Hmm stom zeg.. kermis alweer weg Ik hoop dat Qtje morgen beetje okee is zodat je lekker samen kunt gaan genieten in de Efteling!!
Hey ladies Heb terug gelezen maar heb een k*t dag op werk gehad Dus ga ik lekker knokken in WoW. Lola een hele fijne vakantie!! *hug*
Hey, Kom nog gauw even spieken Kaatje prachtige foto van Levi!! Lola hele fijne vakantie gewenst!! Mooie bandana dan maar voor Emma Queen gezellig vakantie geboekt! Bellen blazen....hmm heeft Kyano nog nooit gedaan, maar eens proberen dan Eva super dus zon gezellig dagje! Pupke nou ja zeg, kermis weg Veel plezier morgen (tenminste we gaan ervan uit dat Quinten niet zieker wordt) Parr knuff meisie! Kyano was ook lekker vrolijk toen hij thuis kwam van oma. Ze hadden het leuk gehad, hij was lekker met haar gaan fietsen, op het terras gezeten en nog bij de eendjes geweest en treinen gekeken en bij het water geweest. Dan is Kyano's dag weer goed
@ Parr: hmmzzz klinkt niet leuk. Ik hoop dat het bij een eenmalige slechte dag blijft. Knuff en knokse!
Dit al gehoord? Joran verdacht van moord Peru - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
@Parr: hele dikke knuf! @Missy: dit is de 7de keer. We gaan een afspraak maken bij de KNO arts dus hij zal wel buisjes krijgen denk ik. Ik ga naar bed, weltrusten!
Joran : Verbaast me niets. Maar wel een beetje dom als hij dat idd gedaan heeft,want hij zou toch moeten weten dat hij in de gaten gehouden wordt ect.
Ik ga ook zo lekker naar bed! Welterusten! Morgenmiddag voor controle naar KNO met Mike, ben benieuwd of hij vind dat zijn keelamandelen er toch uitmoeten..
Trusten meiden, ik ga nog even Aimar's tas voor morgen klaarzetten, bed opmaken en dan lekker slapen. Tot morgen!