Freesia, ow haha sorry. Parr, legde het net aan Ferry voor. Als het één van die datums wordt, wordt het de 20ste,maar daar kon hij nu niet gelijk over beslissen. Morgen dus maar ff rustig over hebben. Ik ga off. truste
Goedemorgen! Hier een vroeg vogeltje vandaag, 5:50......maargoed er moet tocg gewerkt worden vandaag Ik ga Aimar zijn kleren aanttrekken. Tot vanavond!
Goedemorgen ingeltje, joepie de bv loopt goed. stuwing, is minder maa ris voro een goed doel. missy ja die moet kyani ook nog maar die komen nu toch nog neit kaatje hij is mooi hoor! straks begeleidster ophalen en dan heb ik om 11uur een evaluatie gesprek op kantoor Kijken wat ze alemaal te melden hebben. Kan wel eens een heel kort gesprek worden, omdat alles lekker loopt en 1 knelpunt is de voor lichting die veranderd is en dus nog goed in me op moet nemen wat soms best lastig is op moment dat je meot vertellen. Maar het meeste gaat al prima . Oh en ik heb een groter scherm voor pc van mijn oom gehad zijn oude. Voor mij goed genoeg. Maar wat is dat wennen zeg
@Kaatje, vind je tattoo nogmaals echt prachtig! Alleen zou ik idd even over die L nadenken.. Maar ik ben dan ook een zeurpiet wat dat betreft. @Queen, nou ze zeggen na het 2e jaar maar zowel mijn buurmeisje als mijn buurjongetje hebben die kiezen al en 1 is ook 20 maanden en de andere is 22 maanden. Goedenmorgen! Gaaapp... Heb onwijs slecht geslapen, veelste benauwd. Gelukkig heeft Mike wel lekker doorgeslapen zonder ons wakker te maken met een spuitluier middenin de nacht. Is nu lekker aan het keten bij oma en ik zit op me werk tot 16 uur! Ga straks even de HA bellen voor zalfje voor Mike zijn billen. Wat ik ook smeer het gaat niet weg..
missy okay ja het kan ook. maar verwacht neit zo snel bij kyani omdat best lang duurde vorodat ze tandjes kreeg. kaatje dank je wel
Missy, laat hem eerste even genezen, en mocht ik me aan die L gaan stroren kan ik hem altijd dikker laten maken. Heb even naar mijn ontwerp gekeken, en daar was de L ook al vrij dun,maar de VI wat dunner, en die zijn bij hem dikker uitgepakt waardoor de L nog dunner lijkt. Maar nu stoor ik me er nog niet echt aan. Levi wordt nu net wakker. even snel beschuitje opeten.
@kaatje mooi hoor je tatoo @queen suc6 met je gesprek @missy wel rustig nu op kantoor als iedereen weg is?
Goedemorgen.. heb hier eentje ziek in bed liggen en Kate is het niet >< Zelf ben ik erg brak, slecht geslapen en tig keer wakker geworden van P's wekker >< Zelf voel ik mij ook niet 100% heb ook darmkrampen Ik hoop dat ik gauw weer fit voel, morgen te druk om ziek te zijn @queen succes straks!
@Queen, Mike was ook laat met beginnen van tandjes.. Geloof pas 8 maanden ofzo. Maar na zijn 1e verjaardag kreeg hij 4 kiezen en 4 hoektanden in 1 maand. Zou anders ook niet weten waar de spuitluiers vandaan komen... @Kaatje, ja denk dat dat het ook is hoor. Die L is niet erg, maar doordat het een lange dunne letter is van het alfabet lijkt het al gauw zo. En de lekkers erna lijken dikker, daardoor komt het. Maar hij is wel gewoon mooi hoor! @Tweety, er zijn een aantal mensen nog want de bus komt pas 10 uur. En hoor net dat er alweer 3 hebben afgemeld dus zal niet helemaal alleen op kantoor zijn straks haha!
Goedemorgen! @Kaatje: ziet er heel mooi en strak uit! @Missy: heb je ook al maizena geprobeerd? Erg vervelend dat hij er zoveel last van heeft. Balen dat je niet mee kan vandaag. @Queen: heel veel succes met het gesprek! @Ingeltje: super dat de bv zo goed op gang komt! @Eva: oef, dat was inderdaad vroeg. Maar als je toch moet gaan werken is het niet zo erg. @Jannes: hoe gaat het met jullie? Vannacht om 04.00 uur besloot Quinny dat hij eenzaam was, dus hij riep steeds heel zachtjes: papa? mama? We zijn even bij hem gaan kijken en hebben hem even geknuffeld. Na een half uurtje ging hij weer slapen gelukkig. Miscchien had hij een vervelende droom ofzo. Om 08.30 uur heb ik hem wakker gemaakt, weer even een normaal ritme aan gaan wennen.
Queen, hier geen chago kind,maar goed is net uit bed Parr, knuff Pupke, fijn zo'n nachtelijke onderbreking
@Pupke, waar kun je dat kopen dan Maizena? Is dat ook creme? Arme Q, hij wilde gewoon even knuffelen denk ik! Gelukkig issie wel weer lekker gaan slapen.