Wij zitten hier ook met het probleem van de stoeltjes, maar meer omdat we nu een maxicosi erbij hebben. Gijs is zó lang, dat hij de voorstoel helemaal op achterste stand heeft en liggend, dus achter zijn stoel past niks meer. We gaan nu bij de garage de airbag van de bijrijder uitschakelen zodat daar de MC kan staan.
@ Ingeltje: oh dat is wel lastig ja! Idd een goede oplossing om de MC op de voorstoel te gaan zetten. Hoe lang is G. ook alweer?
Sannemart.. lieverd, je zit ook in mijn koppie... vind het zo onwerkelijk. Zo liggen zelf genieten en verdriet hebben voor een ander zo ontzettend dicht bij elkaar.... het maakt dat ik dankbaar ben en weer besef dat je niet zomaar alles voor lief kunt nemen in het leven.. Heb de afgelopen tijd ook veel zitten nadenken over van alles. Mijn hele zwangerschap staat al in het teken van blijheid en verdriet. Zelf mag ik nu zo genieten van mijn kleine man, maar de afgelopen 9 maanden zijn voor mij ook heel dubbel geweest. Bijna elke maand hebben we hier weer een groot verdriet op het gebied van zwangerschap meegemaakt. Ik vind het heel mooi hoe we elkaar steeds weer kunnen steunen en opvangen. Wil nogmaals maar benoemen dat ik in mijn handen knijp met jullie allemaal!! En zo dankbaar ben dat ik mijn kleine Sven gezond en wel heb mogen krijgen...
Hij is 2.03 m.. De kraam was absoluut gezellig! Heerlijk om mijn lieve dinnetje lekker te knuffen en Kate is zó'n prachtig meisje! Paul is ook een superpapa. Het is zo leuk om te zien hoe hij ook altijd met Julian aan het spelen is! Ik heb hele leuke kleertjes gekregen en een Lief!pakket met badschuim voor Sven en een bodycrème voor mij. Ik vond het echt jammer dat kraamvisite altijd maar kort is (wel heel goed hoor, langer is echt te vermoeiend) de tijd vloog voorbij! En nog een heel blij en voor-mij-verbazingwekkend ego-bericht... ik ben weer terug op mijn gewicht Ik ben hier echt ontzettend blij mee. Ik heb al een veel te hoog BMI en ik was heel, heel bang dat er weer 5 kilo extra zouden blijven plakken... maar de volle 14 kilo is weg! Ik hoop dat ik zo door kan blijven gaan... maakt het iets realistischer dat ik ooit nog mijn droomgewicht bereik!
Wow Ingeltje, lekker hoor de kilo's al kwijt. Hoop dat je door de borstvoeding nog wat meer kilo's kwijtraakt, die zijn dan weer mooi meegenomen. 14 kilo is trouwens niet veel. Bij Ilse kwam ik er 18 aan en nu heb ik er ook al 10 aanzitten...
Kom even gauw welterusten zeggen, we hebben nog een film met Kevin Costner gekeken, My new daughter. Goede film alleen haat ik zo'n niet happy end :x Ingeltje jee 2.03 mtr is echt LANG!!! Ik hou me wel bij Eva als bondgenoot......mijn lengte Super zeg weer terug op je oude gewicht, klasse! Verder sluit ik me helemaal aan bij jou stukje aan Sannemart. Jij hebt het mooi verwoordt.
O ik ben echt een keer de eerste! Gaap!! Isabel heeft al twee nachten dat ze om 5 uur wakker wordt en het op een huilen zet. Ze heeft geen honger, dus is gewoon wakker. Heel irritant. Rond 6 uur sliep ze weer en slaapt nu nog steeds. Maar Sara was er om 6.30 uur wel klaar mee. Hebben in bed nog half uurtje TV gekeken, maar aangezien S mag uitslapen (mocht ik gisteren) zijn we maar opgestaan. Hoop dat Isabel snel doorheeft dat we om 5 uur gewoon nog slapen, want dit is echt killing. Ben doodop!
Moest wel even lachen, maar snap echt wel dat je baalt. Hier ook 1 die om 6:30 eruit wilde....Echt raar, hij sliep lange tijd tot 7:30 ofzo maar sinds een paar dagen is het telkens rond 6:30-6:45 feest
Oja....vraagje: Wij zijn op zoek naar een buggy. Die we nu hebben past door de lengte niet in mijn achterbak. En is dus ook wat aan de grote kant om mee te nemen op vakantie. Nu zijn we dus op zoek naar een goed opvouwbare buggy mét boodschappenmandje eronder en een ligstand. Iemand tips? Mag ook 2ehands zijn.
Mogge. Levi werd om 7 uur wakker, toen was Ferry de deur al uit om te vissen Eva, ik heb er één van marktplaats afgehaald. Maar moet zeggen dat ik dat niet praktisch vind om lange afstanden mee te lopen ( loop steeds tegen de wielen aan ) Weet ff niet van welk merk het is, Inge heeft hem ook
Goedemorgen dames, Hier lekker geslapen, Ilse werd pas om 8 uur wakker, dus klagen mogen we niet. Buggy, hier een tweedehanse geen idee welk merk eigenlijk, maar is ook vrij lomp ondanks inklappen, dus kan je niet helpen eva.
@Eva: wij hebben de Titanium Breeze. Lijkt op de Quinny Zapp. Heel klein en heeft een ligstand. En kan ook makkelijk mee op de fiets.
Ik vind de Maxi Cosi Mila heel mooi, heb ik in de winkel gezien, maar is écht duur: 179,00! Voordeel is dat er ook een MC op kan dus handig met oog op een 2e kindje over een paar jaar. X-adventure Nano is ook een goede optie, die kost 99,00... Mutsy Spider is ook mooi maar ook nog 169,00.... Ik zoek rustig verder... Hier de tuinmeubelen schoongemaakt terwijl Aimar lekker buiten speelde. E. heeft samen met Aimar de vogeltjes gevoerd met brood.
Wie wil er nog een dwarse dreumes hebben ? Mijn god wat is hij vervelend vandaag zeg. Heb zijn motor al afgepakt ( reed steeds expres tegen taco aan ) heb hem op de gang gezet ( blijven gooien met de bal na tig keer waarschuwen ) en net gooit hij zijn beker om ( verrassend ) en maakte hij het schoon met zijn t-shirt
Nee sorry Kaatje, geen interesse. Ben blij dat wij vanmorgen de vrolijke en goedluisterende versie van Aimar uit bed haalde