@Wupje: Isabel krijgt om 23.00 uur een voeding en wordt dan om 6.30 uur wakker (vandaag 6.45 uur). Ik hoop stiekem dat het nog 7.00 - 7.30 uur wordt, maar ik hou er gewoon rekening mee dat dit haar wakker wordt tijdstip is. Al vind ik dat wel vroeg....
Grrr ik typ net een hele reactie, gaat er iets fout met posten!! In ieder geval wilde ik jullie allemaal bedanken voor de input. Heb net nog even met A. gepraat en we gaan een ander strafplekje zoeken en geen tikken op vingers meer geven. Sorry sorry voor deze ego..
Jannes misschien verandert het op den duur nog een beetje, maar wel fijn dat jullie van de nachtvoeding af zijn! Hi hi ik zou blij zijn met elke dag 6.45 uur Pisum geeft niet meid, het is toch fijn om je verhaal kwijt te kunnen!
Pff ik heb geen zin vandaag. Het is relatief rustig, managers zijn er niet en ik heb wel genoeg werk liggen maar best saai werk dus dan dwaal ik gauw af naar het forum
@Pisum, toch geen sorry! We hebben hier allemaal wel es tips nodig toch.. Ik hoop dat t gaat helpen voor jullie en voor R! Mike is alweer wakker met poepluier nr 3! En ook is me eindafrekening gestort van Randstad, wat een vetpot (niet dus!). Kom ik net even mee uit het rood nu vanwege rekeningen en dan heb ik nog 2 euro.. Nouja, volgende week maar veel bij me ouders eten dan.
Ik breek even in Gaat alles goed met jullie mama's? Pisum ik las je verhaal toevallig en ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn neefje. Kan ook een enorme driftkop zijn en raakt soms buiten zichzelf van boosheid lijkt wel. Het enige wat bij hem hielp was als hij zo'n bui had, oppakken en heel stevig vasthouden / knuffelen. Dat lukt amper omdat hij zo wild is maar dan ineens 'laat hij het los' en wordt wat rustiger zodat je het kan 'uitpraten'. Het vergt aardig wat energie maar bij hem hielp het echt! Op de gang zetten oid hielp bij hem niet als hij echt in zo'n 'aanval' zat, maar idd wel als hij iets kleins stouts doet (dat klinkt raar haha). Ik dacht ik deel het even met je, misschien heb je er iets aan Liefs voor jullie allemaal!
Pisum, weet je? Ik denk dat je óf de driftbui voor moet zijn, óf met iets die bui moet doorbreken. Die razernij, daar heeft niemand wat aan. Daarom werkte denk ik die koude douche bij mijn broertje goed. Of iemand die hysterisch is, een klap geven. Niet dat je dat bij R. moet doen natuurlijk, maar je snapt me hopelijk wel. Ik voel met je mee hoor!
Dat denk ik ook! Als ze zo buiten zichzelf zijn is er geen ruimte voor nadenken van R. Hij is zo hysterisch dat hij het allemaal niet meer kan begrijpen en dan heeft straffen of iets geen zin. Denk inderdaad doorbreken met of gewoon vastpakken en wachten tot hij kalm wordt of toch koude douche (al zou ik dat echt pas als laatste proberen klinkt zo zielig).
Ja ik vind het ook zielig klinken die douche misschien proberen als aaaaallerlaatste middel. Wat Tink zegt, klinkt wel aannemelijk idd. Bedankt voor het delen!
Ik vind zo'n driftbui zielig... maar die douche is erg spartaans ja Mijn broertje was een aparte. Die maakte mijn moeder helemaal gek. Ik was de eerste en zo'n braaf rustig kind, dat ze me vergaten eten te geven Toen kwam hij, klein en fel en een enorm temperament. Hij vloog (als dreumes) op mij af en beet mij als hij een standje kreeg van mijn moeder. Toen heeft mijn moeder met de tranen in haar ogen hem een keer teruggebeten (ik deed dat niet, te soft hè hihi). Hij hield ook steeds zijn kleine handje bij de hete kachel. En dan maar naar mijn moeder kijken of zij het zag. Bloedzenuwachtig werd ze daarvan. Toen op een keer duwde ze zo zijn hand ertegenaan. De blaren erop. Hij heeft het nooit meer gedaan. Helemaal gek werd ze van het verbieden en opletten en het bloed onder haar nagels vandaan halen wat hij deed. Ik heb ook nog trauma's van dat jong
Parr, snap je helemaal. Je denkt er goed aan te doen hun op de hoogte te houden, en als er dan eigenlijk weinig tot geen reactie op krijgt.... Wat een ochtend zeg. Gelukkig doet Salsa het goed Wupje, ja idd maar anders ben ik daar heel makkelijk in hoor, had ik gewoon het raam van de schuurdeur kapot geslagen. Lang leve de verzekering Missy, sorry kan ik je niet bij helpen. zit al ruim 5 jaar niet meer aan de pil. Levi is al wakker, had hem pas over een half uur verwacht. Nou ja dan gaat hij maar even helpen soppen boven.
Freesia jee wat heftig zeg wat je moeder heeft meegemaakt met je broertje Voor jou natuurlijk ook maar ik denk dat je er als kind wat makkelijker mee omgaat. Heel soms ben ik idd wel eens bang van 'wat als er een tweede kindje komt waar we ontzettend veel mee te stellen krijgen'? Hoe ga je daar mee om en geef je evengoed voldoende aandacht en genegenheid aan je eerste kindje? Nou ja niet teveel bij nadenken maar
Was ik weer en met goed nieuws!!! Mijn bm is helemaal schoon! Wss is het laatste stukje opgenomen want je zag geen spleet meer maar een mooie lange lijn! Zij zag nog geen ei of aankomende ongi. En voor hun was het handige als wij 1 ronde zouden wachten ivm opmeten maar als wij zo graag weer zwanger wouden worden was het ook niet erg 8) Ik moest onderweg naar huis huilen, gewoon spontaan. Denk omdat het over is, klaar.
@jannes ja dat snap ik dan ook helemaal! Maar ik heb al meerdere geplaatst en hun babbele dan ook over fitness centrums enzo, niet alleen over babies. En alleen tinkerbel reageerde op de updates. Ook niet na de eerste update die ik plaatste. En dat vind ik gewoon jammer en zo wekt het het idee alsof hun het niet interesseren of zo Hoe ging het bij de osteopaat? @pisum geen sorry zeggen daar zijn we ook voor! *knuffs
Komt hier echt met bakken uit de lucht vallen, incl. onweer. Net even de bovenverdieping gesopt en gestofzuigd. was hard nodig. Parr, eindelijk alles weg. Super !
@Parr: ik probeer het mei-mama verhaal gewoon wat te relativeren. Voor jou is Ingeltje echt een vriendin en ben je blij met iedere update. Wellicht zijn zij niet zo close en nemen ze het gewoon ter informatie aan. Zou me er niet te druk om maken. Fijn dat je BM schoon is. Osteopaat: was allemaal goed. Helemaal blokkade vrij. Dus nu elke dag paar uurtje in zijligkussen slapen, goed oefeningen doen en dan maar hopen dat ze haar voorkeur afleert.
@jannes daar heb je ook wel gelijk in. Zou ik dan nog de updates plaatsen of gewoon laten dan? Heel fijn dan het gelukt is bij de Osteopaat! nu hopen dat Isabel meewerkt en niet eigenwijs doet