ja weer vrij!!!! (ben ik ff hard aan toe) eva dat zijn gave schoentjes! kaatje ik ga verschillende bekijken in juli ga ik hem pas echt kopen dan ben ik klaar et school en dus een hoger inkomen om hem te onderhouden Jij bent goed bezig geweest thuis zeg! (hihi ik in gezin niet thuis nu geen fut meer voor),lijk niet de enige liggen heir 2 op 1 oor parr, ga verschillende kijken (een auto op wielen lijkt mij wel handig en 1 met een motor erin ) jannes gezellig en klinkt idd als eenheel makkelijk meisje missy gefeliciteerd met A ingeltje ga jij jou eens bevallen (of toch maar met het keukenmes , sorry kon neit laten)
ingeltje nou ja studiebol dat zit gewoon in mijn koppie allemaal heb neits geleerd, hoorde beide op deze dag zelf en 1 dag ervoor maar geen boeken of aantekeningen over, dus vond wle knap dat allemaal nog in mijn kop zat van 3 jaar terug
heb weer op je zoon gestemd kaatje morgen lekker dagje artis met kyani even dagje met zijn 2 erop uit
Queen, thanx. Bij deze : Lieve meiden, zouden jullie aub nog een keer op Levi willen stemmen ? Blijven maar op de 13de plek hangen. Link staat in mijn onderschrift. Thanx
@Queen: wat goed zeg! Quinten blijft maar naar zijn oor wijzen en 'pijn' zeggen. Toch maar even de ha gebeld en ik mag zo even langskomen. Wellicht is het nog niet over.
Nou, ik lees anders zoveel berichten van Kaatje (foei wat kan die lullen zeg) dat ik echt niet elke dag op onderschrift let. Dus ze moet lekker roepen, dan kom Levi weer op 1e rij 8)
pupke, ow minder zeg. maar zal idd dan nog wel wat zijn. yule, ja ik weet ook alles wel, soms is alleen even graven in mijn geheugen hoe het ok alweer zat
Thanx. Pupke, succes bij de HA Inge, ik en lullen ? Kijk eens naar je eigen optellende berichtenaantal !
Alsof ik jou nog voorbij kom hahaha maar ik begin er goed in te worden ja! Nu maar hopen dat Lola netjes alles in 1 berichtje typt elke dag als ik aan het kramen ben.. die is me veel te gevaarlijk met d'r gekwoot