September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @parr, kaatje en yule leuk dat het meeten weer geslaagd was!!

@eva ja wordt echt weer eens tijd om af te spreken

@ingeltje wat fijn dat de bv loopt
    voor die 5 dagen was ik wel bang
    julia had miss een infectie toen ze geboren werd en toen begonnen ze ook meteen over5 dagen gelukkig was dat niet nodig
    dikke knuff en hopelijk mogen jullie ook sneller naar huis!!!

@wupje gelukkig geen koorts meer!

slapen:
    julia is hier ook al ruim een week aan het klooien
    's nachts wakker worden, meestal 1 keer en slaapt dan weer snel
    en 's avonds een uur aan het klooien en spenen uit bed gooien enz.
    komt wel weer goed

en nu ga ik off, truste
    morgen werken en daarna vergadering
    dinsdag naar de vk hartje luisteren, zin in!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik zag mooie foto's langskomen en las dat veel mensen van het mooie weer hebben genoten, heerlijk he. Ingeltje haar borstvoeding komt op gang (fijn!) maar ze moeten nog wel even blijven (dikke knuf). Veel verkouden kindjes las ik ook, hier inmiddels ook weer een kind met een snottebel.

Gisteren Teun naar souders gebracht waar hij heeft gelogeerd. Wij zijn lekker de stad in geweest waar een festival was en hebben bandjes gekeken. Daarna met 6 vrienden tapas wezen eten, heerlijk in zon. We waren on half 12 thuis. Was erg gezellig! Helaas heb ik wel slecht geslapen ivm brandend maagzuur :x
    Vanochtend met Teun en mijn ouders naar de boot geweest. Een uurtje op de moter gevaren om pampus heen en toen weer terug naar de jachthaven. Teun vond het prachtig, was eerst helemaal verbaasd en zei alleen maar "boot boot en nog een boot" :D Hij vergat zelfs zijn koekje te eten toen we gingen varen. Na een half uurtje begon hij pas weer te bewegen en te babbelen. Daarna nog een broodje gegeten en toen naar huis. In de auto Teun wel even wakker moeten houden maar dat lukte gelukkig. Thuis heeft hij 2,5 uur geslapen (en ik ook!). Was dus een fijn dagje!
    Ik zal zo ff foto's spammen.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno ooh leuke vooruitzicht 8)

@sannemart klinkt erg geslaagd! (op de maagzuur na :()

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Teun op de boot (zwemvest is nog wel wat groot)

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Nou vooruit, Teun met mama op de boot...

6. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    en met mijn moeder... Die weer zo schattig zei: Wat ben ik toch dol op dat ventje. Wie had dat kunnen denken dat ik ooit zo'n lieve kleinzoon zou krijgen. Lief he.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sannemart: klinkt als een leuke dag zeg! En wat is Teun toch een mooi mannetje, ik smelt altijd bij het zien van foto's van hem, die mooie blonde krullen en die buine kijkers :)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: ik wil in september gaan beginnen met Zumba. Jammergenoeg is de sportschool waar ik vandaag was te ver weg. Dus moet nog gaan kijken of het bij de sportscholen in Soest net zo leuk is.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Siese, welkom! :D
    Leuke naam inderdaad Willem. Lekker krachtig!

@Parr, mooie schoentjes voor Kate!
    Zoo die leeft al op grote voet hahaha, maat 24!
    Wat heeft Kate toch een prachtige kleur haar.. Als ik dat zie heb ik soms wel spijt dat ik mijn haar ooit ben gaan verven.
    Want die kleur had ikzelf ook iets lichter en krijg ik nu niet meer zo terug.

@Kaatje, goedzoo al 2 kilo kwijt! Hier helaas net stukje chocolade gegeten want moet ongi worden.

Hoe is het eigenlijk met Roshi en Jenna?

@Ingeltje, fijn dat de BV loopt en duim dat t geen 5 dagen wordt.

@Wupje, beterschap voor Kyano hoop dattie nu koortsvrij blijft.

Hier lekker weekendje achter de rug.
    Gisteren heeft Mike heerlijk gepoedelt in zijn badje op het balkon nadat wij hem hadden opgehaald bij schoonouders.
    En erna nog naar mijn ouders gereden en rondje park gelopen met hem en eendjes gevoerd.
    Vanmorgen zijn we lekker even naar Loosdrechtse Plassen gegaan ondanks dat er weinig zon was.
    Was lekker rustig en toch warm dus Mike heerlijk in het zand gespeeld en gezwommen.
    Erna belde me moeder of we meegingen naar pannekoekenrestaurant.
    Mike stal daar de show door met iedereen te sjansen en heeft lekker gegeten en aardbeien toe.
    Ligt al vanaf 19.15 uur heerlijk te slapen.
    Morgen dagje werken en dan komt 's avonds een oude vriend op bezoek die we al 9 maanden niet hebben gezien door omstandigheden!
    Erg veel zin in!

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Missy: klinkt ook als een geslaagde dag!

@Eva: zumba lijkt me idd erg intensief. Wel erg leuk, en jij bent toch goed in dansen?

badje buiten: Teun wilde er laatst helemaal niet in :( Hij gaat er wel naast zitten en met zijn handjes in het water spelen, maar wil er dus niet in. Vorig jaar heeft hij met veel plezier gepoedeld. Snap er eigenlijk niets van maar ja zal misschien wel weer komen.

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sannemart, heerlijke foto's zeg! Je moeder lijkt me ook een lieverd.

Kaatje, je verandert wel mijn naam, maar helaas niet in Freesia :D
    Laat maar staan hoor meis, geeft niet.

Yule, wij halen Jill er wel eens uit, doorbreekt vaak dat gehyper in bed. Klinkt als een droomtrouwdag!

Parr, superleuke foto van de kids, fijn dat het gezellig was!

Eva, Zumba lijkt me het enige echte leuke onderdeel in de sportschool ;)

Ingeltje, jeeejjjj bv op gang! Hoop dat jullie snel verenigt zijn met Gijs en Juul.

DC: Jill had weer een megaspuitluier onder het eten. Echt niet normaal. Overal poep. En waar het toch steeds vandaan komt :( Ze heeft al haar tanden en kiezen al ;)

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sannemart leuke foto's die krullen geweldighe :D

freesia zo een luier had kyani vandaag ook :D (heeft ok al haar tanden inmiddels al)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia & Queen, Mike moet zijn 4 achterste kiezen nog maar heeft echt nu al 1,5 week die spuitluiers tot wel 4/5 per dag.
    Vrijdag was het zo erg in combi met de Kruidvat luiers van het KDV (Mike kan eigenlijk alleen tegen Pampers) lag zijn hele kontje open en wilde hij niet gaan zitten. Heeft dus staand zijn eten op gegeten en ook zittend op zijn knietjes toen in bad geweest.
    Echt zo zielig.. :(
    Ga morgen effe HA bellen voor creme, want ik kan smeren wat ik wil het blijft helemaal open en bloeden.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Missy, Bepanthen! Is het enige dat hier goed werkt.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Parr leuke foto en fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben!

Eva goed gedaan zeg zo’n inzet tijdens zumba en dan met dit weer! Blijf je het nu ook doen? Ok ok ik heb het antwoord al gelezen ;) :D

Anno leuk dinsdag weer naar de vk!!

Sannemart super leuke foto’s! Stoer ventje is Teun hoor !

Missy gezellig weekend zeg!

Blegh als de zomertijd is aangebroken is er altijd zo weinig leuks meer op tv. We zitten nu maar the phone te kijken maar echt geweldig is dat ook niet ;) Moeten ook maar weer eens wat serieavonden gaan plannen.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Freesia, zelfs dat al geprobeerd want gebruikte ik toen ook voor mijn tepelkloven. Maar helaas.. :(
    Ik ga naar bed, Mike werd gisternacht ook wakker doordat hij weer een raceluier had dus verwacht hem straks ook.
    Morgen dagje werken, bedrijf is weg met een uitje en ik kon niet meer mee helaas doordat ik pas 1 juni echt in dienst kwam en er geen plek meer bij te reserveren was voor de activiteiten en restaurant.
    Kon dag vrij opnemen, maar dat vond ik onzin dus ga gewoon werken en zie wel hoe of wat.. Neem liever dagje vrij als het onszelf uitkomt omdat we dan wat leuks gaan doen.

Fijne avond!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, wat heb ik er dan van gemaakt ?

SanneMart, leuke foto's

*duikt weer terug in Lost*

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    @ Kaatje, mijn echte naam :D

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @sannemart prachtige foto's!!

@eva de sportschool in ons dorp ben ik geen fan van. en omliggende moet ik met de auto >< schiet ook niet op hier ><

@missy wie weet krijgen jullie ooit een kind met jouw oorspronkelijk haar kleur! ik duim dat een andere ukkie wel het echt rood van mij heeft en ook eentje puur blond 8)
    Ook een geslaagde dag 8)
    bepanthen idd voor die billetjes en kan ook een oudewijven is maïzena.

@freesia oef :S nou als ze rond de 2jaar komen dan komt de laatste kiezen door! mssn is zij vroeg mee?

UPDATE INGELTJE:
    BV loopt zeer geod op gang dat zij nu de stuwing heeft! auwie zegt zij :p Verder geniet zij onwijs van Sven!

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: thanx voor de Ingeltje update!

Meiden ik ga slapen. Morgen weer een lange dag voor de boeg, en dat krom en stijf van de spierpijn ;). Gelukkig heeft E. me een massage beloofd voor zo....dus toedeledoki!

Deel Deze Pagina