Zo Levi is eindelijk wakker dus ben er weer vandoor Zusje belde net op, of ze na haar werk even langs kan komen met een cadeautje voor Levi ( werkt bij Bart Smit )
Meiden ik wil ff zeggen dat ik super gelukkig ben! Raven zit heerlijk te kleuren en we luisteren samen K3 en ik kan rustig koken. Wat een fijne middag!
Zo mijn werkdag zit er weer op. Queen goed gedaan meid, mooie punten! Pupke arme Quinnie Yule fijn zon gezellige middag met je meisje!! Misschien tot vanaaf !
en ikke blij!!!!!!!!!! Gyn heeft net gebeld hcg waarde is... *drumroll* 7!!! nu volgende week kijken of er nog weefsel is en zowel wordt een curretage een mogelijkheid en dan heb ik zoiets van jaaaa doen!
Ik hoop ook dat er geen nodig is maar nu is 2 weken voorbij en de laatste week kruimeltjes en toch is er nog wat.. dus stel ik mij in zoals gewoonlijk, op het ergste en ga er van uit dat ik wel eentje nodig hebt.
@Parr: hoera (al blijft het natuurlijk erg dubbel allemaal)! @Ingeltje: waar blijft Pablo nou? Quinny heeft nog steeds een (lichte) oorontsteking maar hij heeft er nu aan een kant ook een gehoorgangsontsteking bij. We moeten 3 x per dag zijn oortjes druppelen en als het donderdag niet beter gaat krijgt hij alsnog een kuurtje. We hebben ook een verwijsbrief gekregen voor de KNO arts, dus daar gaan we binnenkort naartoe. Zo, nu even eten koken, dan eten en daarna nog even een rondje over de kermis (lees: 3 kraampjes) als het goed gaat met Q.
Hoop dat de druppeltjes snel helpen en de KNO arts voorlopig niet nodig is. weet iemand trouwens of oorproblemen ect erfelijk is ? Ferry heeft 8x buisjes gehad maar Levi heeft gelukkig nog nooit last gehad *klopt af*
pupke, hopelijk trekt het snel weg en wordt hij weer beter. kno misschienw el beter dat er even goed naar gekeken wordt.