Hier stiekem een berichtje, moet eigenlijk naar bed. De nachten zijn hier hels.. vannacht van 3 uur tot 4:50 bezig geweest met Sven. Toen ook gelijk besloten dat ik stop met voeden op verzoek, want hij haalt 's nachts drinken in volgens mij. Ik ga nu proberen gewoon om de 3/3,5 uur hem te voeden, beetje ritme en regelmaat en kijken of dat straks een beetje helpt. Vind nachtvoedingen niet erg, maar wel als ze 2 uur duren en ik net even slaap en alweer aan de volgende moet beginnen. Ik duik er gauw in..xx
@Yule, ik ook nog niks gekregen maar heb gebeld. Ze hebben nu een keuzemenu ervoor opgesteld hahaha.. En toen kreeg ik te horen 15 juni dagtekening brief. @Ingeltje, hoop dat t werkt voor jou en Sven! Ben ook wel es benieuwd hoe ik dat ooit ga doen met een 2e en wel BV ga proberen te geven met tepelhoedjes deze x (en geen kraamhulp die me tegenhoudt hihihi). Succes en slaap lekker!
Over tepelhoedjes gesproken, ben de mijne nu aan het uitkoken. Vriendin van vanochtend wist niet wat het waren,dus ging ze halen op zolder maar vond ze er niet 100% schoon uit zien dus gelijk maar wat aan gedaan.
Hey meiden! Sannemart: tjemig ik schrik me echt rot!!!!!!!!! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen bij de cardioloog, maar zo klinkt het niet eerlijk gezegd... Hele dikke knuf meisje!!! Anno: tjee wat een toestand zeg met Rik z'n werk... Knuf voor jullie! Yule: je politieke uiteenzetting onderschrijf ik volledig, maar dat weet je Pfff dames ik verveel me de pestpokken! Dat heb ik niet vaak maar vandaag komt er niks uit mijn handen. Het is rotweer en Isis en ik zijn allebei flauw van al haar speelgoed. Ik heb geen geld om iets leuks te gaan doen (Apekooi ofzo), dus Isis zit nu te hangen op de bank met Zapp op tv terwijl ik zit te forummen. Maar daar begint ze ook al flauw van te worden. Bah! Liefs Azeb
Azeb, heb je niet iets leuks en gratis in de buurt. Hier in het dorp zit bij natuurmonumenten, met binnen allemaal opgezette dieren, aquariums met vissen, spelletjes ect.
ingeltje wat een mooie foto's van sven. wat een lekker mannetje om te zien. minder van je kraamhulp (je mag weigeren he! dan kan je wel zorg tot dinsdag krijgen en je laten verwennen en meer rust nemen he )
Hier in het dorp sowieso niet Kaatje. Zat wel aan de zeehondencreche te denken, kost maar 2,50 geloof ik. Misschien gaan we daar zo nog even heen.
Ben je er iig even uit. En voor 2.50 is het ook niet zo erg als je na een uur al weer weg bent. Hier ligt Levi nog steeds te pitten. Als hij wakker is gaan we ff dikke maden en wormen halen ( Ferry gaat t weekend weer vissen )
Raven heeft vanmorgen een half uur geslapen en net nog 3 uur. Net een paar gedroogde vruchten gegeven maar daar stikte ze zowat in (voor het eerst). Moest haar echt op de rug tikken.
Wat eten jullie vanavond? Wij burrito's met gehakt, bonen, avocado, courgette, champignons, ui en roomkaas. En eventueel geraspte kaas als ik in een wilde bui ben.
Zeehondencreche kost 4,50, dat vind ik dan toch weer zonde. Isis vindt Nijntje en een beetje rondscharrelen nog steeds prima dus ik laptop fijn nog even door.
Ja 4.50 wordt wel een ander verhaal voor een uurtje. Ik ga maar eens bij Levi kijken, moest nog langs het postkantoor maar dat gaat hem ook niet meer worden vandaag.
Ik weet nog niet wat we gaan eten... Zal zo de koelkast eens induiken. Ik had net enorme trek in iets lekkers, stond op het punt om een pannenkoekje te bakken, maar heb toch maar twee bruine boterhammen met aardbeien genomen. Toch nog honger helaas... Liefs Azeb
ow lekker aardbeien ! ( al klinkt die pannekoek ook erg goed ) Levi ligt nog prins heerlijk te slapen. Op zijn rug, handjes onder zijn hoofd, 2 knuffels ernaast Ik laat hem maar ff want hij is de hele week al niet zo fit. Hij had woensdag toch ( weer ) ijs bij smoeder gehad. Gister en vandaag vraagt hij dus steeds om een ijsje thanx smoeder.