Sannemart, jee meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb de hele middag aan jullie gedacht. Het lijkt me o zo moeilijk, zeker omdat je haar gewoon nog voelt bewegen. Ik snap je beslissing heel goed. Over je werk zou ik je niet druk maken, dat is even niet zo belangrijk. Heel veel sterkte de komende dagen!
Oh... lieve Sannemart... ik zit ook met tranen hier... wat ontzettend verdrietig en ongelooflijk en zo ontzettend zwaar om haar te voelen bewegen.. ik kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent. Ik denk aan je
@Sannemart, ik had zo gehoopt op toch nog iets van goed nieuws.. Ook hier rollen de tranen over me wangen, wat oneerlijk toch allemaal. Als je haar zo voelt trappen zou je niet denken dat er toch zoveel mis is met haar.. Hadden ze dit ook eerder kunnen zien op een echo eigenlijk? En je typte dat ze zelf zou komen te overlijden anders, zelfs in de buik dus al of bedoelde je als ze geboren zou worden? Ik denk aan jullie en wilde jullie een enorme dikke KNUFFEL geven!
Sannemart, lieve schat toch Wat een ongelofelijk drama dit. Je ergste nachtmerrie die waarheid wordt Ik had ook gehoopt dat het iets was wat te opereren zou zijn, maar dit is echt vreselijk. Lieffie, mijn gedachten zijn bij jullie en ik wens jullie alle kracht toe om dit ongelofelijke verdriet te dragen. Kus!
Ik heb je even een pb gestuurd. En tuurlijk ga je nu niet werken, en dat zal je werk ook volkomen begrijpen.
Yule, ahh pepper is die lieve toch ? Zou idd wel jong zijn voor blaasgruis,maar dacht ik ook meteen aan toen ik je verhaaltje las. Hoop dat het mee valt voor haar.
Jeetje lieverd ik hoorde het net van Ingeltje, was al bezig met bijlezen.. Ik ben spraakloos en weet niet wat ik moet zeggen.. tranen over mijn wangen hier... en dat jij haar ook voelt bewegen nog.. dan lijkt het zo onwerkelijk.. ik vind dit vreselijk voor jullie Ik snap jullie keuze dan ook helemaal en ik stuur heel veel kracht en liefde en knuffels naar jullie toe. Ik hoop dat het voorspoedig gaat en dat jullie haar kunnen knuffelen en dit een plekje geven... Wij/Ik ben er als je ons nodig hebt... neem jouw tijd... lieverd ik denk aan je
sannemart, wat ongeloofelijk allemaal zeg en zo snel allemaal je verwacht het niet, en dan krijg je opeens zo een klap ervan. sterkte meis met alles dikke knuff van mij en kyani.
ik dacht ik kom weer eens even wat bijlezen, en lees nu dus ook het vreselijke bericht van sannemart... wat oneerlijk, wat een verdriet, ik heb hier geen woorden voor...ik vind het zo erg voor jullie...een hele dikke knufff en heel veel sterkte...
@sannemart een andere forumdinnie van mij (romytamara van dec's) heeft jouw verhaal net meegekregen en al kent zij jou niet moest ik je ontzettend veel sterkte wensen! *hugs*
Potverdorie Lieve Sannemart ik kan het niet bevatten, laat staan jij en je man Wat erg dat jullie meisje geen overlevingskansen heeft. Jullie besluit is natuurlijk het juiste maar oh man wat is dit moeilijk Heel veel sterkte de komende tijd!!!! We denken aan jullie!
Wij zijn net terug van de hap. Kyano heeft toch weer een oorontsteking. Nu peneciline en druppeltjes meegekregen en het advies om toch buisjes te laten plaatsen. Druppeltjes gelijk gegeven omdat ze een verdovende werking hebben en hij heeft net nog heel eventjes kort gehuild maar niet lang. Hopelijk kan hij nu lekker slapen. Queen jee we gaan je missen hoor! Anno lijkt toch op wagenziekte dan bij Julia Yule hoop dat jullie poes snel opknapt
Net een telefoontje van de dierenarts. Ze hebben haar onderzocht onder narcose en bloedonderzoek gedaan. Geen infectie gelukkig en ook geen blaasgruis/verstopping. Wel zijn haar darmen erg verstopt en daar heeft ze veel last van. Heeft laxeermiddel ingebracht. Verder in het bloed aanwijzingen voor nierfalen, maar nog niet heel ernstig. Moet wel onderzocht worden over 2 maanden of het niet erger wordt. Ze snapt niet goed waar dit vandaan komt want het heeft in principe niks met de darmen te maken. J. is haar nu ophalen. We moeten laxeermiddel en pijnstillers geven en ze moet binnen 24 uur gaan poepen. Even kijken hoe we dat in de gaten gaan houden. Denk katten uit elkaar en allebei eigen bak ofzo...
Ja hoop ik ook want ik hoor ook wel minder goede verhalen over buisjes. Missy heeft Mike er wel baat bij? En merk je geen andere negatieve bijwerkingen?
Yule, ahh ja van je darmen kan je ook behoorlijk ziek worden. Misschien iets raars buiten gegeten? of een stukje speelgoed van Raven ofzo?