September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihhihihihi

tot laat op om Sven te bewerken :) dus ben moe en heb mega ongi krampjes :( heb ook spotting

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, hoop dat je ongi doorkomt, weet je iig waar je aan toe bent nu.

Levi kan ook heel goed helpen hoor. Terwijl je de trap stofzuigd de steel pikken en dan buiten gaan schoonmaken

3. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames :)

Ingeltje, wat fijn dat je weer op je oude gewicht bent zeg! En de komende tijd val je echt nog wel vanzelf wat af, dus je bent sowieso straks lichter dan voor de bevalling! Mooie gedachte he. ;)

Wij twijfelden hier tussen! Maar wij zijn uiteindelijk toch voor de Zapp gegaan. Vince kon er namelijk makkelijk in slapen.

Kaatje, dus Levi is lekker aan het peuteren? Hihi. ;)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, wij hebben de Koelstra Simba 2ehands van MP voor 40 euro toen. Erg fijne buggy, makkelijk in te klappen heeft ligstand en boodschappenmandje onderop en heb er dan een netje bij vd Hema. Geloof dattie nieuw wel 100 euro ofzo is, maar staan veel op MP.

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier wel weer redelijk geslapen. Ik werd om 4 uur wakker, tja en als je dan wakker bent ga je lopen malen. Maar goed toch iets van 5 uur geslapen. Verder voel ik me wel aardig, weer iets beter dan gisteren.
    Vandaag belde 2 vriendinnen hoe het ging... ja dan schiet je wel weer helemaal vol natuurlijk als je het hele verhaal moet vertellen.
    Vanmiddag komen zwager en szus langs dus dan zal het ook wel weer huilen worden.
    Ik moet mijn leidinggevende ook nog bellen (daar zie ik erg tegenop)... vanavond zijn wij Teun wegbrengen naar mijn ouders omdat we morgen vroeg in het ziekenhuis moeten zijn. Vind het alleen zo lullig om vanmiddag al te bellen. Maar ja, denk toch dat dat de beste optie is.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meis, lekker huilen. Lucht op en het moet er toch uit !
    Misschien kan je K. naar je leidinggevende laten bellen ?

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sannemart: ik zou gewoon even bellen hoor, daar is vast begrip voor.

Hier een goede dag na een zeer onrustige gisteren. Q kreeg vrijdag weer koorts dus we zijn maar weer gestart met AB. Tot nu toe is heel erg gezellig dus dat is fijn. Iets minder fijn dat onze laptop kapot is, ik ben nu dus op mijn IPhone aan het typen. Er moet eennieuw toetsenbord in want een van de katten de
    heeft er op geplast (!!!). Flink balen dus. Manlief heeft er onderhand genoeg van. Ik ook, maar ik wil ze echt niet wegdoen. Ik denk dat ze eenbeetje gestresst zijn door het vele huilen van Q de laatste weken. Ik hoop dat het snel beter gaat voordat het hele huis stinkt. Dus als iemand tips heeft?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Knap balen van Quiten en je laptop :(
    Lastig he met katten. Ferry wil diesel ook graag weg ( pist alles onder met een aanval ) maar ja heb altijd gezegt dat als ik een dier neem ik ze niet zomaar weg doe. Maar wordt er af en toe ook schijtziek van overal die pis opruimen en meubels laten vergallen.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: ik denk dat je rustig vanmiddag al kunt bellen, zeker gezien de situatie. Dat zal je leidinggevende echt wel begrijpen. Als het voor jou lastig is om tot vanavond te wachten dan helemaal, want jij gaat nu voor en het weekend van je leidinggevende is nu echt even niet boeiend.

Buggy: hebben wij niet. En denk ik ook niet nodig. Als ik op de fiets ga naar de super gaat ze daarna in het karretje en als ik naar de stad ga, pak ik de auto en neem de kinderwagen mee.
    Als we straks op de camping toch een buggy nodig hebben dan kopen we er ter plekke 1 hebben we bedacht. Het is toch in NL dus er zal wel een Prenatal dichtbij zitten lijkt me (toch anno?)

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: bakken met chloor schoonmaken en verder niets met chloor. Katten vinden chloor lekker en gaan piesen op de plekken waar het naar chloor ruikt. Dus als ze op de grond ofzo hebben geplast, NOOIT met chloor schoonmaken maar gewoon met allesreiniger.
    Verder geen tips geloof ik...

11. komen jullie weer hierheen??

hier is geen prenatal nou ja in eindhoven das een half uur rijden
    maar een dorp verder zit wel een babywinkel dus komt goed

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. en verder zit ik vandaag niet zo lekker in mijn vel
    julia is ontzettend dwars en rik ging even terwijl ik julia aan het rechtzetten was mij corrigeren.
    grrrr
    komt goed hoor

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, ow dat is heel irritant !

14. @sannemart gewoon bellen hoor en lekker huilen, moet er echt uit!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Katten, vervelend toch je hoort het best veel vind ik katten die niet in de bak piesen. Hier gaat het ook nog regelmatig mis. Heel misschien dat een van de katten naar vrienden toe gaat, waarvan ik weet dat hij daar een goed thuis zal vinden.

Sannemart, ik zou ook vanmiddag bellen hoor, dan ben je daar ook vanaf, dat is het laatste waar jullie nu mee bezig moeten zijn. En lekker huilen, dat lucht op!

Anno, grrr mannen

Hier is het vandaag in ieder geval lekker weer, hopelijk blijft het zo vanmiddag. Vanochtend al even op de fiets naar de stad geweest, rondje gereden op plekken die wij eigenlijk helemaal niet kennen. Heel grappig dat je eigen stad (woon hier al 12 jaar) toch nog vreemde plekken heeft. We kwamen in een park met veel zwanen, ganzen, eenden, geiten en hertjes terecht. Ilse vond het prachtig. Daarna nog even lekker koffie gedronken op een terrasje en toen weer naar huis. Ilse ligt nu net op bed, die was kapot.

Vanmiddag nog maar eens wat in de tuin doen. De heggen moeten nog worden gesnoeid voor 21 juni. Morgen vertrekken wij naar het huisje aan de belgische kust voor een week!

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: ja weer dezelfde camping. Dus als je het leuk vindt zouden we even langs kunnen komen dit jaar?
    Irritant hoor als je zelf gecorrigeerd wordt als je je kind corrigeert... altijd op 1 lijn waar de kinderen bij zijn zeggen wij altijd, later kun je elkaar altijd nog aanspreken.

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij zijn aan het zoeken voor een camping voor dit jaar maar hebben echt geen idee.
    We willen dan liefst in een stacaravan ofzo, maar die hebben we natuurlijk zelf niet.

Iemand leuke tips voor een camping waar echt wat te doen is voor kinderen en dus met caravans daar staan of van die mobile homes?

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wij gaan ook zo'n 'grotere' stoel kopen voor R, hij zit ook niet zo comfortabel meer en zal binnen een paar maanden ook wel aan die 15 kg zitten...

19. leuk!!!wanneer gaan jullie??

ja vind ik ook maar rik is soms gewoon zo eigenwijs

xxxxxxxxxxxxx

20. poeh 15 kilo
    dan is julia 3 denk ik
    maar ze past ook nog prima in haar autostoel.
    de riempjes staan in het middelste vakje dus ze mag nog groeien

ga nu even kijken of hubje aanspreekbaar is

vanmiddag even naar souders iets ophalen en vanavond eten we lekker zelfgemaakte pizza

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina