goedenavond. Hier een goede werkdag. Wou een half uur eerder naar huis om Kate op te halen mocht ik 2uur eerder naar huis lekker! Kate kan sinds vandaag een boel nieuwe woorden: stein (trein) vies en pop. Ik ga straks haar site updaten en kijken waar ik haar woordenschat kan plaatsen. Hubbie voelt zich beter en mijn buikkrampen werden erger vanmiddag na lunch maar lijken nu verleden tijd. Zo douchen en straks op de bank kruipen voor private practice. Heb een smsje van Ingeltje: Alles goed hier. Borsten staan op exploderen! Infuus van Sven moest opnieuw, was los. Beetje zielig.. Ik hoop woensdag naar huis te mogen. Is niks bekend.
Zo poging 2 om te reageren......net al heel wat getypt, maar er ging iets mis en foetsie was het.... @ Kaatje: leuke loopfiets, idd nog wat aan de grote kant, maa daar past hij vast in september wel op. Wow, wat een klimgeit is Levi zeg! @ Queen: balen zeg van dat gedoe met de kinderopvangtoeslag Maar ik moet wel zeggen dat ik het begrijpelijk vind van het gastouderburo, zij moeten toch ook de financiën op orde hebben? Als iedereen ervan uitgaat dat zij het dan wel voorschieten zou het bedrijf het niet redden. Ik snap dat je baalt, maar in principe heeft het gastouderburo niks te maken met het feit of jij nou wel of niet toeslag hebt gekregen. @ Wupje: misschien heb ik erover heen gelezen maar was je nou nog met Kyano bij de HA geweest? @ Freesia: hihi en al gedweild? @ Missy: hihi maizena inmiddels gevonden? Ik hoop dat de billetjes van Mike snel genezen. Verder ben ik het kwijt........sorry. Zelf ook niet veel te melden, behalve dat ik echt van mijn kruintje tot mijn tenen spierpijn heb
tuurlijk is het rustig... Ingeltje heeft geen internet en lola is met vakantie @queen klinkt helemaal super zo!! en jeetje wat een BD gedoe weer @freesia ik ook trots op je! @kaatje klimgeit!
Net 215 calorieën verbrand met 15 min. wii shape. mega pittig dus. spring gelijk ff bij ferry onder de douche. Kwam nog een leuk filmpje van levi tegen op de camera. is van vorige week. Levi en Finny video by Kaatje85_2006 - Photobucket Nog geen uitslag voor sven dus ahh en dan ook nog opnieuw een infuusje prikken
Yule, geslaagde bruiloft dus en raven vond het ook prachtig, dat is dan dubbel genieten. Pupke, shoarmasalade, ben ik wel benieuwd naar, receptje? Ingeltje, fijn dat BV zo goed loopt, ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Parr, over het zand drogen, even goed het terras schoonvegen van te voren werkt bij ons prima, maar ons terras is ook niet zo oud en redelijk schoon (gladde tegels) dus dat scheelt. Meeters, geslaagde dag dus en leuke foto van de kids! Eva, en hoe is het met de spierpijn? Edit flink dus! Anno, veel plezier morgen bij VK. Sannemart, leuke foto's Freesia, irritant die spuitluiers, misschien iets in het eten waar ze op reageert? En goed gedaan dus de rijles! Missy, hoe is het met Mike zijn billen? Kaatje, mooie tattoo! Leuke loopfiets, Ilse heeft ook zoiets, maar daar past ze volgens mij de eerste 2 jaar nog niet op hoor (maar dan heb ik ook een klein meisje natuurlijk) Wupje, fijn dat de koorts weg is. Klimgeit, hier ook, laatst was ze op een eetkamerstoel geklommen en daarna op de tafel, lag ze vrolijk te rollebollen! Jannes, foto van de overtrek? Zo ben weer helemaal bij. Ilse was vanavond niet te genieten. Eerst wilde ze al niet mee naar huis en daarna was alles krijsen, die was dus doodop. Dus op tijd het bed in. Wij gaan ook op tijd, ben moe van een druk weekend met laat naar bed gaan.
@Hummelke: als ik een foto maak van de hele overtrek, dan zie je het niet goed. Dus bij deze een detailfoto van een deel ervan.
Oh leuk Jannes! Hummelke, Jill eet wat veel olijven de laatste tijd, zal het eens in de gaten houden. Volgens mij komt het niet van het eten maar je weet maar nooit. Kaatje, aaah lief filmpje! Eva, nog niet gedweild nee Arme jij met je spierpijn... Zo, Jill ligt erin. Nog even met oma C gebeld, zo grappig hoe ze dan met open mond luistert aan de telefoon.
@Jannes: heel mooi! @Hummelke: nou, dat is heel simpel: ijsbergsla, komkommer en een beetje knoflooksaus husselen. Een pitabroodje in stukjes knippen/snijden en er doorheen doen en als laatste wat shoarmavlees er door heen. Heerlijk! @Eva: dus je hebt nog steeds plezier van de Zumba-les . @Wupje: wat fijn dat de koorts weg is! Ik hoop dat deze nu ook wegblijft, hij heeft wel genoeg gekwakkeld nu vind ik. Q was weer druk vanavond, maar wel superschattig en lief. Hij ligt nu lekker in bed. Manlief en ik gaan zo verder met afl. 7 van seizoen 2 van Heroes. Spannend! Fijne avond allemaal.
Nou dat "het lag toch al in de kast" verhaal gaat hier echt niet op hoor. Mijn wederhelft vind het heel leuk om mee te denken over inrichting/aankleding dus hij zou nooit geloven dat ik dat na aanschaf niet even heb laten zien om te checken of het zijn goedkeuring krijgt. Maar gelukkig vond hij het zo mooi dat hij niet eens naar de prijs vroeg.... Heb het bonnetje snel weggegooid
hoi meissies! had weer ff tijd om te jullie verhaaltjes te lezen! & ga niet weg zonder dat te laten weten heb leuke foto gezien van het groepje van 6! Kaatje: sorry ook ik verraade je nick! ( moet eerlijk zeggen dat ik lang niet alle nick's meer uit mijn hoofd ken!:4) gave tattoo heb je ! Ik laat Michelle haar naam wss op mijn pols zetten & anders een creatie op mijn kuit! (ben nu alleen nog op zoek naar het lef om het te doen! ) Parr: maatje 24? jeetje! Chell zit nog steeds in 20, maar goed ik heb ook al jaren maatje 36! zag ook een leuke foto van Julia! geweldig! Inge, fijn dat de BV nu loopt, minder van het infuus opnieuw prikken! hoop dat jullie snel naar huis mogen ! Jannes, leuk kleurtje!
Jannes, leuk en fijn dat S. niet naar de prijs vroeg Pupke, klinkt goed, zou zelf niet op het idee komen om het pitabroodje te verknippen! Ik duik zo mijn bedje in, even een nachtje bijtanken!
Hey, Nog even gauw voordat ik weer mijn bedje induik, is wel nodig met zo'n automatische wekker om 5.30 De ha heeft mij vanmiddag teruggebeld. Ze gaf aan dat het best kon dat zijn oren nog iets onrustig waren maar dat we het idd het beste konden oplossen met neusspray en zetpillen zoals we ook gedaan hebben. Een nieuwe ab kuur zou nu niet slim zijn. Aangezien hij vandaag geen hoge koorts meer gehad heeft, hoefden we hem niet op spreekuur te laten komen. Mocht hij morgenvroeg of vannacht wel nog koorts krijgen dan dus wel. Ingeltje oh ik hoop echt dat je gauw thuis bent met Sven!! Fijn dat de bv goed loopt! Kaatje hmm niet zo handig een huilende baby op jouw babyfoonkanaal Ook een leuke foto van de kids! Jannes ja Kyano is echt een vroege vogel en hij houdt het dan ook nog eens vol tot 12.30 ongeveer, slaapt dan 2 uurtjes en is weer vol energie tot 19.30 ongeveer Gelukkig is het geen lastig ventje dus vliegt de tijd evengoed voorbij als hij wakker is. Mooie aankoop en fijn dat S niet naar de prijs vroeg Parr oh lekker zoveel eerder naar huis! Freesia hi hi Kyano wil nu ook steeds met iedereen bellen als ik aan de telefoon ben. Hij vertelt hele verhalen tegen opa, oma en nu zelfs vrienden. Alleen snapt hij niet dat als ik bijv de ha aan de lijn heb hij dan niet aan de telefoon mag Meiden slaap lekker allemaal en ik kom morgen wel weer een keer aanwaaien
hey meiden! Ik heb een beetje een baalavond... Kreeg van een vriendin die al een lerarenopleiding doet via de LOI (wat ik ook wil gaan doen) een nieuwsbrief doorgestuurd waarin staat dat je als je een lerarenopleiding wil gaan doen via afstandsleren en je hebt al een andere lerarenopleiding gedaan, je dan geen 1600 euro collegegeld moet betalen maar 7000 euro. Eerste jaar als overgang 3500 euro maar daarna volle pond. Ik heb bij de IBG een lerarenbeurs aangevraagd, als ik die krijg betalen zij 3 jaar lang mijn collegegeld. Maar dat is gebaseerd op die 1600 euro. Dus moet nu eerst gaan informeren of ze dit andere bedrag ook gaan betalen. Zo niet: geen studie voor mij. Zo ja, moet ik nog eens goed bij mezelf te rade gaan of ik het ga redden binnen 3 jaar. Het kan officieel, maar is aanpoten. Als ik het niet red binnen 3jr, moeten we daarna 7000 euro zelf ophoesten... Je begrijpt: ik baal!!