September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @azeb das wel een leuk aanbod van je wergever.

wat heb je toch een rae mensen op de wereld zeg. aapjes als baby/kindje pffffff. mafkezen. ik kan er echt niet bij zo zielig voor die beestjes zit er net een vrouw het aapie optemaken ????? vind ze leuk zeg ze dan ook mong................

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Azeb: wat fijn dat je werkgever je wil helpen!

@Eva: oef, dat is helemaal niet leuk...

Q is nog steeds ziekjes: weer verhoging, hangerig, wil niet eten, weinig drinken. Hij zit zichzelf echt in de weg. Morgen moet hij weer even op controle bij de ha, mogelijk is de ontsteking nog niet over. Maar voor hetzelfde geld is dit gewoon een of ander virusje. Weet je: ik verlang gewoon weer naar dat hele drukke, ondernemende kereltje waar je af en toe de pip van krijgt ;).

Oh ja, mijn vader zou volgende week geopereerd worden, maar dit gaat niet door. Mijn moeder heeft namelijk een hernia... Ze had in het ziekenhuis al vreselijke last van rugpijn en pijn in de bil, maar toen werd er gezegd dat dit spierpijn was. Niet dus! Maar omdat ze nu dus weer even weinig kan doen, kan mijn vader nog niet geopereerd worden. Het wordt een paar weken vooruit geschoven.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva,vervelend zeg, kan het niet komen door alle spanningen en stress ect ? ( edu's oma, aimars vlekjes ect )

Pupke, jeetje zit je moeder ook niet mee he. knuff

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: jeetje zeg, dat is wel heel sneu voor je moeder en je vader. Ik hoop dat je moeder snel geholpen kan worden en daarna je vader aan de beurt mag zijn. Knuf! Ook nog voor je kwakkelende Quinny!

@ Kaatje: ja die stress is juist nu voorbij (misschien ontlading?). Misschien dat de zenuwen voor de sollicitatie meespelen??? Geen idee.....het rare is dat ik het niet voel aankomen, ik voelde me kiplekker vanmorgen en ben lekker op pad geweest met Aimar. Net na de lunch kwam het ineens opzetten.....

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, heerlijk dat jullie thuis zijn, geniet ervan!

Peuterspeelzaal, hier niet, 3.5 dag kdv is meer dan genoeg

Kaatje, wat fijn dat het weer goed ging bij de ggz! Grr smoeders...

Azeb, wat een lief aanbod van de directeur, dat biedt weer kansen.

Eva, vervelend die migraine, misschien door alle spanningen van de afgelopen weken?

Pupke, arme Q. beterschap. En vervelend zeg voor je moeder (en vader) het lijkt niet op te houden.

Zit te zappen tussen laatste uitzending in het blok en de verkiezingen. De eerste peilingen zijn dat cda halveert...PvdA en VVD evenveel zetels, ben blij dat ik tactisch gestemd heb, hoop dat het zin heeft gehad...

Toedels!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pffffffffffff BRAK hier! drukdrukdruk op werk :S en dat met dit bagger weer!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    helemaal super meis!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heeeeeey!!!! leuk weer een berichtje!! 8)
    hier een mindere periode gehad maar gisteren goed nieuws dus vooruit kijken!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    he balen dat Q nog ziekjes is :( en ook dat jouw moeder een hernia erbij heeft gekregen :( :( ((pupke))

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: avater blijft korrelig.....hmmmm, naja maakt niet zoveel uit.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva: bah wat vervelend, migraine...
    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het door de drukte/stress/spanning komt. Heeft Azebman ook altijd last van.

En zwanger raken ooit: Azebman heeft de deur daar naartoe op een heel klein kiertje gezet. Spannend!!!

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    oh wat spannend is het met de verkiezingen!!!

Wat ben ik ontzettend blij dat ik PvdA heb gestemd!

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tot laters meiden sluit hier alvast af.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,
    Even heel kort.
    Heb een drukke werkweek met belangrijke afspraken en Raven is ziek sinds gisteren, koorts (niet gemeten maar voelt heet aan 's avonds, huilt dan erg, en is hangerig en eet niet goed, overdag niks aan het handje).
    Zelf ben ik ook al twee dagen snotterig en rillerig en al mijn gewrichten doen pijn maar niks is erg genoeg om het echt ziek te noemen. Had ook belangrijke meeting in Utrecht vandaag van mijn werk waar ik heen moest.

Heb op het nippertje gestemd vandaag, jeetje wat een gehaast.

Verder ben ik blij dat Ingeltje en Sven eindelijk thuis zijn.
    En super dat Azeb haar werkgever met haar mee wil denken.

Nu ga ik weer off. Dexter kijken.
    Toedels.

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Eva: he balen zeg die migraine (auw auw) Komt vast door alle stress van de laatste tijd (E. weg etc). Hopelijk ben je er nu voorlopig weer vanaf.

@Pupke: arme Q zeg, hij blijft maar kwakkelen. En nu je moeder weer een hernia... het zit echt niet mee he. KNUF

@Azeb: dat zou toch een mooie oplossing zijn zo met je werk.

@Kaatje: fijn dat je je weer wat meer jezelf gaat voelen en die gesprekken je goed doen. Schoonmoeders ... ;)

Ik zit hier ook de prognosses te kijken... ik heb D66 gestemd. Ze hebben het goed gedaan, hopelijk komen ze in de coalitie (liefst paars). Spannend hoor.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    beterschappies daar meid!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooooh spannend! hoe?? 8)
    en gaat de school meedenken ja?

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ja school wil meedenken/meebetalen aan mijn studie. Heel fijn!

Azebman zei dit weekend tegen z'n broertje dat er best wel ooit een tweede zou kunnen komen. Hihi direct zijn de kriebels weer terug bij mij :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :d :d 8)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, bedoelde idd als ontlading. hier komt de stress/spanningen ect er ook altijd later uit.

psz Levi staat al een paar maanden ingeschreven. Vanaf 2 jaar nemen ze contact op zodra er plek is

Yule, beterschap voor jou en Raven

Verkiezingenzie dat het tussen de pvda en de vvd gaat. Dan gaat de pvda vast winnen door die stem van mij :D

Ik ga off.
    truste

Deel Deze Pagina