen weer werken nog 3 dagen en ik heb vakantie, ben er echt aan toe. lekker leuke dingen doen en hopelijk alle slaapkamers afmaken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje wij hebben ook patat in huis hoor. alleen geen frituurvet!! jongens ik ga de zolder opruimen. mijn vader gaat binnenkort alle schuine hoeken maken met roldeurtjes nog een cadeau van verjaardag vorig jaar. dus moet nu wel een keer gebeuren ben al bij weer jarig. hihi
Daar zijn we weer....Ik was een beetje laat thuis dus om 18:00 was het eten nog niet klaar en Aimar was behoorlijk vervelend. Honger...dus maar een broodje gegeven die hij in raptempo op had en toen was hij weer gezellig! Om 18:30 aan tafel, waar hij ook nog lekker pasta mee at en zijn toetje helemaal op. Lekker gedouched en nu is meneer in dromenland. Lekker rust voor papa en mama Oja Aimar heeft iets nieuws waar ik minder blij mee ben. Uit baldadigheid gaat hij bijten. Hij beet mij van de week in mijn vinger, echt keihard en de tranen stonden in mijn ogen. Ik reageerde denk ik behoorlijk heftig (het deed ook echt pijn en ik was zo boos...) en Aimar moest er wel om lachen...sindsdien bijt hij dus als hij lollig wil zijn. Dus ook vanmiddag bij mijn zus, zonet bij papa.... Ik zal het morgen even doorgeven op het KDV....Of ze het even in de gaten willen houden. @ Anno: ik ben ook bang dat je niet iets goedkopers zult vinden... Jullie mogen wel hier langskomen in je vakantie hoor. de 11e ben ik jarig en gaan we naar het dolfinarium....daar meeten?