Hey Lieffie. Fijn dat het zo goed gaat tussen Julian en Sven. Moet je ook altijd nog maar afwachten. Geen ideale kraamhulp dus ( op het poetsen na ) zou haar maandag en dinsdag denk ook weglaten dan. Misschien proberen om Julian ergens mee af te lijden tijdens de bv ? Kleien, kleuren, tv ect.
En lekker thuis... SFEN!! Bekijk bijlage 77838 Nu ook maar meer foto's thuis maken want die hebben we nog helemaal niet haha (op deze na).. tijd tekort
Welterusten allemaal!! (Oh en hoef nog maar 3 kilo en dan ben ik weer op oude gewicht.. voel me zooooo slank, echt een maatje supermodel! ik kan niet beschrijven hoe lekker dit voelt.. na al die maanden dikke buik... kan wel zeggen dat ik mijn buikje echt niet mis!) Kus en ik hoop dat alles goed met iedereen is.. teruglezen ga ik maar niet meer doen, probeer wel bij te lezen!
Hey Inge, wat een leuke foto's en wat een heerlijk ventje! Fijn dat je je zo goed voelt en wat heerlijk dat Julian zo lief is voor Sven! Veel liefs Azeb
@ Kaatje: maar als ik daar mijn filmpje upload en afscherm met wachtwoord, en ik plaats op het andere forum de link, hebben jullie natuurlijk wel het wachtwoord nodig??? @ Ingeltje: Sjee wat een binkie is Sven zeg! En wat een snoepie! Fijn hoor dat jullie nu lekker thuis zijn! Laat die kraamhulp nog maar even een paar dagen poetsen en dan maandag weer het rijk voor jullie alleen (in een schoon huisje!!!)
Ja in princiepe wel,maar jullie kijken mijn filmpjes ook zonder wachtwoord Volgens mij kan je 1 filmpje wel per link kijken maar heb je dan een wachtwoord voor het profiel nodig ofzo ( voordat je alle filmpjes kan kijken)
Nog even voor het slapen gaan: thanks for the hugs! @Ingeltje: Wat een lekker kereltje. 't Is geen minibaby inderdaad. Wel een mooie... @De rest: Zwaai, zwaai! Ik zal deze vakantie nog wel eens aanwaaien...
Goedemorgen Ik hoorde Levi om 6 uur alweer. Krijg straks een oud collega/vriendin op de koffie. Die heeft sinds vorige week zwangerschapsverlof.
Rayyan is de hele week al tussen 6 uur rn 6.30 wakker, gaaaap.. *sleept zichzelf naar de supermarkt* Wat gaan jullie doen vandaag dames?