@Jannes, Mike had ook een voorkeurshouding. Zijn toen hij 3 maanden oud was naar osteopaat geweest en na 2 behandelingen was hij er vanaf.. En geloof maandje later was het weggetrokken. Hoop dat de fysio wat kan doen voor Isabel.
De Osteopaat heeft tot op heden helaas niets uitgehaald, volgende week 3e keer. Maar wie weet wil ze nu niet meer draaien omdat het haar pijn doet. Vandaar ff naar de kinderfysio. En ik heb ook zo'n zijligkussen besteld.
Ow dat is wel jammer van de osteopaat. Mike zagen we al veranderen na de 1e behandeling, de 2e behandeling was even ter ondersteuning en nog eens extra boost. En de 3e was controle en toen was het al helemaal verholpen.
even reageren op de voorkeurshouding jannes goed dat je naar de fysio gaat met isabel... Pim had een erge voorkeurshouding en ook een erg afgeplat hoofdje, dankzij de fysio en zij-lig kussentje is het bijna helemaal weggetrokken...hij heeft nog wel een lichte afplatting maar door zijn dikke bos krulletjes zie je het niet... succes en ik hoop dat de fysio jullie goed kan helpen....
Naar de openbare basisschool hier vlak bij ons huis. Het is een school op basis van Dalton onderwijs. Leek me eerst niet echt wat maar nu ik me er in heb verdiept spreekt het ons toch het meest aan van alle scholen hier in de buurt. Mede doordat hij het straks ook zelf er naar toe kan lopen/fietsen en zijn klasgenootjes dan in de buurt wonen. Maar goed, ik denk (hoop) eerlijk gezegd dat wij al verhuisd zijn als hij daadwerkelijk naar de basisschool gaat en we aan de andere kant van Amersfoort wonen dan.
INGELTJE (en rest familie natuurlijk) van harte gefeliciteerd met Sven!!! Wat fijn dat de bevalling zo voorspoedig is verlopen en alles goed gaat. Geniet ervan! Top gedaan hoor!
Nou dat formulier ben ik dus kwijt :x. Ik stuur gewoon een kopie van zijn ID kaart mee, moet voldoende zijn lijkt me.
JIPPIE BABYNIEUWS!!!!!! Ingeltje van harte meid en wat een leuke naam! (Tijdens het schaatsen bedacht ?) Geniet van jullie mooie kereltje!
Pff wat een avond en ochtend Hubbie en ik gisteravond nog quality time aan elkaar besteed, dus we sliepen laat......was Kyano om 5.30 klaarwakker Luier verschoond en hem terruggelegd maar hielp niet. Om 6.10 maar opgestaan Kyano slaapt nu vanaf 12 uur, hopelijk toch op zijn minst 2,5 uur dan kan ik ook een beetje uitrusten Freesia gezellig hè zon meidenkletsavond Pisum oei beterschap voor je hubbie met zijn schouder! Jannes succes bij de fysio! Missy grappig dat Mike het nu zo leuk vindt bij het KDV!
@Wupje, owjee ookal zo'n vroege vogel! Wij ook, hij lag er gisteren 21 uur in want we hadden een verjaardag maar vanmorgen om 06.15 uur riep hij al MAMA, ben wakker! *gaaaap* hahaha!
Joehoe babynieuws! Lieve Ingeltje, G. en Julian, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sven! Geniet met jullie gezinnetje!
Hey meiden, Ik heb vakantie!!! Heerlijk! Nog een relaxed nachtje gewerkt, dus dat was gezellig. Nu de koffer in pakken, en daarna gaan we bij mijn ouders bbq-en. Morgen rustig aan doen, want we moeten zaterdagnacht om 3 uur al vertrekken! @Jannes, ik vond strippen ook niet vervelend. @Ingeltje, wat een super bevalling! @Wupje, oei dat is vroeg.... Fijne dag allemaal!
hier net lekker geshopt voor kyani. Heel wat hempjes en onderbroekjes gehaald van hello kitty (zagen er zo leuk uit en neit duur). Kyani is er al helemaal weg van, wilde ze meteen aan maar ja ze hangen nu te drogen aan de waslijn . Ook heeft ze een klein zwembadje voorop balkon (voor als maar paar uurtjes is ipv hele dag) van hello kitty en zwemband en vleugeltjes ook vanhello kitty (heeft ze van opa). En paar leuke zomer shirtjes en jurkjes voor der gehaald. Hele tas vol kwamen we terug voor heel weinig
JAAAAAAAA EINELIJK BABYNIEUWS!!! Geniet er van meisje! Gefeliciteerd voor Ingeltje, G. en Julian. En wat een super leuke naam!!!!! wat heerlijk om te lezen dat het een droombevalling was!!!! xxxxxxxxxxxxx
verder niet terug gelezen, drukke week gehad 36 uur gewerkt en vanmorgen naar de bruiloft van mijn collega geweest. ook juf van julia dus erg leuk vanavond naar het feest, gezellig kletsen met alle collega's. o ja nog ff voor lola: ik heb je pakket gehad, wat een kado!!!! alles is leuk en op de broek na heb ik alles gepast en het zit als gegoten. ik ben vooral fan van de grijze rok, die trek ik morgen meteen aan haha! echt super dank je wel!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx