Knuffel voor Parr, gewoon omdat ik je zo lief vind! Ik ga afsluiten, gezellig maken met lief Dag lieffies!
Nou dit is het eerste wat ik van die Kelvin gezien heb. Dit was heel slecht... wat een rotnummer om te zingen! Ik heb dat eerste niet gezien van hem met die piano..
Kelvin heb ik niet gezien, Aimar werd huilend wakker...nu ik jullie reacties zo lees, snap ik waarom Maaike vond ik super!
Oh en Julian deed ook mee (tot hij bij papa ging liggen ) Ik ga zo afsluiten en er lekker naast liggen. Tot het me te vol wordt, dan maak ik Gijs wakker om Julian ff in eigen bedje te leggen. Ze liggen alleen zó lief nu, dat ik ze niet wakker wil maken.
Gelukkig slaapt Kyano wel nog lekker Ingeltje ha ha dan slaap je dus met 3 mannen vanavond.....wie doet je dat na ?? Parr arme Kate Fijn dat het vloeien gestopt is! ** duim voor je dat je nu gauw echt ongi wordt en weer verder kunt! ** Vitamine D pilletjes geven wij wel nog. Het advies is tot 4 jaar maar zolang ga ik er denk ik niet mee door. Ik denk van 2 tot 3 jaar nog. Ik ben ook blij dat Dony eruit is! Nu staan er gewoon 3 goede kandidaten die aan elkaar gewaagd zijn, vind ik
hoi hoi, Wahaha Yule mooi omgeschreven! Wat super dat jullie huis waarschijnlijk al snel opgeleverd wordt! @Ingeltje, heerlijk twee slapende mannetjes! @Parr, ah zure poep is niet fijn, knuff! Gelukkig is het vloeien gestopt. Verder zwaai zwaai. Wij duiken zo ons bedje in, morgen weer een drukke dag. Eerst 's morgens ff naar mijn schoonouders, daarna Femke naar mijn ouders brengen want wij hebben bruiloft van vrienden (jaja weer naar Utrecht, maar dan met de auto....). Dus wel een gezellig dagje. Welterusten allemaal!
E. zit nu in het vliegtuig naar Madrid, daar komt hij morgenochtend aan en dan nog naar schiphol waar hij om 11:25 landt. Ik ben erg benieuwd hoe Aimar reageert op het weerzien met zijn papa. @ Parr: fijn dat je niet meer vloeit. Is het gelukt met je lappie en pc? Had je toevallig mijn mailtje al gelezen? @ Ingeltje: wat kan dat toch vertederend zijn hè, paps en kind samen in diepe rust.... @ yule: zie dat je nieuwe foto's op je hyves geplaatst hebt, ga ze even bekijken....
Ik ga ook zo richting mijn bedje, ik hoorde Aimar net alweer huilen...nu is het weer stil...dat belooft wat...:S
Hallo Ik kom ook mijn neus nog even laten zien vanavond. Ferry zit nu met mijn zusje op msn. Mijn oma heeft een raar plekje op haar oor. Huisarts denkt aan huidkanker, en wordt nu doorgestuurd naar een dermatoloog Inge, nee het is echt bah want veegt dan tig keer zijn mond af haha omdat die baard prikkelt Eva, toch middenoorontsteking gelukkig is hij nu wel koortsvrij Fijn dat E morgen weer thuis is Yule, dat zou super zijn. Zit je straks in de zomer lekker in je nieuwe huissie
@eva wel gelezen, ga er van het weekend achteraan wat al over is: videos bladwijzers foto's nu bezig: my psp dingen
goeienavond meiden! Heb nog niet bijgelezen, dat doe ik morgen even (ben ook benieuwd hoe het met xfactor is gegaan, heb al wel gezien dat Jaap en Maaike er nog in zitten maar ben benieuwd naar jullie commentaar). Maar ben nu moe na een supergezellige avond met collega's dus ga lekker slapen! Tot morgen, liefs Azeb