Jaaaa hij is er!! Gefeliciteerd Ingeltje, G en Julian met de geboorte van Sven. Geniet ervan!!! Fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen...
ja heb ik gehad, maar ik krijg A maar niet echt te spreken, wil ff met hem overleggen. hij heeft het erg druk met de studie, en verven, en nu heeft hij een overbelaste schouder. is gister naar huis gekomen van het werk, want het ging niet meer.
Goedemorgen, Wat een mooie dag weer.... @Kaatje: je had het weer goed, net als bij mij! En nu al bezig met de uitnodiging voor Levi's verjaardag...haha.. jij bent enthousiast. @Sannemart: op het gemeentelijk formulier staat bij ons duidelijk dat het maar eenmalig verstrekt wordt. @Funny: nou ja, wat een onmenselijk advies. Kijk dat je even aankijkt of ie weer in slaap valt, prima. Maar je laat een kindje toch niet tot overgeven toe huilen... Strippen: ben ik nou zo'n bikkel of heb ik een hele subtiele gyn. Vond strippen helemaal geen pijn doen. @Pupke: fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. Zo hier niets bijzonders te melden. Sara was gisteren (en vandaag ook) weer helemaal overstuur toen S haar bij het KDV afzette. Vandaag huilde ze al toen S de auto parkeerde "hoeft niet spelen, papa"... Ik ga vanmiddag met Isabel naar de fysio. Haar voorkeurshouding is dusdanig dat de fysio even gaat kijken of ze soms een spiertje vast heeft zitten. Hoop dat ze er snel vanaf komt, want je begint het echt aan haar achterhoofdje te zien. Is nog niet erg en kan nog bijtrekken tot 6 maanden, maar toch...
@jannes ik denk een bikkel? Ik werd niet gestripd maar de avond ervoor ging de vk voelen of ik ontsluiting had. Het naar binnen gaan deed al zeer omdat zij geen rekening hield met dat ik V hebt gehad. Maar toen zij bij de bmm kwam omg ik wou net als Ingeltje van de tafel afkruipen Paul moest zich ook beheersen wat hij kon ook goed zien dat ik heeeeeel veel pijn had
Ingeltje, gefeliciteerd met de geboorte van Sven! Super dat je een goede bevalling hebt gehad! Geniet van jullie 2e wondertje samen met G. en Julian!
Wel grappig trouwens, Yule Lola en ik hebben het zondag nog over de naam Sven gehad. Lola en ik zeggen in het zuiden namelijk Sven. Terwijl Yule aangaf dat zij in het noorden Swen zeggen... Ben dus benieuwd hoe Ingeltje het uitspreekt.
Jannes, begin graag op tijd, kan ik nog 10x van idee veranderen haha Sneu hoor dat Sara zo tegen het kdv opziet Succes bij de fysio
Inge, G en Julian van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Sven...kei mooie naam... heel veel geluk samen
@Jannes, aah sneu voor Sara. Heeft ze nooit eerder gehad he? Wij hebben het nu juist andersom, Mike was voorheen echt altijd ontroostbaar met wegbrengen en vanochtend stond hij zelf al met zijn jas aan te wachten bij de deur. Hij zei: papa kom, kindjes spelen! En toen A daarheen was gereden en hem uit de auto tilde zei Mike: dada papa, ik zelf lopen met kindjes spelen! Whahaha.. A is wel meegelopen naar binnen hoor maar Mike was gelijk verdwenen en lief aan het spelen! Wat een verschil dan met de keren ervoor zeg jeetje!!
@jannes ja wist je dat niet? haha ik zei drm ook dat jullie konden gerust gokken, zij kon het niet veranderen omdat ik het ook wist Ik hoop dat Sara zich gauw weer kan aanpassen en dat de fysio iets kan doen
Nee Sara heeft het echt nog nooit gehad. Maar de eigenaresse van het KDV zegt dat de kindjes in Sara's groep (allemaal dezelfde leeftijd) het nu allemaal om en om hebben. En ze huilt gelukkig maar een minuut en is de rest van de dag weer helemaal gezellig...
@ingeltje: van harte gefeliciteerd meis! Fijn dat het zo snel gegaan is. Enne, toch een 9 ponder!!! Had ik het toch goed gezien.
@Jannes, ow dus dat is wel geruststellend toch? Dat de leidster al aangeeft dat alle kindjes van die leeftijd het op dit moment hebben.
@Jannes: wat vervelend dat Sra even moet huilen. Gelukkig is het snel over. Wat betreft het hoofdje: Q had een vrij erge afplatting maar door de fysio en een zij-lig kussentje is dit helemaal bijgetrokken. @Kaatje: en, ben je al zenuwachtig? @Missy: zo zo, die kleine Mike redt zichzelf dus al! @Parr: gewoon even een dikke knuf voor jou (((0)))
Wauw dat klinkt inderdaad als een droombevalling, doe mij er ook maar zo eentje! Ben erg benieuwd naar de eerste foto's!