September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, lijkt me toch niet goed als hij zo vaak verhoging/koorts heeft. Zeker niet als dit nog blijft na een ab kuur.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als Levi een beetje op tijd wakker is gaan we ff naar de kinderboerderij in Alphen

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh leuk!
    Ik ga zo ff kijken bij de voetbal in Woubrugge, als Raven nog een keer wakker wordt... die ligt al 3 uur te tukken, ondanks heftig borende buurman.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan zal ze het wel nodig hebben. Zie net dat de kinderboerderij maar tot 16.30 open is dus gaat hem niet worden denk.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Het hoesten is nu grotendeels over, vorige week had hij dat wel nog heel erg. En ook de neusverkoudheid is bijna over aangezien ik niet veel snot meer zie.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo genoeg getuinierd voor vandaag :) Het grootste gedeelte is klaar, alleen nog de oprit maar dat komt een volgende keer wel weer.

7. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule, wow das al snel leuk hoor!

Parr, arme Kate, hoe is het vandaag met haar billen?

Eva, als het goed is is E. weer terug, fijn hoor. Hoe vond Aimar het?

Freesia, wat een goed nieuws, dat zijn de mooie dingen in het leven!

Azeb, dat Eliza was here heb ik al vaak bekeken, maar het is er nog nooit van gekomen om daar echt iets te boeken, concept spreekt mij ook heel erg aan.

Missy, jammer zeg, had het leuk gevonden om je nu eens echt te ontmoeten, maar dat komt nog wel een keer. Beterschap!

Kaatje, gecondoleerd.

Wupje, tja lastig met die koorts, alhoewel 38.4 officieel alleen verhoging is dacht ik. Misschien ook tandjes die eraan komen? Heb trouwens op ander forum nog berichtje gepost over meerijden...

Hier ook al een actieve ochtend. Naar de groenteboer, speeltuin, supermarkt geweest. Ilse was al snel moe, maar heeft het nog tot 12.30 volgehouden, en slaapt nu nog. Ik heb lekker wat in de tuin gedaan, maar het is nog lang niet klaar, pff. Leuk een grote tuin, maar ook veel werk... Ga denk ik even grasmaaien...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @wupje: m.n. bij luchtweginfecties kan het lang blijven hangen, in de vorm van bronchitis met hoesten en raspen op de borst en koorts
    ik vind het wel raar dat hij koorts heeft na een AB kuur, tenzij het van iets anders is bijv. tandjes

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    superrrrrrrrrr!8)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, heb de lijst ontvangen. thanx.
    Ga volgende week ff foto's bestellen

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej chica's,

@Eva: jippie, nog maar 1 nachtje slapen!

@Wupje: ik denk ook dat er dan toch nog iets sluimert...

Wij gaan zo naar mijn ouders en daarna naar mijn zus. Ze is gelukkig weer thuis, dus dat gaat ook weer de goede kant op. Tot later!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @azeb veel plezier! en ik denk appels?

@missy jammer maar begrijpelijk, beterschap!

@kaatje hier ook gecondoleerd :(

@wupje ik zou ook navragen hoe en wat, vaak koorts en ook na ab kuur is niet niet goed dacht ik?

@hummelke nog rood maar gelukkig geen pijn meer met schoonmaken!

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hoi meiden!

las wat nare berichtjes.

freesia, leuk nieuws!!!! voor haar dat nu allemaal wel gelukt is.

zo hier weer hele dag gewerkt net thuis.

werd nog gebeld door mijn pa (was wel bezorgt boos op hem)
    hij had kyani in campingbedje gedaan op mijn kamer voor te slapen tussen de middag (gisteren avond wilde ze enits erg uit der hum dus op me kamer gegooit ik moest tenslotte al kwart over 6 opstaan).
    Maar wat was het probleem nu me pa had het bedje tegen mijn kast aan (waar medicijnen liggen in de la) gezet.
    en kyani heeft alles in campingbedje getrokken....
    1 pil was aangezeten de rest niet (gelukkig).
    ze slaapt nu dus in der eigen bed.
    maar wat doe je in zo een geval nou? ik kon neits doen was aan eht werk heb tegen me pa gezegt dat hij maar ff uit moest zoeken en als nodig is de HAP bellen.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef dat is idd een rotsituatie QUeen. Ik zou even kijken om wat voor pil het gaat. Afhankelijk van wat het is even HAP bellen ofzo.

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Queen, jemig wat een schrik :$ Hoop dat het geen gevaarlijke pil was voor Kyani.

Missy, beterschap!

Kaatje, jemig wat snel joh :(

Wupje, is het niet van tanden of kiezen?

Azeb, Eliza was here staat bij mijn favorieten :D Ik heb er een bestemming gezien met slakkenhuiswoningen, zo gaaf!

Vandaag even naar de hema voor rompers, alles weer uitverkocht in haar maat :x
    Toen door naar mijn ouders, waar mijn nicht was uit R'dam, met man, zoon en vriendin van zoon, gezellig!
    De visite ging steeds braaf naar het huiscafé om te roken, zat Jill daar ook steeds ;) Schoot dus niet op.
    Zo lekker eten!

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, zou ook effe kijken om wat voor pil 't gaat en de HAP bellen voor advies. Ben blij, de uitverkoop was vandaag nog bezig en dus nu ook op de schoenen.. Heeft me buuf hele gave donkerblauwe Allstars voor Mike meegenomen! Waren nu 22 euro dus echt een koopje! :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, fijn dat je zus weer thuis is

Queen, dat is schrikken. Beste kan je dan idd toch de HAP bellen, dan krijg je iig te horen waar je op moet letten en wanneer je aan de bel moet trekken

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zoooo we hebben hier een binnenbarbecue gehouden ;) we hadden nog ergens een elektrische tafelbbq staan. Duurde een eeuwigheid, maar ach, lekker gegeten.
    Vanmorgen naar het kabouterbosje geweest, was leuk. Ook waren er kippen, Julian ging helemaal uit z'n dak! "Kippie!!"
    Nu ga ik ff uitbuiken op bed. Morgen is dé dag.. maar moet even wachten tot een uur of 15 :)

Nog even spammen hoor!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, binnen bbq, is weer eens iets anders :) Morgen idd de dag. Als het 'sochtends niet rommelt, kom je dan wel naar de high tea ?

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina