September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heey hallo dames!

Ik had Erika beloofd weer even langs te wippen, & bij deze gelukt! :D Hoe gaat het met alle mama's & de zwangere mama's?
    Allemaal nog lekker genietend van het weer?! (voor hoelang dat nog duurt!)

Ik las op hyves dat Inge bevallen is van Sven, bij deze van harte gefeliciteerd meid!:D

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Pff hier weer een vroege ochtend....6 uur ;) Gaat me echt opbreken zo ;) 1 dag uitslapen en de rest van de week elke dag 6 uur of nog eerder :( Hopelijk verandert het weer snel. Gisteravond bij die vriend gaan eten en mijn ouders hebben opgepast. Het was erg gezellig dus pas rond 1 uur naar bed gegaan. Kyano had vanochtend geen koorts maar na een rondje fietsen stortte hij weer helemaal in en had ineens weer 39.6 :(. Na zijn slaapje toch maar de hap bellen en hopen dat we langs kunnen komen. Dit kan toch niet. Het ventje heeft al 4 zetpillen gehad sinds gisteren.

Ingeltje meid ik hoop dat jullie gauw thuis zijn! Dikke knuff!

Siesse je mag hier gerust mee komen kletsen hoor! Altijd gezellig :)
    Leuk nog een juffrouw ;)

Sannemart ik hoop dat jullie veel plezier hebben op de boot vandaag!

Pupke hmm Quinten en Kyano lijken misschien wel een beetje op elkaar maar Quinten mag Kyano toch echt wel leren hoe dat moet tot 9 uur slapen in het weekend :$ ;) :D
    Hmm lekker meloenijs :p

Cossy ah lieve foto! En stiekem toch ook weer leuk dat jullie nog een keer mogen kijken ;)

Kaatje och die foto van Levi, idd snottie verkouden
    Hopelijk lukt het Ferry om te stoppen met roken!
    Wow toppie zeg, 2 kilo afgevallen!!

Jannes idd erg gezellig zo’n lastminute bbq!

Parr leuke schoentjes! Ha ha Kyano heeft ook al maat 24 :D
    Cute pics!

Meetingdames veel plezier!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai!!

Met jou ook alles goed?

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lindaa, hey meid hoe gaat het met jullie?

hier lekker gezwommen, kyani lekker zelf rond gedobberd met vleugeltjes en een zwemband. Heerlijk zo je handen zelf ook vrij.
    ze kreeg zelf complimentjes dat ze ook al alleen kan zwemmen met vleugeltjes, dit is toch normaal... of niet dat ze dat al kunne op deze leeftijd....
    kyani ligt nu KO op bed. om kwart voro 3 gaan we met zijn 3en ik opa en kyani naar de buren nog even op kraamvisite.

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo meiden!!

Hier ben ik weer!

En ik heb jullie gemist!!!!
    Maar de rust van niet steeds willen checken en niet de hele avond met de laptop op schoot te zitten is ook erg lekker!

Hoogtepuntjes in mijn afgelopen week: dinsdag gefietst naar school (20km enkele reis), was heerlijk, lekker gewinkeld (2jurkjes+2bhs voor mezelf terwijl Isis in het pashokje speelde), badje in de tuin gehad, en gister en vanmorgen nog waren we op Ameland en dat was heerlijk. Isis heeft lekker op het strand gespeeld (maar vond de zee maar eng).

Hoe is het hier? Nog belangrijk nieuws? Behalve Sven dan, maar daar had ik op gereageerd.

Veel liefs
    Azeb

6. hoi hoi

heb terug gelezen en ga even uit mijn hoofd reageren

@siessie welkom!!!!

@ingeltje o balen zeg hopelijk mag je snel naar huis en kan je lekker genieten!!!

verder veel leuke foto's gezien

@parr wat een super gave schoenen van kate!!!!

hier alles goed
    weer eens druk
    vrijdag bruiloft van collega, was om 2 uur thuis, gisteren hele dag lam haha
    vanmorgen bij vriendin op de koffie geweest met z'n 3 tjes en vanmiddag gaan we een ijsje eten en naar souders, julia is haar knuffel daar gisteren vergeten, gelukkig hebben we er 2

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Kaatje, balen dat ferry weer rookt zo nu en dan, hoop dat hij zijn belofte nakomt en snel weer stopt. Goed zo 2 kilo eraf!

Ingeltje, balen dat BV niet goed op gang komt, maar volhouden idd komt het vast goed, ik hoop dat je vandaag lekker naar huis mag.

Parr, leuke schoenen en wow wat een grote maat! Mooie foto's. Tip voor natte zandbak (hadden wij ook). Zand eruit scheppen verspreiden over het terras, middagje in de zon en droog is het!

Wupje, ben benieuwd wat HAP zegt.

Gisteren nog tot laat buiten gezeten met de buren, vanochtend dus een beetje brak. We hebben allemaal onze dag niet echt vandaag, dus gezellig is anders. Net wel even uitgepraat met mannetje gelukkig. Pff was vanochtend echt al warm. Hier heeft het inmiddels al enorm hard gewaaid en ook al even geregend, dus de echte warmte is eraf.

Nog 1 weekje werken en dan lekker vakantie!

8. deze moet ik even delen
    julia vanmorgen in het badje
    nou ja ze wilde liever in de ton haha

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno die foto is gaaf :)!!!

Hummelke hier leek het ook te gaan regenen maar duurde maar heel even en toen was het weer zonnig. Maar het waait idd harder.
    Grappig wij hebben gelijk vakantie :D! Bij ons wel maar 1 weekje en eigenlijk alleen maar om gewoon even bij te komen. We gaan dus niet weg maar willen wel wat leuke dagtripjes doen. Als Kyano niet ziek is ;)

Azeb leuk dat je ons gemist hebt :D ;) Gezellige dingen gedaan dus!

Gelukkig pakt hij nu even genoeg slaap. Hij ligt er al van 12 uur in. De laatste paar dagen was het ook veel te weinig, steeds maar 2 uurtjes in de middag en 's ochtends om half 6 wakker.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht

lief dat je aan me denkt alleen is het al een tijdje bezig :)

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @anno leuke foto. heb je de laaier nog gevonden?

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hey, hartstikke welkom, gezellig! :)
    Ik woon vlak bij Leiden en nog een paar dames hier :)

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    R is dan wel niet zo lang, maar hij heeft wel grote voeten :D hij heeft maat 23 :D

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zoooo, gezellig dagje met Kaatje, Parr en Roshi gehad. Leuk om die kids te zien spelen en Levi en Raven hebben vanmiddag zelfs 3 uur geslapen, konden wij lekker kletsen.

Gisteren hadden we een bruiloft op het Wassenaarse strand... wat een straf, hahaha!
    Het was heerlijk, roseetjes met uitzicht op de zee, hand in hand langs het water gelopen.
    Raven had bij mijn schoonzusje geslapen en die kwamen rond 18 uur ook aan op het feest.
    Ze hadden voor het eerst opgepast en min of meer hun eigen (slome) schema aangehouden, dus Raven had nog niet gegeten om 18 uur. Gelukkig was er toen BBQ. En ijs. En taart. Allemaal slechte dingen maar o zo lekker.
    We zijn om 20.30 uur weggegaan, Raven vond het fantastisch, ze keek haar ogen uit naar die enorme zandbak en al dat water, en de zee vond ze ook super, helemaal geen angst ofzo. Ze rende er zo in en werd door een golf omvergespoeld, lachen dat ze deed!
    Verder tussen de volwassenen gezeten en gedanst, ze zag er super uit in haar feestjurk.
    Vlak voordat we weggingen hoorde ik dat ze maar 10 minuten geslapen had overdag, schoonmoeder was bij schoonzusje langsgegaan en hadden haar uit bed gehaald... Ik was er best pissig over want dat had ons een super avond kunnen kosten maar gelukkig hoorde ik het pas bij het weggaan.
    Raven sliep om 21.30 pas en vanmorgen dus tot na 9 uur....

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dat klinkt als een heerlijke dag Yule!

En wat stoer van Raven.
    Isis is dus duidelijk weer een bangerik, die moest niks van de zee hebben.
    Het zand vond ze wel fantastisch gelukkig ;).
    Wat een lompe actie van je schoonmoeder trouwens...Grmbl...

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lindaa: leuk dat weer weer even komt spieken!

@Ingeltje: balen dat ze verder nog niets weten. Ook hoop ik dat de bv snel op gang komt. Knuf!

@Yule: dat klinkt als een leuke en superromatische avond! Fijn dat Raven het -ondanks het zeer korte middagslaapje- zo goed heeft gedaan.

@Wupje: hoe was het bij de hap? Quinten slaapt inderdaad altijd lang, maar hij ligt er op pas rond 20.00 uur in (en de afgelopen dagen was het nog iets later).

@Hummelke: jullie hadden dus gewoon last van het warme weer ;). Fijn dat het weer iets is afgekoeld.

@Azeb: ik heb jou ook gemist! Ben blij dat je er weer bent.

@Pisum: heeft Rayyan ook al maar 23? Q ook (al las ik volgens mij ook dat Kate al maat 24 heeft!).

@Anno: mooie foto!

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij zijn voor de lunch naar de ijsboerderij gelopen waar ze het lekkerste ijs hebben dat ik ooit heb geproefd. Ik kan niet tegen zuivel dus ik moet altijd ijs hebben zonder melk of room. Ze hebben daar veel soorten waar ik uit kan kiezen met als lekkerste soort het meloenijs.
    Daarna weer helemaal terug naar huis gelopen (zeker 40 minuten) en dat viel met het warme weer niet mee. Q sliep al toen we om 13.00 uur thuiskwamen dus die hebben we meteen in bed gelegd. Zo, ik ga even koken. We eten een lekkere shoarma-salade (klinkt ranzig, is heerlijk). Fijne zwoele zomeravond allemaal!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    anno leuke foto.

schoenmaat kyani heeft mt. 21

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey everyone! Ben nu thuis maar we gaan eerst eten. tot straks! kussies!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben ik weer :) uiteindelijk auto van smoeder mee genomen ( wat ben ik nu blij dat we hun met de sinterklaas een autostoeltje hebben gegeven ).
    Leuke dag gehad met Yule, Parr en Roshi + kids. Levi heeft lief gespeeld, en Raven en Kate laten zien hoe je op het potje plast. Daarna is hij heerlijk gaan slapen.
    Ferry en Levi aten patat maar omdat ik mijn calorieën op de lunch wel heb gekregen heb ik aardappelpuree, spercibonen en een groenteburger voor mezelf gemaakt.

Nathalie, we hebben je wel gemist hoor.

Nou ja wordt mijn nickname gewoon 2 keer verraden. Ach ja annoniem ben ik toch niet hier.

Lindaa, leuk dat je weer even komt buurten !

Queen, wij zwemmen niet zo veel met Levi dus geen idee hoe hij het alleen met vlindertjes zou doen.

Azeb, welkom terug :) weet niet of je ook heb mee gekregen dat Inge en Sven in het ziekenhuis liggen ? Sven heeft een ontsteking en krijgt ab

Anno, schattige foto

Pupke, goede wandeling dus. Ik wil ook ijs :D

Parr. haaai :D Goede reis gehad ? eetse

Deel Deze Pagina