September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    BOING

*deelt graag in pijn*

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Is het echte werk begonnen? Ik hoop het zo voor je...

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: oh ja, bijna vergeten *SCHOP!*

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tussenstand: de weeën zijn dan eindelijk begonnen toen ik er even voor ben gaan liggen. Want ging maar door vanmiddag, ouders waren er en Julian en dan ben je te druk.
    Begon met een enkele, losse wee. Nu komt het al iets vaker.
    Ben maar even achter pc gekropen voor afleiding..

Was net ook best even angstig voor de pijn.. even het gevoel van: ik kan dit niet aan! Dat is nu toch wel de pech met een eerdere bevalling in je hoofd. Ik heb er geen angst voor gehad, die kwam net pas even om de hoek kijken.
    Maar raakte helemaal verkrampt en dat deed nog meer pijn. Dus nu rustig ademen en beetje afleiding aan het zoeken.
    Gijs ligt in bed, Julian ook, mijn ouders op de camping ook, gezellig hoor! hhahaha

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    JIPPIE! Pablo komt er eindelijk aan... Ik wens je heel veel succes en vooral ook heel veel plezier als het menneke straks op je buik ligt. (((0)))

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje s6 voor als alles goed doorzet! (hoop morgen ochtend meer te lezen)

trusten meiden.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Thanks!!

Ik vind het toch allemaal opeens heel erg eng .. stom hè!! Heb er totaal niet met angst naar gekeken en nu het zover is ben ik opeens benauwd.
    Nou ik ga maar eens de tijden opschrijven. Het lijkt toch opeens sneller te gaan. Ik meld me misschien nog wel even..maar anders horen jullie het via Parr :)

xxx

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Oh, ik leef helemaal met je mee! Ik moet eigenlijk naar bed maar vind het veel te spannend...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, begrijp je angst hoor. zet hem op !

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: ik was trouwens blij om te lezen dat je pendel niet was uitgekomen, dat biedt nog hoop voor de toekomst ;)

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    argh ik ben er ik ben er
    ik deed dutje op bank en mijn szusje, E. had mijn pc in beslag genomen en na een kwarteie geleden gevraagd te hebben zit ik er niet achter ><

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo ik heb een beetje wat theorie opgehaald, maar heb het idee dat het niet echt blijft hangen :( Ben echt zo moe, dat ik nu alleen nog even mijn soll.brief terug ga lezen en me ga bedenken welke vragen ze me zouden kunnen gaan stellen aan de hand van wat ik in mijn brief gezet heb.

@ Ingeltje: Joepie, Pablo Thijmen is on his way! Ik snap je angst, maar YOU CAN DO IT! (en zei ik niet al een paar dagen geleden dat hij op de 4e zou komen, net als Julian?) :D

@ Pupke: wat super dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad! Minder dat Q's oortje toch weer is verslechtert. Ik hoop dat de AB snel helpt en dat jullie snel bij de KNO arts terecht kunnen.

@ Sannemart: bij ons stond in de bevestigingsbrief alleen maar: Uw zoon is nu ingeschreven voor het schooljaar 2012/2013. Wij gaan er vanuit dat u zoon alleen bij ons staat ingeschreven of iets in die trant. Ik hoefde dat dus niet per sé hard te maken door een formulier te ondertekenen. Van kopie van het formulier BSN nummer kan ik me ook niks herinneren. Naar welke school gaat Teun?

Meiden, ajuus voor vanavond. Slaap lekker allemaal, en Ingeltje: succes met Pablo eruit schieten ;)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    succes ingeltje!!! het komt vast goed (dat wil zeggen dat ie er heus uitkomt!)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, tuurlijk is er nog hoop `! Ik pendel gewoon heel beroerd ;)

15. nikky

nikky Niet meer actief

lieve inge heel veel succes.....

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje die pendel van jou hé.... yikes!!!! kon je het niet bij 1 houden :$ zou dan wel kloppen met missy's pendel (aantal kids en geslacht dan)

pendel uitslag zet ik uitgerbeid op andere forum, korte verhaal zie onderschrft

@eva spannend!! veel plezier morgen!

@freesia sounds like fun!

@funny nou ja :$:$:$ laat maar huilen?? hij is gewoon nog niet aan toe!

@pupke super dagje dus 8) en fijn dat je doorgestuurd wordt!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik kan ook niet naar bed zo.. veels te spannend!!!

Update: weeën komen om de 4a5 min en houden minuut aan, zij belt zo de vk

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow dat gaat rap. Ik duik mijn bedje in dus wordt morgen hopelijk wakker met babynieuws.
    Truste

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Effe spieken, spannend hier hoor!
    Inge, een hele dikke opkikkerende knuf! Tuurlijk is het doodeng, niks raars aan. Maar komt allemaal goed! Toitoitoi!

Funny (en de rest), dat is een heel normaal CB advies hoor. Ik vind het belachelijk, maar goed dat ben ik. Word er weer meteen verdrietig van, want er zijn legio mensen die er naar luisteren en het advies opvolgen en daar doodongelukkig onder zijn. Om maar niet te spreken over het arme kind. Hoop niet dat Luca ziek wordt, knuffel voor hem! Hoe is het met Sophietje?

Eva, heel veel succes morgen!! (zeg het nog maar een keer hihi)

Pupke, wat heerlijk meis, dat jullie zo'n topdag hebben gehad! Lekker alles even loslaten en genieten samen.
    Minder van Q zijn oortje, hoop dat hij geholpen kan worden.

Sannemart, lijkt wel alsof je een misdadiger bent ;)

Zo, vriendin is weer weg. Heerlijk bijgekletst en Jillz gedronken.
    Ze lult 5 kwartier in een uur maar zo heerlijk melig en droog :D
    Ben weer bij met de laatste straattaal, vriendjes, muziek en hippe kleding :D
    Ga zo slapen, morgen zwemmen!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    en een leuke duplo taart maken erbij he :)

Deel Deze Pagina