September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ok hihi ik heb weinig verstand van politiek, mijn hoofd draait nog van de uitgebreide uitleg over van alles over eten :(

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat is het trouwens rustig hier!

Mike ligt al vanaf 19 uur te slapen, die had vanmiddag maar uurtje geslapen en vandaag weer 3 spuitluiers geproduceerd. Hoop dat die kiezen gauw es gaan komen want ik koop me scheel aan luiers haha! En dan weinige slapen is ook niet goed voor mijn humeur. ;)
    A is even bij zijn broer helpen dus verwacht ik ook niet vroeg.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: waarom vertel je niet wat je gestemd hebt?

@ Parr: mooie kit heb je gewonnen! Nu even geen nieuwe mooie foto's....al moet ik die wel gaan maken binnenkort want ik heb een nieuwe banner nodig ;)

Hier hard gewerkt, een vrolijke Aimar opgehaald. Ze hadden hem op mijn vraag 2 keer laten slapen en dat werkt duidelijk beter. Eerst trof ik hem altijd moe aan bij een leidster op schoot en nu zat hij heerlijk te spelen in de zandbak.
    Hij heeft echt zitten (vr)eten van zijn mexicaanse tortilla en we hebben heerlijk gespeeld. Ook nog een leuk filmpje gemaakt, maar ik sta er zelf nogal lomp op dus even denken of ik 'm ga plaatsen :)

Daarna samen gedoucht en ontdekt dat Aimar met de deur op een kiertje zonder al teveel drama gaat slapen.

Nu de was doen, en straks nog online!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm ik heb mssn die Cute as a button kit niet gewonnen :( ik keek net tussen de posts en zag nog een H.... die mee deed... maar welk H.... heeft nou gewonnen?
    Ik heb al een mail gestuurd ivm het winnen dus nu afwachten en duimen.. heb ook op haar winners blog deel ook opgemerkt dat er 2 H....'s zijn dus wie o wie?

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :$ Schrik me net te pletter! Wij wonen op een bovenwoning zonder algemene galerij, dus zowel voor als achter nooit iemand te zien. Loopt er ineens een gozer langs ons raam (dus op dak van pand beneden! :$ Blijkt dat ze aan het voetballen zijn en de bal op het dak was beland.....;)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh ja Pupke ik had onlangs foto van Q opgeslagen die op ander forum was, kei gave wwaar hij op zit. maar die is niet geschikt voor een banner.. dus was ik benieuwd of jij nieuwe pics had 8)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooooooooooo haha idd dan schrik je je helemaal :p

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan schrik je Eva! :O

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ja hoor, ik ga voor je zoeken!

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva schrikken!

parr hihi jackpot :D

joehoe!!! scriptie bijna klaar nog 1 hoofdstuk (het moeilijkste) dan is hij eindelijk af. Wel veel te uitgebreid, maar daar moeten ze maar vrede mee hebben :p.
    Je mag maar tussen de 8 en 12 bladzijdes hebben ik heb er nu al 19 en moet dus nog 1 hoofdstuk :D.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje of iemand anders die het weet: op welke site upload jij je filmpjes altijd?

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik altijd op youtube..

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: ja ik ook, maar omdat ik op dit filmpje ook sta en nou niet bepaald charmant (lees: moe van lange werkdag, mijn haar had nodig een wasbeurt nodig etc.) wil ik 'm niet op een openbare site....vandaar mijn vraag ;)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Daaaag lieve lieve lieve forummeisjes!! Haha hormonen :D ik mis jullie best wel!

Ik voel me, op de vermoeidheid na, ontzettend goed. Julian moet erg aan mama wennen, hij is erg aan het uitproberen, maar gelukkig is mama niet gek ;) Hij is superlief met Sven. Vanmorgen was hij met papa naar beneden, maar brak bijna het traphek af van enhousiasme toen hij de babyfoon hoorde, wou meteen naar boven.
    De kraamzorg is een enorme tegenvaller... een herintreedster die net weer in het vak zit.. ze heeft geen inzicht in de leeftijd waarin Julian zit, ze laat mij de leiding nemen (terwijl ik het van haar verwacht). Ze poetst gelukkig wel goed en dat is heerlijk. Maar moet zeggen dat ik me beetje aan haar irriteer soms. Het is een schat van een mens, maar niet als kraam. Baal daar wel van. Ik zou tot dinsdag nog kraam kunnen krijgen, maar ik denk dat ik het na het weekend voldoende vind. Alles mooi weer schoon en ik uitgerust hoop ik!

Sven heeft soms wat moeite met de BV, ik heb erg veel BV nu en het spuit eruit. Moet dus telkens eerst even afkolven voor ik ga voeden. Hij drinkt ook erg langzaam en in meerdere etappes, wat heel lastig is in combi met Julian, want die breekt intussen de tent af ;) Ik zie dit eigenlijk op dit moment als enige punt waarvan ik denk: oei... hoe ga ik dit straks doen????

Nu gauw douchen en naar bed en een beetje spammen dan, vooruit ;)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jammer dat de kz wat tegenvalt maar scheelt al dat zij de boel schoonhoudt ;)

En super dat je wat aan mijn bv tips had 8) en ook nog beter dat Sven goed drinkt en jij spuit :p

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hhmmm ik weet niet zo 123.. volgens mij is er op photobucket een privacy maar moet je goed kijken en dan bij kaatje plaatsen ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan me voorstellen dat je je daar de pletter van schrikt.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D Vorm van bezigheidstherapie ?
    Is dat het laatste wat je echt af moet hebben ?

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Op photobucket.com

Hier kan je ook een wachtwoord op zetten.

Deel Deze Pagina