@Queen: whahaha, meteen goed geraden! Als we hem verschonen duwt hij eerst op bij buik en zegt: 'Buik!', dan port hij in zijn navel en zegt: 'nazel!' en dan wijst hij naar zijn piemeltje en zegt 'pieje!'. Elke keer weer...
vanmorgen zag ze mij bloot en toen zei ze navel en wees naar mijn borst dus ik zei: nee dat is een tepel komt ze met mijn BH aanlopen: mama tempel!
Hahahaha!! Bij mij wees hij eerst ook altijd naar mijn borsten en zei: "Navel!" Ik: "Nee, dat zijn borsten" .. nu is het dus altijd wijzen en: "Borstel!"
Ik haalde Levi een keer zonder bovenkleding uit bed ( doe ik anders nooit hoor ) dus hij zegt mama die mama die ? en wijzen. Dus ik zet hem bij ons op bed. floept Ferry er uit "dat zijn mama's tieten" Mooi dat Levi tieten zei. Gelukkig was het éénmalig
hihi.. wat een grappige verhalen hier... Als ik in mijn nakkie sta wijst Teun naar mijn doos (ja sorry zeg het maar zo) en zegt dan bah. En bedankt. Ik zeg altijd dan, nee dat is niet bah. Hopelijk denkt hij er over een jaar of 15 toch anders over
HAHA wat een praatjes weer mijn borsten zijn hier ineens baby als je vraagt waar is de baby wijst ze net zo makkelijk mijn borsten als mijn buik aan. maar deel 6 al weer we gaan wel super snel as usual rik is nog niet thuis en zou vanavond naar vrienden gaan dus die komt alleen thuis eten en douchen denk ik julia ligt er al in en mama is moe dus die gaat zo de bank op en vroeg naar bed xxxxxxxxxxxxxxx
Mh, nee dat is het niet. Komt denk ik doordat hij altijd mee naar de wc gaat met me en dan komt "daar ongeveer" bah vandaan.