Ahh arme Luca. Eva, heb er nu van gemaakt, Levi zou graag Duplo voor zijn verjaardag willen. Ik ga een uitnodiging in duplo thema maken, dus nu vliegt er een duplo vliegtuig, en daarachter komt dan die tekst ( net als zo'n tekst achter een zweefvliegtuigje )
Ehm.... dames dat is geen correct Nederlands. Bij het werkwoord willen komt er geen -t achter de 3e persoon enkelvoud (hij/zij/het). Achter 2e persoon (jij) komt wel een -t. Dit is een uitzondering op de regel. De vervoeging van het werkwoord willen
@funnyme: jeetje wat een 'bijzonder' advies.... beterschap voor je mannetje! misschien krijgt hij nu ook wel de waterpokken, verklaart misschien ook waarom hij zoveel drinkt. Kindjes die ziek gaan worden eten vaak eerst een paar dagen meer dan normaal.
Ben echt heel moe, maar moet nu echt aan de studie.......kunnen jullie me even een schop onder mijn hol geven?
Hij zit al weken op7 voedingen. VOlgens de ha is de kans dat hij waterpokken krijgt nihil omdat hij volledige bv krijgt.
Eva, ja jeetje begon alweer aan mezelf te twijfelen. Nou ja heb er nu maar een hele zin van gemaakt *Geeft eva een schop onder haar hol*
Pff ik ben moe Net nog een uurtje in de tuin gewerkt nadat we Kyano in bad en bed gedaan hebben maar ik merk dat altijd zo snel in mijn rug. Zo meteen lekker op de bank tv kijken Eva Kyano houdt ook niet van douchen terwijl ook hij de douchestraal in bad geen probleem vindt. Heel veel succes morgen ook voor Edu! Funny me ik zou dat persoonlijk ook niet doen, ze geven toch altijd aan dat bv ongelimiteerd gegeven mag worden? En hij meldt zich toch maar 1x per nacht of niet? Lekker je gevoel volgen meid, komt allemaal goed! Och wat sneu ook nog koorts Beterschap voor je lieve ventje! Hi hi ik dacht al Levi wilt, dat klopt toch niet ? Ingeltje rust nog maar even lekker uit want het zal nu wel niet lang meer duren! Hopelijk morgenvroeg nieuws dat je in elk geval bezig bent of misschien zelfs al babynieuws. Succes!!!!
Goedeavond! Sorry, drukke dag gehad maar wel ff snel een vraagje... we hebben eindelijk een basisschool voor Teun uitgekozen. Op de aanmeldingsformulieren moet je ondertekenen dat je je kind alleen bij hun school inschrijft. Dat vind ik toch een beetje raar gezien de wachtlijsten hier in de buurt is dat normaal tegenwoordig? Tevens vragen ze om het burgerservice nummer van Teun. Prima die heb ik wel maar ze willen ook een kopie. Mijn collega zegt dat het gaat om een kopie van een brief van de belastingdienst of gemeente waar het BSN in staat die je hebt ontvangen na de geboorte van je kind. Nou, ik heb me rot gezocht hier in de map van 2008 (en bewaar eigenlijk altijd alles) maar kan dus niets vinden. Is een kopie van zijn ID niet voldoende? En moet ik zo'n formulier nu opnieuw aanvragen en waar? Iemand een idee die zijn kind al heeft ingeschreven bij een school??
Hallo lieffies, Ik kom even melden dat we een meer dan geslaagde dag achter de rug hebben. Het was niet al te druk, stralend mooi weer en we hebben van iedere minuut genoten. We hebben vrijwel alle attracties kunnen doen die we wilden, en sommige zelfs meerdere keren (De vliegende Hollander, echt een aanrader!). Tussen de attracties door hebben we lekkere dingetjes gegeten (suikerspin, brownie, kibbeling, mmmmm). We waren iets voor 20.00 uur bij mijn schoonouders om Q op te pikken die we uiteraard heel erg hebben gemist. Hij ons iets minder geloof ik . Mijn souders zijn op ons verzoek even met hem naar de ha geweest. Deze constateerde een verslechtering van zijn oortje dus hij heeft toch weer een ab kuur gekregen, nu een iets zwaardere. Tevens verzocht hij ons om op korte termijn een afspraak te maken bij de KNO arts omdat dit zo niet goed gaat. Gaan we morgen dus meteen even doen. Ik ga nu even nagenieten van de supergezellige dag. We hebben de hele dag als twee verliefde tieners handje-in-handje gelopen, hihi. Enne Ingeltje: ik ben mijn belofte nagekomen, nu jij nog... Trusten!
@sannemart: het is volgens mij wel op meer plaatsen gebruikelijk dat je je kind maar op 1 school mag inschrijven. Maar ja, het is niet strafbaar als je dat niet doet natuurlijk. Op zijn ID staat zijn BSN nummer dus dat lijkt me voldoende. Het moet toch niet gekker worden in NL, lijkt de CIA wel. :x
@Sannemart: wij hebben inderdaad zo'n brief gekregen van de gemeente. Op de rest van de vragen kan ik je helaas geen antwoord geven, wij krijgen hier schijnbaar automatisch een brief van de school als hij 2 1/2 jaar is. Alleen als we hem bij een andere school willen aanmelden dan die bij ons postcode gebied hoort, moeten we hem apart aanmelden.
aaaargh, net in de laatste seconden een ebay veiling niet gewonnen, was superleuk setje voor bijna niks! *baal*
SanneMart, idd wel erg raar hoor dat je moet tekenen dat je hem nergens anders inschrijft. Maar zullen ze dat controleren? Wij hebben idd wel zo'n brief gehad,maar lijkt mij toch dat ze aan een kopie ID genoeg moeten hebben Pupke, leuke dag gehad dus. Zie nu pas dat jullie samen gingen. Dacht dat Quinten mee ging. Toch een AB kuur. KNO arts is idd nog niet zo'n slecht idee Yule jammer
Ze zei nog: als het niks mocht doen, dan bel je maar gewoon deze week, schuiven we je wel even ergens tussen voor nog een poging. Nou nee dank je de koekoek.. ik wacht wel tot ie zelf komt