Verschilt soms maar meestal niet veel. Ik breng haar tussen 7.30 en 8 uur en haal haar tussen 17.30 en 18.15 uur op. Dus soms is het 9 uur per dag, soms 10 uur. We hebben afgesproken dat de gastouder zelf in de gaten houdt dat ze niet alles naar boven of naar onder afrond maar het een beetje gelijkelijk verdeelt. Dat werkt prima en ik heb eerlijk gezegd nog nooit gecontroleerd of ze het goed bijgehouden heeft, ik vertrouw haar daarin wel.
meiden, ik verveel me te pletter j. heeft late dienst en Raven ligt in bed dus ik kan niet weg ofzo ik heb alle forums en andere sociale netwerken ruimschoots bijgewerkt en nu weet ik het ff niet meer is er straks wel gewoon X-factor? anders word ik gek!
Ik dacht al 'jee 7 pagina's erbij in een paar uurtjes tijd maar het was geloof ik spelletjes tijd Freesia een goede stap om de studiegids aan te vragen! Hopelijk gaat het jou lukken! Raad woord: hi hi Kyano krijgt nog geen chocola dus kent ook het woord nog niet. Al het snoep is bij Kyano koek 8) Ha ha borstel Hmm ja Kyano noemt ze dus ook onvervalst bij naam en zegt 'tieten' , hij heeft ook de heel irritante neiging om steeds zijn hand in mijn bh te duwen als ik een open truitje aan heb Gaat net de bel, staan er 2 jongetjes aan de deur die vragen of ik nog WK-bandjes van de Plus heb. Toevallig had ik er gisteren eentje gekregen. Heb ik toch weer een goede daad verricht vandaag Vanmiddag nog gezellig op de fiets naar het dorp geweest, was toch nog heerlijk weer vandaag.
Ja hoor en zelfs morgen ook nog ! Vandaag vliegen er 2 kandidaten uit en morgen is de grote finale. Maar volgende week vrijdag is het dus afgelopen Dan komt wel de film 'this is it' op RTL 4, die ga ik wel kijken
:x:x:x *&$%^$#:x:x:x^ Net een heel bericht getypt, doet de internetverbinding van mijn moeder's pc raar, is alles weg Nu dan nog maar een keer in het kort. Aimar heeft middenoorontsteking, is wel koortsvrij sinds vanmorgen. Paracetamol geven tegen de pijn. HA wil dat we weer een paar dagen Aerius geven, ik vraag me toch af waarom hij er zo van overtuigd is dat Aimar allergisch reageert? Volgende keer als ik er zelf bij ben, even om verduidelijking vragen.... Woordjes/Zinnen: Aimar zegt nog maar 10 woordjes maar kletst ondertussen wel de oren van mijn kop! Ik had ook op een aantal meiden gereageerd maar ben het kwijt
@Eva: ah, toch een oorontsteking. Hopelijk helpen de medicijnen tegen de pijn. Hier trouwens net ook brief gehad van de belastingdienst. En we krijgen idd terug wat ik al verwachtte. Fijn, lekker weer wat extra centjes!
Ik ga zo de was weg werken en boven wat opruimen.. dan hoeven morgen alleen de badkamer en de wc's nog (en die doet hubbie )
Sara heeft ooit gezien dat S. mij op mijn blote billen tikte. Sindsdien geeft ze me klapjes op mijn billen en zegt dan "mama billen" @Yule: ik zit er klaar voor. En morgen ook, want dan is S. naar een verjaardag. Ik wil de kids niet weer onderbrengen en ze kunnen niet mee (wonen in heel klein appartement) dus ik blijf thuis voor de finale.
Shit....heb geen laptop dus zal niet mee kunnen doen aan het commentaar leveren tijdens de uitzending.
OH meiden wat hebben jullie veel geschreven vandaag....dik drie pagina's in het andere topic, en tot mijn schrik ook nog eens twee hier...dus ik ben ff afgehaakt bij pagina een hier. Ik heb een drukke dag gehad. Vanmorgen om tien voor zes uit bed, om vervolgens om half zeven in de bus te zitten. Daarna met de trein naar Utrecht, daar had ik een symposium, was erg interessant en gezellig met collega's. Helaas verliep de terugreis met de NS minder soepel....toen we bijna in Nijmegen waren (ongeveer 10 minuten daarvoor) hoorden we dat er een seinstoring was, dus we moesten weer terug naar Arnhem, heel langzaam rijdend....grr Daar hoorden we dat het treinverkeer tussen Arnhem en Den Bosch er uit lag. Het zou nog dik twee uur duren. Dus we zijn met de taxi naar Nijmegen gegaan, dat was gelukkig niet heel duur met z'n viertjes. Daarna moest ik nog met de bus, dus ik was pas om kwart over zeven thuis. W. komt nu thuis met een frietje voor mij, want ik had ook nog niet gegeten. Ik ga nu dus lekker ff eten, misschien kom ik straks nog. Dikke knuffel!
Freesia, succes met de opleiding, het is voor een goed doel! Woorden/praten: als ik jullie verhalen hoor, zou ik me bijna zorgen gaan maken zo weinig zegt ilse... Eva, beterschap voor aimar, en "fijn" om te horen dat aimar ook nog niet zoveel zegt... Ik dacht al, in een paar uur tijd 10 pagina's typen, maar het was idd spelletjestijd hihi. Zo weer een paar opruimklusjes gedaan, het wordt nog weer eens wat hier in huis. Ik wil graag wat aan de tuin doen, maar mannetje heeft mij verboden om dat goed aan te pakken en planten te kopen totdat eerst de klusjes IN huis af zijn. Helpt wel zo'n verbod, het schiet ineens heel erg op!
Ja als Kelvin maar niet te veel in de camera kijkt en die handjes aan de piano houdt, is het goed te doen
@steen: aaaaaaargh, NS (niet soepel, nationale schande, nooit snel) @jannes: zeker weten was Kelvin goed nu *baal*
Meiden, ik hoor net van onze bijna toekomstige buren aan de andere hoek van het rijtje dat hun huis de laatste week van juni wordt opgeleverd!!! Als het meezit wordt ons huis dan de eerste week van juli opgeleverd! Wwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!