mijn huissie schoon op dweilen na! 8) handen ook uitgedroogd :S nog ff een wasje ophangen en zelf wat eten. @tweety lekker vakantie gehad dus en voor mij ook ohjee... heb de HEMA folder gezien.. denk dat ik straks meer ga doen an schappies *bloost*
ja de vakantie was/is leuk en geslaagd 1 dagje regen en verder droog gisteren lekker zonnetje en vandaag ook zit nu nog voor het huisje met me lappie en robin is inmiddels uit bed ligt alleen gelof ik weer ko bij papa haha rene slaapt nog steeds vanavond gaan we nog lekker een avondje in de plaza zitten er is een optreden voor de kids en dan is het helaas weer over. kan geen weekeindje bij boeken want moet weer aan de taart en heb zaterdag een kinderfeestje over moeten nemen van me vriendin haar svader heeft op zijn 40 jarig huwelijksdag(de dag van het feest iig) smorgen een hartinfarct gehad moet echt weer naar huis dus om dingen van haar over te nemen en backup te zijn voor haar opdrachtjes en workshops svader is nog steeds niet bij. dus ze weten niet welke kant het op gaat.
Tweety fijn dat jullie zon plezier hebben! Oei dat is geen mooi berichtje van je vriendin . Hopelijk knapt svader op. Freesia oh lekker jullie hebben ook een vakantie in het verschiet! Parr hi hi lekker shoppen bij de Hema! Hier is de concentratie ver te zoeken met dit mooie weer Gelukkig wel het overleg van vanochtend al uitgewerkt en nu wat afrondende klusjes voordat het 5 uur is
Zooo... *hier hoort een grondige vloek* dat deed pijn!!! Ik ben idd gestript. Had al 2cm jippie! En nu maar duimen!
Oh Ingeltje toppie meid!!!!! (natuurlijk niet prettig dat het pijn deed maar het is voor een goed doel ) Pablo gaat nu vast heel gauw komen
Ingeltje, spannend meid ! Bij mij begon het toen 2 uur later te rommelen dus hoop dat dat bij jou ook gebeurd.
Jee Ingeltje, wordt spannend dus. Ik hoop dat het strippen effect heeft en je snel de kleine in je arme hebt. En idd Kaatje, ik bedacht me ook al dat jij wel eens niet zo verkeerd zou kunnen zitten met de datum!
Hi hi Kaatje zit dus toch best goed met pendelen en voorspellen Zo ik ben er vandoor. Kom vanavond nog wel even kijken hoe het vordert bij Ingeltje
Ik ook! En het geweldige is dat mijn lievelingsVK werkt vannacht, die had ik vorige keer ook. Ik heb ook altijd 'geweten' dat ik haar zou krijgen
Dan ga je met dat gevoel iig al een stukje rustiger je bevalling in. Hoe lang heb je er bij Julian over gedaan ?
Voorweeën van 7-19 uur en vanaf 19 uur echte pijn (vk gebeld) en om 4:46 bevallen Maar die échte pijn is nog niet begonnen, dus kan nog wel even duren.