September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Oeps... Sowwy! :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is je vergeven ;)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kreeg smsje van Ingeltje toen ik nét de pc uit had :

Haai! BV loopt! Voor het eerst geen flesje na hoeven geven! Sven is geweldig, lacht steeds hihi ;) . Hoop vandaag arts te spreken. Verpleegkundige zegt dat we rekening moeten houden met 5 dgn blijven. Dan pas resultaat van kweek. Maar voel me goed. Soms btje verdrietig. Kus mij

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: goed van je om toch even wat te koken.
    Wij hebben brood gegeten.

Raven is toch wel wat van slag hoor door de superlange dag van gisteren en vandaag allemaal kindjes in haar huis.
    Heeft vanavond wel 5 bijna driftaanvallen gehad en enorm lopen krijsen onder de douche. Ze oogt erg moe maar in bed ho maar.
    Heb haar toch maar erin gelegd met een paar boekjes en een muziekje aan. Misschien wordt ze dan wat relaxter en valt ze in slaap.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    buikje vol :p

@lindaa heeeeeey meissie!!! leuk dat je hier ook weer opduikt :D

@wupje jeetje hij schommelt of niet :( hoe is het nu?

@azeb yikes! 40 km gefietst o_O

@hummelke klinkt als goede tip! Ik wou ht in de andere helft ook doen maar ik wou wel dat zij ook kon badderen. Maar over het terras, wordt het zand niet snel vies dan?

@anno haha geweldige foto!

@pupke klinkt als een super dag!

@kaatje je hebt freesia's naam verkeerd gespeld ;) en dat nadat jouw naam ook 2x verkeerd gespeld was ;) :p
    Reis ging goed, werd alleen bij apeldoorn bijna van de midden baan afgedrukt. Gelukkig zag de bestuurder het op tijd en zei netjes sorry!

@freesia we hebben jou ook gemist! (((o)))

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate is hier juist nog opgewekt, heeft 2x geslapen onderweg naar huis. Was ook al heel blij papa weer te zien :D

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh gelukkig Parr.
    Ach ja, 2 avonden laat naar bed, 1 dag niet geslapen en vandaag ook nog wat drukte is misschien wat veel van het goeie geweest.
    't Is een makkelijk kind maar heeft ook haar grenzen natuurlijk.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi ligt er in. was ook moe dus heb het douchen over geslagen.
    Ik zit ook al heerlijk in nachtpon in bed.

Parr, had freesia al veranderd. Gelukkig zag die bestuurder het nog op tijd.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik kan mij goed voorstellen na de actie van schoonmoeders grrrrrr.. hopelijk tankt zij vanaaf ook weer bij en is morgen haar ouwe zelve!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule fijn dat Raven zich zo vermaakt heeft op de bruiloft! En heerlijk dat jullie vandaag mochten uitslapen! Hopelijk krijgt ze zo haar rust.

Ingeltje oh wat fijn dat de bv in elk geval goed loopt! 5 dagen dat is wel heel erg balen maar komt goed meid! Dikke knuff van ons

Pupke Kyano ligt er ook meestal pas tussen half 8 en kwart voor 8 in maar is altijd tussen 6 en 7 ergens wakker. Ach ja weinig aan te doen. Hmm lekker shoarmasalade :p

Vanmiddag ging het goed met Kyano. Toen hij uit bed kwam geen koorts. Wel de hap gebeld en zij raadde mij aan om morgen bij de ha langs te gaan. Aangezien hij verder goed eet en drinkt had het geen zin om bij de hap te komen. Een tweede AB kuur zal nu ook niet slim zijn aangezien de vorige pas net op is. Dus ik wacht af hoe zijn temp morgen is.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier een foto van de kids 8)

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: leuke foto!

@Wupje: nou, ik hoop dat de temp van Kyano morgen weer normaal is.

@Ingeltje: wat fijn dat de bv loopt meid! Ik hoop dat het verblijf in het ziekenhuis een beetje meevalt, dit is natuurlijk niet zoals je je kraamweek had verwacht. Knuf!

Quinten was druk vanavond, niet te geloven... Hij is heel vrolijk en lief maar het leek wel een stuiterbal. Hij zit nu even rustig te worden met Lala dus dan kunnen wij ook even op adem komen. Misschien is hij altijd wel zo druk maar valt het nu meer op omdat hij enkele weken niet helemaal fit was door de oorontstekingen en AB ;). Maar goed, de rust lijkt wedergekeerd. Hij gaat zo naar bed en dan gaan lief en ik verder met Seizoen 2 van Heroes. Leuke serie!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje hoop dat je snel thuis bent meis ik weet hoe het is om in het zh te moeten zijn was ook af en toe verdrietig. fijn dat de bv iig wel opgang komt

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi hoi!

@ Anno: superleuke foto van Julia in die ton! Ze is echt een stuk groter geworden volgens mij. Binnenkort maar eens komen kijken hoe groot ze nu is ;)

@ Kaatje: Goed dat je geen patat hebt gegeten zeg! Ben bang dat ik niet zoveel discipline zou hebben. :)

@ Wupje: fijn dat Kyano geen koorts meer heeft. Hopen dat dat zo blijft en hij dan voorlopig niet meer ziek wordt.

@ Pupke: hihi Stuiter-Q! Ligt hij inmiddels lekker te slapen?

@ Parr: leuke foto van de kids!

@ Ingeltje: je leest dit vast niet...of pas over 5 dagen, maar ik wil je een hele dikke knuffel geven.

@ Yule: wat een leuke locatie voor een bruiloft zeg! Lijkt me idd superromantisch! En Raven ook genoten van de mooie dag! Super! Slaapt ze inmiddels al?

@ Tweety: hihi spuit 11 was ik dus met mijn cake boss! Ja ik kijk eigenlijk amper tv, dus had het nog niet eerder gezien of gehoord.

Vanmorgen om 10:00 stond ik met 3 collega's in de sportschool voor een proefles Zumba. Ik heb 1 keer eerder Zumba gedaan maar op deze sportschool was het toch 10 keer pittiger...maar ik heb het volgehouden en ben er 200% voor gegaan! En dat voor iemand die al 2 jaar niet meer sport 8) Ik voel wel al de spierpijn opkomen dus dat zal morgen wel 10 keer erger zijn. Gelukkig loopt mijn collega dan net zo krom en stijf :D
    Ook nog naar een verjaardag geweest, was gezellig. Nu een avondje rust :) .....en nog een was vouwen ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, goed bezig geweest dus. Die discipline komt vanzelf wanneer je echt helemaal klaar bent met je lijf

Parr, wat zijn het toch schatjes he

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb een paar keer muziekje aan gezet maar ze kon de slaap niet vatten. Even beneden gezeten (geheel tegen mijn principes in) en een beetje melk gedronken en toen zei ze zelf: slapen.
    Dus in bed en niet meer gehoord.

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ondanks het hoge stuiterbal gehalte ligt Q nu rustig in bed. Hij is meteen gaan slapen.

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Kaatje: ik had inderdaad al gelezen dat Ingeltje en Sven in het ziekenhuis liggen en op het andere forum erop gereageerd...

Ingeltje: gelukkig komt de bv nu op gang. Kan me best voorstellen dat je af en toe verdrietig bent en gewoon lekker thuis wil zijn met Gijs en Julian... dikke knuf voor jou!!

Hier alles goed. Heb vanmiddag drie rapporten geschreven tussen het genieten van het tropische weer door... Moet er nog 12, maar eentje moet 23 juni mee en die andere 11 (groep 8) pas op 7 juli. Dus ik heb nog wel even. Wel lekker dat ik er al drie af heb, lig aardig op schema.

Fijne avond meiden,
    groetjes
    Azeb

19. ja gevonden
    wilde je nog een sms sturen maar beetje vergeten ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva en wat vond je van Zumba? blijf je het ook doen?

@kaatje ja ontzettend <3

Deel Deze Pagina