pff wat een drukte ziek kindje. Anna en luca zijn hele dag al bij m'n moeder en sophie en ik zijn er ook net. Daar eten we ook. Heb op 't andere forum een nieuwe foto van m'n pokkenkindje gezet.
@kaatje wat ik begrpeen hebt is vaak ooronstekingen wel erfelijk kan zijn. Dit onderwerp hadden we in het begin door Maik en een andere (srry weet ff niet meer wie) zo vaak oorontstekingen had..
Het is in die zin erfelijk, dat het kan zijn dat Levi dezelfde botstructuur in zijn gezicht kan hebben als Ferry, en waarschijnlijk is het bij Ferry in de KNOgangen heel nauw, waardoor snel dingen verstopt raken en oorontstekingen worden. Maar hij heeft het nog niet gehad, dus waarschijnlijk heeft hij jouw anatomie
Ik hoop het ook!! Oorontstekingen SUCK!! Ik mag blij zijn, Julian heeft het al heel lang niet meer gehad. Eerste jaar een stuk of 3, 4 dubbele, maar nu gaat het goed. We doen wel na élke douchebeurt zijn oren goed droogmaken met een wattenstaafje en bij verkoudheid op tijd beginnen met neusdruppels. Maar ook flink verkouden is hij al heel lang niet meer geweest, gelukkig.
Ja ze is ook helemaal gek op hem ! Willen haar ook eigenlijk vragen als voogd. probleem is alleen dat we haar nu nog vrij jong vinden, en ze woont bij mijn ouders.
Ingeltje, je houdt ons wel bezig zo... Wupje, irritant van je werk, als de afspraken meer worden zou ik idd overwegen het te vertellen, maar kan me voorstellen dat je het daar nu nog te vroeg voor vindt. Yule, klinkt idd leuk van de dreumesgroep! Kan me ook wel voorstellen dat dat artikel klopt, idd analoog aan de redenering van Jannes. Missy, goed zo even voor je zelf geshopt! Gefeliciteerd met A. Queen, wow wat een goede cijfers! Pupke, arme Quinten, beterschap! Parr, wow fijn die hcg waarde! Kaatje, Levi is dus weer verwend. Pfff afgelopen nacht was weer slecht. Ilse werd wakker van een doorgelekte luier en daarna kon niemand meer de slaap goed vatten. Dus ik mis 3 uur slaap...Ze is flink verkouden en hoest ook flink. Eten wilde ze niet echt. Hoop dat komende nacht beter gaat. Morgen zijn we lekker een dagje samen thuis, kan ze even bijtanken (en mama ook).
Heel lief kado!!! ook erg fjin dat de contact met haar nog gebleven is! Wij zouden mijn broertje en E. ook als voogd willen vragen maar vinden ze ook nog jong. Net beide van school af en starters dus in het grote wereld. Ook met P's 2e zusje, maar die is ook nog jong. We dachten aan Men B maar goed dat is dus geen enkel optie meer..
denk dus wel dat ze wagenziek is vandaag in rik zijn auto geen last van met speen hopelijk morgen in mijn auto ook niet zag dat de postbode was geweest. kan het vrijdag pas ophalen bij het postkantoor moet nog 2 dagen werken xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hummelke, dat is een brakke nacht zeg hoop dat jullie vanacht ook beter slapen Parr, lastig he dat voogd gedoe Vind deze foto van Levi en mijn zusje ook erg leuk
ik heb het toen tegen mijn vaste collega's verteld en tegen mijn leidinggevende niet leuk om te vertellen maar wel makkelijker knuff meis