September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Die roze heeft Kaatje voor Raven gekocht!!!! Ben heel blij want ik moet 4 dagen werken dus geen tijd om naar Kruidvat te gaan.

@pisum: he getver, wat naar voor A. Heeft hij iets bijzonders met zijn schouder gedaan?

@wupje: raar zeg dat Kyano toch steeds verhoging blijft houden.

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten ligt alweer lekker in dromenland. Ik heb net even de was weggewerkt en de keuken opgeruimd (oh, ik ben toch best actief geweest Wupje!). Nu even bijkomen en daarna maar eens aan de strijk beginnen. Normaal hebben we bijna geen strijkwas maar manlief is helemaal into overhemden tegenwoordig. Ach ja, het houdt me van de straat zullen we maar zeggen.
    Quinten heeft weer wat nieuws: als hij wil dat je komt, dan roept hij eerst: 'Komen!', als je niet luistert gaat hij aan je arm trekken en als dat ook nog niet helpt dan begint hij met volle kracht te duwen, whahaha.

Vanmiddag nog even naar de winkel. Ik hoop dat het droog blijft want dan kunnen we lekker te voet gaan. Tot later!

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, Mike heeft ook zo'n soort fietsje van hout en dan in het groen. Stond vorig jaar geloof in al in het Karwei krantje en heeft mijn vader toen gekocht! Erg leuk, alleen hij past er nog niet op..

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: Raven doet ook zo iets. Als ik iets vastheb wat zij wil hebben/zelf wil doen dan zegt ze "niet doen mama" en dan "weg mama" en duwt ze mij weg.
    Echt TE bijdehand.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die heeft mijn buurjongetje idd ook.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha wijsneus :D

Ga ik net boos naar boven om tegen Levi te zeggen dat hij moet gaan slapen, doe ik zijn deur open, is hij vanuit zijn bed op zijn ladenkast geklommen.

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pupke, ik rij nu steeds een uur, omdat ik met de bus naar de rijschool ga en met de bus weer terug. Als ze me op moet halen, is er al een halve les voorbij namelijk ;)
    Binnenkort ga ik een keer naar Goes, door de Westerscheldetunnel, whoehoe!!
    Hihi Die Quinnie!

Kaatje, erg leuke fiets! Vroeg me al af of Jill er op zou kunnen. Ik denk het niet eigenlijk.

Zo, alleen nog maar een paar wassen gedaan :) Ben zo bang dat als ik ga stofzuigen, Jill weer wakker wordt. Is steeds zo de laatste tijd. Ga om 15 uur dan maar stofzuigen, dan mag ze wakker worden ;)
    Oeh en Fly (hond) is zooo strontvervelend, steeds blaffen om aandacht, grrr...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: WAT???? wat link zeg!

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hij had vorig weekend een plafond staan verven, en toen de afgelopen week moest hij heel veel tillen op zijn werk. Hij moet altijd zakken potgrond van 20 tot 50 kilo verslepen :x ;) Dus ik denk dat die combinatie te veel voor zijn schouder/rug was.

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja leuke fietsjes zijn dat he :D
    zag ze ook in de folder staan.

pff heir net discussie met opvang en belasting grr.
    ik had kinderopvang ingedient was er blijkbaar toen ik hem indiende storing :( dus moest alles opnieuw invullen.
    Net dus gedaan, maar nu is de tussen persoon van gastouder wel beetje pissig omdat ik wel de opvang nu moet betalen...
    en ik daar nu dus geen geld voor heb, omdat ik nog neits hbe ontvangen van de belasting dienst wat een gedoe zeg.
    wanneer zou ik een keer rustig kunnen leven zonder al die knelpunten????

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pisum: ja dat klinkt wel als zwaar werk zeg. Misschien overbelast? Peesontsteking in zijn schouder ofzo? Erg vervelend. Beterschap voor hem.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @queen: dat is altijd vervelend. Kunnen ze bij het gastouderbureau niet 2 maanden in 1x innen, maar dan volgende maand?

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dat hebben ze dus bij de maand april en mei al gedaan ;) en nu hebben ze gewoon de facturen gestuurd met mededeling dat binnen nu en 3 dagen van bank gehaald word.
    Heb met protest mijn betaalrekening leeg gehaald en naar mijn spaarrekening gestort. Ben het er neit mee eens dus.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hmmmm, hoop dat dat goed komt dan
    hebben ze al een aanmaning gestuurd?
    want na een aanmaning en dan nog niet betalen dan komt er boete bij

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, nee dit is de eerste keer dat ze het stuurden ;)

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    oh dan kun je misschien nog wel even rekken
    raar dat ze het gewoon gaan innen...

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja dat vind ik dus ook.
    hoop zelf wel dat goed komt zo

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Grrr smoeder komt alweer op bezoek :x ;) We hadden gisteren met z'n allen op bezoek willen gaan maar toen was zij niet thuis en aangezien ze Kyano al het hele weekend niet gezien heeft komt ze hier dus weer koffie drinken ;) Ach ja ik moet hubbie toch gaan halen rond 16.30 dus lang kan ze niet blijven ;)

kaatje wow wat een klauterkabouter is Levi :$ Kijk wel uit dat er geen gevaarlijke dingen gebeuren!

Pupke och sjit strijken moet ik ook nog :D
    Afwas is wel gedaan ;) maar daaran 20 minuten met mijn vriendin zitten beppen :)

Queen grrr vervelend zeg belastingen ;)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje neit alleen belastingen ook het tussen bureau wat opvang regeld enzo ;)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja vroegen ons al af hoe hij steeds alles in zijn bed kreeg ( babyfoon, voorleesboek ect )
    Op dat bedmeubel zitten verplaatsbare plankjes, die hebben we nu aan zijn kant van het bed gemaakt zodat hij er niet meer uit kan en na de vakantie bouwen we hem om tot petuerbed

Queen, jeetje wat een gedoe weer met de belasting

Deel Deze Pagina