Haai meiden! Twee megadrukke maar superleuke dagen gehad. Wij zijn alledrie helemaal afgepeigerd Gisteren dus pannenkoekenfeest/2de verjaardag van kindje van 'nichtje'. Er waren wel 30 kids, van 0 tot 8 jaar ongeveer. Er was een groot springkussen, ballentent, tig soorten buitenspeelgoed, ze werden geschminckt, we konden met een grote boot varen over de Rotte en pannenkoeken eten ofcourse. Affijn het was een topdag! Jill vond het heerlijk, lekker buiten met al die kids en lieve grote mensen. Er was alleen 1 vervelend jongetje, grrrr. Die bezorgde haar bijna weer een kindertrauma. We hebben gefilmd hoe hij zoal deed. Bah, en die ouders deden niets. En dan vandaag, heerlijk de hele dag naar de Zoo in Antwerpen geweest, met IrisB, IrisBman en IrisBkind! Supergenoten! Vorig jaar zijn we er ook geweest, maar nu beleefde Jill alles echt bewust. Heerlijk. Apies en vissen zijn duidelijk favoriet Alleen kon ze in de buggy niet echt de slaap vatten. Toen mocht ik de Mei Tai lenen van IrisB (was die van ons vergeten) en toen was ze zo vertrokken. We waren aan het eind van de dag helemaal op, gaar en de bout af. Op weg naar huis zijn we nog de Pizzahut ingedoken, mmmjjam. Nu zitten we te suffen op de bank, ik ga zo al lekker plat, ben zoooo moe. Ik spam nog wat filmpjes zo. Dan: Ingeltje en Parr, wat een heerlijke foto's! Lekker ding die Sven zeg <smelt> Sannemart, hoe reageerde je leidinggevende? Ik moet steeds aan je denken en aan je kleine meisje... Jannes, waanzinnige schoenen en slippers! Eva, wij hebben ook de Titanium Breeze, superding. Yule, jammer van de buren Het is dat ik een vriendin heb gevonden hier in het dorp, want in onze straat wonen alleen bejaarden Kaatje, hihi die foto! Missy, dan wil ik even opscheppen, ons midweekje was maar 49 eurie Toen was ik het kwijt
oooh ik vergeet bijna te vertellen *smacks forehead* Toen P. Kate uit bed haalde vanmiddag was haar luier weer droog. Dus ik zei hup naar beneden en op potje.. Ik zei tegen P pak een boek en vraag haar regelmatig naar. Zij wou ook op potje. Bleef keurig zitten. maar kwam niks dus oke klaar dan. dus zij opstaan en liep ff weg en toen keek zij nadenkend en toen een heel klein plasje op de vloer :-S dus wij opruimen.. toen liep zij naar de deurpost en keek weer nadenkend en voordat ik kon reageren deed zij een big peepee >< ach kan gebeuren en gaf ook niet. Maar ik had dus wel gelijk zij spaart haar plas op!
Heeft iemand van jullie trouwens Ziggo als TV provider? Je hebt deze maand een etalagekanaal (13) dat heet Discovery Travel & Living. Daar is een programma dat heet Toddlers and Tiaras. Gaat over kleine meisjes die meedoen aan van die miss-verkiezingen. Echt belachelijk om te zien hoe die meisjes zich op 7-jarige leeftijd gedragen/kleden en hoe ze lachen en dansen. En dan nog maar neit te spreken over de moeders die erbij horen. Het komt zo om 21.00 uur (volgens mij komt het elke dag). Een aanrader om voor de fun een keer te kijken.
dikke knuff dan voor jou meis soms zijn mannen echt niet te snappen en komen ze gewoon van een andere planeet!!! hij is vandaag al wel heel de dag extra lief dus ik denk wel dat het duidelijk is
Rotjongetje. Eerst krijgt Julie een gooi, dan is Jill de klos. YouTube - Jill moet huilen door een gemeen kindje!
@jannes, ik voel me goed!! ik geniet echt van deze zwangerschap, hij vliegt wel om maar was in het begin zo bang voor BI maar het lijkt tot nu toe nog weg te blijven, bij Julia begon het met 20 weken dus nog even wachten lief dat je er naar vraagt!! @ingeltje en parr wat een super mooie foto's!!!! en wat een heerlijk mannetje!!!! hier verder alles goed, julia is lekker in bad geweest en toen lief gaan slapen ze zit al een tijdje onder de waterwratjes op haar buik had nu zalf van dr.vogel maar het lijkt wel erger te worden we smeren deze week even niet en heb haar in bad gedaan met bv die ik nog in de vriezer had. volgende week maar eens naar de HA xxxxxxxxxxxxxx
Pupke, ow dat Jannes, schattige schoentjes Parr, fijn dat je nu ongi bent en iig weet waar je aan toe bent
freesia mooie filmpjes. heir alles goed hoor meiden. kyani krijgt een nieuw bedje, want mw klimt er echt uit nu. vanmorgen was ze al uit bed geklommen en was ze gewoon op de vloer aan het spelen.
Andere films zjin leuk Freesia! @queen ja hier ook bijna! en ook nieuwe kamer want haar deur kan niet dicht blijven en over bed = over traphek :/ Schoonzus zei dat ik Kate zo lang mogelijk in de ledikant moest laten maar goed.. haar kids waren niet zo lang als Kate is :S
deur maakt heir niet uit kyani kan neit naar beneden deur zit altijd opslot. ze zal hooguit opa of mama wakker maken hihi.
Kate's duer is kapot, een keer opgetrapt denken we want is bij post bij de slot al kapot (alunimium) en blijft dicht met magneetjes. voorste kamer is de deur wel goed.
@freesia: wat een asociaal gedrag zeg. Dat die ouders niet ingrijpen, ik zou me doodschamen. Maar goed als hij het nooit hoort dan leert hij het ook niet natuurlijk. Hebben jullie wel iets gezegd tegen hem? Ik had hem echt wel aangesproken, ben echt niet gevoelig voor zulke ouders. En al helemaal niet als ik het op film zou hebben. *meneer wilt u even meelopen om op beeld te bekijken hoe uw zoons 'rijstijl' is?*
@ Freesia: leuke filmpjes, en idd stom wat dat jochie doet! :x Stomme ouders vooral, zij zijn degene die hem bij moeten brengen wat wel en niet mag! Maar ik zou het niet onder die noemer op Youtube zetten.....is wel een beetje erg openbaar!