September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aardappel Anders is ook lekker, maar is dat niet erg vet voor Aimar? Hij heeft het nog nooit gegeten...

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Eva, dat is eerder veel te zout voor Aimar.
    Ik maak overmorgen 2 quiches klaar, die kan A. dan vrijdagavond met Jill opwarmen als ik moet werken.

Oh ja ik ging slapen :p

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Je kan een pasta doen? is snel te maken

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mmmmm.....niet handig dus...maar wel lekker :p Ik denk er nog even over na......alle ideeën en tips zijn welkom

@ freesia: ik heb 2 keer een quiche gemaakt, maar op de 1 of andere manier was de bodem telkens te nat. Ik denk door de groente die ik er in had gedaan :(

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Eva, ik doe altijd paneermeel onder op de bodem voor ik de groenten en room/ei/kaas erin doe.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goede tip, thanx! :)

7. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Duim duim duim voor Ingeltje en Sven!

En nu ga ik echt slapen. Toedels en tot morgen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb. lastig hoor. vind het idd een hele hoop geld.

Parr, thanx voor de update over Inge en Sven.
    Ik duim overuren dat ze morgen naar huis mogen

Ik ga off.
    Truste

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom ook even welterusten zeggen :)

Anno oh wat heerlijk dat je jullie ukkie gevoeld hebt en het hartje weer gehoord!

Hummelke oei oei Ilse was dus boevenstreken aan het uithalen :D ;)

Queen wha ha ha een tietenboek :D

Ingeltje ik duim heel hard voor jou en Sven!!!

10. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Nou zeg ... ben ik gewoon een keertje de eerste van de dag.
    Goedemorgen!

Ik hoop dat Ingeltje en Sven vandaag lekker naar huis mogen.

Straks naar de ha (voor de plaspillen want blijkbaar gaat dat allemaal niet zo makkelijk) en daarna naar de vk. Ben benieuwd. Ik voel inmiddels wel regelmatig beweging dus dat is wel fijn!

Zo nu maar aankleden etc want we moeten er om 9 uur zijn.

Tot straks!

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Azeb: Moeilijke keuze hoor, tis veel geld. Maar goed, ook wel heel leuk lijkt me voor je zo'n opleiding en meer doorgroeimogelijkheden en beter salaris. Al vind ik het VO geen vetpot in vergelijking met het bedrijfsleven.
    Mijn man is ook docent in het VO. Vanaf aankomend schooljaar krijgt hij ipv een LB een LC functie. Een soort promotie zeg maar. Dit scheelt ook lekker in je salaris en de stappen die je elk jaar krijgt in salarisverhoging worden in LC groter. Dus nu maakt hij van de zomer alvast een flinke stap, fijn met een 2de kleine op komst. Op het moment ben ik namelijk kostwinnaar (en ik werk maar 28 uur) en hij werkt fulltime (wel met 1 dag ouderschapsverlof). Ik geloof dat hij nu kan groeien tot 4.300,- bruto per maand in zijn LC functie, zo ver kom ik geloof ik lang niet in mijn schaal. Dus dat is wel weer fijn van het onderwijs je kunt lang blijven doorgroeien in salaris.

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Azeb, wilde je ook even een dikke *KNUF* geven!

@Ingeltje, ik DUIMMMMM me suf voor jullie!! :D :D

Hier gelukkig wel een financiele meevaller, zag dat vanmorgen de loonstrookjes online stonden en wat bleek, ze hadden gisteren alleen nog mijn eindafrekening gestort zonder mijn salaris van die gewerkte dag nog. Dus vanmorgen stond die gewerkte dag er ook bij kwa saldo! :D
    Pff.. gelukkig! Ja sorry, niet dat wij enorm arm zijn ofzo.. Maar had gehoopt dit jaar na alle schuldens etc wel een x vakantiegeld te hebben voor wat leuks te doen ipv dat er weer allerlei rekeningen van betaald moeten worden.
    Sorry als ik mensen hiermee voor hun hoofd stoot.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    *telt rustig tot 10 want er gaat weer eens een beker melk om*

Missy, fijn zo'n meevaller :) En waarom denk je dat je hier gelijk mensen mee voor het hofod stoot?

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

Hier 3 keer wakker geweest door Aimar ;) 1e keer was hij echt verdrietig en moest ik even bij hem blijven. De andere 2 keer was het even huilen maar al snel weer stil...maarja ik ben dan wel wakker ;)

@ Missy: fijn dat er toch nog meer salaris voor je was!

Ik ga hier zo naar de stad met Aimar. Even naar de prenatal voor 2 badstof hoezen voor de autostoeltjes. Die van ons zijn zijn zwart/grijs en die worden behoorlijk warm in de zon.
    Voor mijn werk moet ik 2 babyfoons kopen en ik moet naar de praxis voor een rieten bakkersmand voor mijn zus. Ze krijgt namelijk van mijn zwager en ouders zaterdag een transportfiets kado voor haar verjaardag en wij geven er zo'n mand bij.

Vanmiddag of vanavond ben ik er weer! Fijne dag allemaal!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hmmm wat een twijfelachtig weer...geen idee of ik Aimar nu lange mouwen of een t-shirt aan moet trekken :S

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier stoot je toch niemand mee voor het hoofd. Dit hebben wij ook jaren lang gehad. En nu nog steeds gaat een deel van het belastinggeld gelijk weer op aan andere belastingen, reparatie auto etc. Maar ik moet zeggen, we houden nu ook eindelijk wat over voor wat leuks en de spaarrekening. Dat is wel fijn, dat komt voor jullie ook heus wel. Ik snap heel goed dat je baalt hoor, KNUF.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Vanochtend weer net op tijd voor de trein.....hubbie was net voordat de wekker afging wakker geworden en had het ding uitgezet, hij zou toch wel wakker blijven.......NIET DUS ;)
    Gelukkig werd Kyano om 6.30 wakker dus waren we maar een kwartiertje te laat met opstaan. Mannen :x ;)

Sannemart veel plezier bij de vk!
    En je bent inmiddels ook alweer bijna 20 weken zwanger!

Missy gelukkig dus nog een kleine financiële meevaller :)

Eva hopelijk blijft het nog even mooi weer als je de stad in gaat. Hier is het grijs en regent het :(
    Kyano heeft trouwens wel nog gewoon korte mouwen.

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Sannemart, fijn dat je de kleine nu regelmatig voelt, heerlijk gevoel is dat he!

Kaatje, irritant he die bekers die omgaan. Ilse drinkt pas sinds kort alles uit een gewone beker dus het gaat hier ook nog vaak mis.

Missy, is toch niet erg dat je daar over bezig bent. Als ik dat hoor besef ik me pas wat een luxe wij hebben nu we allebei een goed salaris hebben. Ik weet nog goed hoe het is met minder, en dat is af en toe echt balen, dus ik snap je goed.

Eva, hier nog een shirt met korte mouwen, het is niet zo mooi weer, maar koud is het niet.

Ilse is geloof ik met het verkeerde been uit bed gestapt, hoop dat ze een beetje te pruimen blijft en anders maar weer op tijd het bed in.

Gaan zo denk ik maar eens de stad in om haar ID kaart op te halen en te stemmen, ondanks het druilerige weer. Bleh zo'n dag na al die mooie dagen met buitenleven.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, nouja er zullen natuurlijk ook mensen zijn die juist blij zijn met t vakantiegeld OMDAT ze daarmee rekeningen afbetalen.
    En ik loop dan te miepen dat ik juist een x dat niet wil doen. En anderen denken dan ja hallo je moet blij zijn met wat je kan.
    En misschien omdat ik wel allerlei dingen gekocht heb, dat mensen dan denken/zeggen dan moet je dat ook niet doen.
    Maarja die kennen onze financiële situatie niet tot in de puntjes en weten ook niet dat ik al in geen jaar kleding voor mijzelf had gekocht.

@Eva, daar breng je me op een idee! Ik moet ook nog hoes hebben voor de autostoel.
    Mike heeft wel korte mouwen aan, maar het is hierbinnen dan ook nog 23 graden.

@Hummelke, thnx! Voor ons is het ook niet zo slecht meer als ik straks per maand salaris krijg.
    Dan is het een stuk minder rekenen elke maand, want dan heb ik gewoon 1 totaalbedrag voor alles.
    Nu moest ik per week steeds iets bewaren, zodat aan het einde vd maand wel de rekeningen betaald konden worden.

Zo, heb al berg afwas gedaan en 1 wasje hangt al te drogen en 1 zit nu in de machine..
    Alleen jammer als ik zo productief ben 's morgens dat ik me dan beetje ga vervelen straks haha!
    Want we hebben geen groot huis, dus je bent ook een x uitgepoetst. ;)

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,

*duimduimduimduimduim voor ingeltje en Sven.*

tot laters! ga vandoor wilde ff gedag zeggen :D

Deel Deze Pagina