Ingeltje, wat een plaatje! Heerlijk genieten meid! Wat een heerlijk weertje he dames. Vanmiddag lekker bij mijn ouders geweest. Femke heeft daar weer genoten, lekker gek gedaan met opa en met veel water gespeeld Daarna bbq en nu zijn we net thuis. De laatste dingetjes voor de vakantie klaarleggen en opzoeken en verder vroeg naar bed. Dikke knuff!
Inge lekker ventje hebben jullie !!!! Succes met alles meid! Steen ja Kyano heeft ook de grootste lol als hij lekker met water buiten aan de gang kan gaan Goede reis vannacht en een fijne vakantie! Parr oh leuk zeg jij gaat morgen op visite!! Geef Sven maar een dikke knuffel van ons allemaal! Ik ga lekker met hubbie CSI kijken. Aangezien hij nu op maandag niet meer kan kijken, hebben we een aantal series gedownload en dat is wel leuk nu aangezien er verder weinig spannends op tv is.
Trusten Queen. Ik ga ook naar bed. Even goed uitrusten voor morgen want dan moet ik de hele dag in onze nieuwe zandbak spelen en in ons zwembadje zitten . Sweet dreams!
Hallo Tattoo zit erop ! 20 minuutjes en hij was klaar. Viel echt 100% mee. Ben ook helemaal blij met het eindresultaat, wil alleen even wachten hoe hij wordt als hij helemaal genezen is, dan laat ik de L van Levi misschien nog iets dikker maken. Ferry heeft niets door gehad en vind het echt super stoer Inge, wat een schatje !
Ik heb net een smsje van Ingeltje gehad. Sven bleef te veel schommelen met temperatuur. We zijn daarom net opgenomen in het zkh en moeten morgen ook hele dag blijven. Dikke knuffs lieverd!!! ik denk aan jullie! Hopelijk morgen weer normaal en lekker in eigen bedjes slapen!!!
goedemorgen, Kaatje hij is gaaf!!! Ingeltje, hopelijk is hij snel weer goed op temp. Dikke knuff. Pupke lekker, hier ook vandaag. Alleen zonder zand moet ik nog steeds halen.
Ik heb Inge net gesmst. Sven heeft een ontsteking en ligt aan de AB. Hij oogt wel fit, als het goed gaat mogen ze morgen naar huis