September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes ah lief filmpje hoe opa met sara speelt smelt

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule wow 5 juli de sleutel :$, SPANNEND!!!

Sannemart lekker hoor eind september met verlof! Hopelijk gaan die pillen idd werken
    Kyano heeft trouwens ook zo’n zonnebril gehad maar trok hem net zo hard weer van zijn hoofd ;) :D

Hummelke oei een lekkage is idd niet zo mooi :(

Badje doen wij ook altijd ’s avonds, idd omdat Kyano door de dag heen altijd wel vies wordt en ik het fijn vind om hem lekker fris in bed te stoppen

Jannes leuk filmpje!!

Zo en nu gauw wat documenten printen ;)

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: snap echt niet hoe je het voor elkaar krijgt om haar schoon te houden...
    Raven eet met vork maar toch zit haar hele gezicht onder, vandaar dat ik niet zo'n fan ben van appelstroop/jam/honing.
    Geef haar liever smeerkaas (dat is makkelijk te verwijderen) of kaas of vleeswaren.
    En vanmorgen in de zandbak en met stoepkrijt... haar hele jas onder de zandsmurrie en krijtvegen...
    Ze moet van mij ook na het spelen handjes wassen maar haar kleren daar doe ik niks aan vrees ik... Als je een super tip hebt houd ik me aanbevolen.

@kaatje: hier viel net de kieslijst in de bus voor de verkiezingen. Op de achterkant staat precies hoe je moet stemmen en hoe je blanco moet stemmen als je dat wilt en hoe het vooral niet moet.

5. Dat is je geraden ook! Ik wil zoveel mogelijk op de hoogte blijven en meeleven. Dus niet alleen het 'Tijn is geboren!' sms-je sturen... ;)

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ik heb helaas geen tip... het zit gewoon in haar genen. Want Sara eet ook met een vork, maar die gaat toch echt van haar handje naar haar mond...

7. Ik moet eerlijk bekennen dat ik van het verlof van Jasmijn meer genoten heb dan dat van Emma. Die eerste keer kwam je nog echt aan genieten van je pasgeboren kindje toe. Tijdens het verlod van Emma kwam de zin in werken ook al eerder...

8. Wat gaaf, zeg! Snel die keuken bestellen dus...

9. Hoop het ook voor je! Vocht vasthouden SUCKS!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, wat een super schattig filmpje van je vader en Sara !

Yule, kreeg hier die lijst ook . Moet hem alleen nog ff lezen

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: o bij mij is het andersom. Bij Sara wilde ik al heel snel weer aan het werk. Verveelde me dood met een kind dat nog 17 uur per dag sliep. Isabel slaapt ook zoveel, maar nu heb ik de gezelligheid van Sara om me heen, dus verveel me niet. Maar nu ben ik gewoon klaar met het thuiszitten. Vind mijn vriendinnen, ouders en sbroer/szus heel lief. Maar elke week het gebruikelijke rondje koffie komt me mijn neus uit...

12. Ai, dat SUCKS! (Sorry, maar Ingeltje begon... ;)) En voordat je de bron van de lekkage eens gevonden hebt ;)? Ik hoop voor jullie dat het meevalt...

13. Troost je Yule, bij ons gaat het net zo. Vandaar dat Jasmijn en Emma ook 's avonds in bad gaan...

14. @Jannes: Bij Jasmijn had ik zelfs een half jaar verlof! Ik ben met haar veel gaan doen: babymassage, babyzwemmen en overal met haar showen (Jasmijn was een kindje dat daar heel goed tegen kon). Emma had wél veel behoefte aan rust en regelmaat, dus toen was ik veel meer aan huis gebonden. Bovendien had ik geen dubbele kinderwagen, dus wanneer ik de stad in wilde, moest ik eerst iemand zoeken die met me mee kon gaan...

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Lekkage? Hè getver. Dat is altijd zo balen!!!

Bel ik net de keukenboer die altijd heeft gezegd dat er minimaal 13 weken tussen bestellen en leveren zit, zegt hij nu ineens dat hij al half juli geleverd kan worden... ???
    Nou ja dat haalt de stress dus mega uit de lucht want ze leveren ook tijdens de bouwvak dus als wij beneden klaar hebben qua leidingen en stucen dan kan de keuken dus veel sneller!!!
    Joepie, dat biedt perspectieven!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff meiden ik heb geen zin meer........:(
    Het is zo'n mooi weer en ik zit hier op kantoor ;)
    Gelukkig wordt het vrijdag en het weekend ook mooi dus ik mag niet klagen ;)

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: zowel Sara als Isabel willen graag in bed slapen. En ik ben blij dat ik van mijn ouders een duo-wagen heb gehad. Vind het een monster, maar het is zo handig!!

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: wauw, 5 juli al! En dan ook nog een grote kans dat de keuken eerder komt, heerlijk hoor!

@Lola: ohhh, ik ben jaloers. Ik wil ook op vakantie...

@Ingeltje: Pablo heeft inderdaad niet zoveel haast! Ik hoop voor je dat hij snel geboren wordt. We hadden het r zondag toch over dat een zaklamp eventueel kan helpen? Het is nu zo'n mooi weer dat het wellicht ook helpt als je i.p.v. de zaklamp het zonlicht gebruikt. Ik zou dus zeggen: ga er lekker voor zitten en lok Pablo maar naar buiten.

@Kaatje: wat zijn jullie toch een schattig stel!

@Jannes: ik moest zo lachen om jou stukje over opa in het kleine huisje, hihi.

@Wupje: inderdaad, als het goed is wordt het nog een paar dagen mooi weer. Ik kan er morgen de hele dag van genieten want ik ga een dagje naar de Efteling met mijn lief (mijn grote lief, kleine lief blijft bij opa en oma).

@Sannemart: balen dat je zoveel vocht vasthoudt! Is echt vervelend hè...

19. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule, Ilse weet ik ook niet schoon te houden hoor en heb daar ook geen zin in, vies worden hoort er nu eenmaal bij. En super dat de keuken zo snel geleverd kan worden, dat geeft idd ruimte in de planning.

Jannes, hier ook een kind dat graag in bed slaapt, maar ondanks dat zit ik toch zwaar te overwegen een duowagen te kopen, anders zit ik straks zo opgesloten in huis. Maak jij er veel gebruik van? En idd die dingen zijn oerlelijk, maar wel praktisch.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Zo spamtijd :D:D:D

Deel Deze Pagina