September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ben blij dat jullie net zo verontwaardigd zijn als ik.
    Hier waren die ouders niet bij, maar A heeft wel ingegrepen. Maar meer zo van: wegwezen, ophouden. Omdat Jill keihard aan het huilen was. Als ik er bij had gestaan, had ik hem wel even bij zijn armpje gepakt.
    Ik was echt hels :) Wat een haat je kunt voelen tegen zo'n ventje :) Of meer tegen die ouders.
    Later liep hij met grind te gooien, echt aso ook. Die moeder zei alleen: nee niet meer doen, wil je een ijsje?
    :( ;) :x

Ik stuur het filmpje wel naar mijn nichtje gnagnagna.

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Parr: fijn dat je ongi is gekomen en er nu schoon schip gemaakt wordt.

@Ingeltje: prachtige foto's van je mooie kleine man. Fijn dat alles zo goed gaat.

Vanmiddag kwamen zwager en szus langs met de kids. Eerst een potje staan huilen en het hele verhaal nogmaals verteld. Daarna even lekker afleiding gehad door de spelende kinderen. souders kwamen ook nog even langs, dat vonden we eigenlijk te druk maar die hint begrepen ze niet helemaal (K. had aan de telefoon gezegd dat ze echt niet hoefden te komen omdat er al visite kwam), maar goed ze waren wel heel lief en bezorgd en bleven niet lang.
    Toen ze weg waren heb ik mijn leidinggevende gebeld.. ze was ook erg geschrokken en reageerde erg lief van neem de tijd en denk vooral niet aan je werk etc. K. heeft ook net gebeld en zijn leidinggevende reageerde ook begripvol, hij mag deze week gelukkig bij me blijven (in het onderwijs krijg je niet zo gemakkelijk vrij).
    Na het eten hebben we Teun naar mijn ouders gebracht. Ik heb hem daar in bed gelegd want hij was toch een beetje overstuur. Daarna ging hij gelukkig rustig slapen. Morgenochtend moeten we al vroeg weg (08.00 uur) om op tijd in het ziekenhuis te zijn om alles door te spreken.
    Hopelijk kunnen we een beetje slapen vannacht.

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sannemart, ik denk aan jullie hoor meis!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Lieve Sannemart, ik wil jou en K. veel sterkte wensen voor de aankomende moeilijke periode. Ik hoop dat jullie vannacht een beetje kunnen slapen en de onderzoeken e.d in het ziekenhuis meevallen. Dikke knuffel, denk aan jullie.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik denk ook aan jullie en hoop dat je vanaaf een beetje kan slapen meis :( *knuffs*

6. sannemart denk aan jullie hoor
    succes voor morgen alvast en hopelijk kun je weer een beetje slapen

meiden ik ga off
    morgen weer werken en nu nog ff tv kijken

xxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: sterkte morgen meis.

8. @Sannemart, ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen en de dagen erna. Ik ben blij dat jullie leidinggevenden zo begripvol hebben gereageerd. Dikke knuffel van mij...

@Freesia: Wilde ook graag meefoeteren op het rotjochie, maar ik krijg het filmpje niet afgespeeld. Ligt wellicht aan de WiFi-verbinding van de camping...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola om jou een idee te geven hij bots tegen julie en draait om en gaat recht op Jill af en blijft tegen haar aan springen alsof zij daar niet staat/ligt grrrrrrr

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, heb het filmpje even terug gekeken. idd een rare actie van dat jochie.

SanneMart,fijn dat je vanmiddag idd een beetje afleiding hebt gehad. In dat opzicht is het erg goed dat jullie Teun hebben. Die sleept je de dag door en door/voor hem hou je ook een ritme.
    Sterkte morgen in het ziekenhuis.

Ik ga off.
    truste

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Lieve Sannemart, ik hoop dag jullie een beetje kunnen slapen. Veel sterkte morgen met het doorspreken. Knuf!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gaat nog niet helemaal lekker. Ik ben zo moe dat ik in mijn hoofd het niet voor elkaar krijg om de tijden goed te krijgen. Ben echt even flink op. Heb nu net even een lijstje voor mezelf gemaakt met daarop de tijden en nu maar proberen om die te gaan volgen.
    Vannacht van 0:00 - 2:00 weer bezig geweest met voeden en rechtop houden (hik, beetje spugen) en kolven (melk spuit te hard eruit) en dan weer voeden, je weet gewoon nog niet wát je baby nodig heeft.
    Een tijdje pink gegeven en na anderhalf uur dan toch maar even kijken of het geen honger is ipv zuigbehoefte en hij drinkt 5 slokken en valt tevreden in slaap. Dan baal je dat je zo lang hebt lopen zoeken. Zit dus ook af en toe huilend in bed van vermoeidheid. Komt wel goed... ;) even doorbijten die eerste weken.
    De voeding van 4 uur was geweldig, hij dronk lekker snel en na 20 minuten in slaap zonder hikken en spugen, ik kon gelijk verder slapen!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sorry allemaal dat ik nog beetje ego post de laatste dagen.. lees al jullie verhalen met veel plezier maar kost me teveel energie om te reageren... ik maak het straks wel weer goed ;)

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hubbie is nog voetballen aan het kijken en ik heb al een tukkie op de bank gedaan :) :D Nu maar echt naar bed dan.
    Morgen de uitvaart van hubbie's peettante. Ik vind het toch wel jammer dat ik haar al een tijd niet meer gezien had. Het overlijden kwam toch vrij onverwachts. We zeiden wel vaker tegen elkaar moeten nog eens bij tante Hertha op bezoek, maar het kwam er steeds niet van. Gelukkig heeft ze Kyano 3 maanden geleden nog gezien. Het was echt een lief mens met gevoel voor humor. Jammer dat ze er niet meer is :(

Jannes jouw moeder is ook echt een schat!
    De slippertjes vind ik super gaaf! 10 euro idd een koopje!
    Dat programma waar jij het over had heb ik nog niet gezien maar er zijn ook vaker tv programma’s op over kinderen in de danswereld. Echt niet normaal hoe ze gedrild en opgetut worden voor een latin of ballroomprogramma ;)

Parr toch fijn dat de ongi er is of niet?

Freesia jullie hebben echt een leuk weekend achter de rug!
    Jeetje wat bizar zeg dat die ouders dat jongetje hun gang lieten gaan :$

Uit bed klimmen heeft Kyano nog nooit geprobeerd (voor zover ik weet) lijkt me wel schrikken als je daar achter komt

Sannemart ik wens jullie heel veel sterkte morgen!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje is toch logisch meid! Neem de tijd om een nieuw ritme te vinden. Lijkt me erg zwaar de eerste paar weken.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje ja wel fijn. Gelukkgi wel 2 weken niet ongi geweest :p anders werd ik gillend gek haha ;)

@ingeltje does normaal! dat is logisch dat je ego doet! tip: mssn als Sven aan boob 1 is dat je met de handkolf de druk van boob 2 al af haalt? scheelt dan tijd.
    Ook als Sven binnen 3uur geleden al 2 boobs had kan hij dan niet echt honger hebben lijkt mij dus een pink/speen/wat je wilt moet hem helpen met de zuigbehoefte. rustig aan meid, elke beeb is anders dus logisch dat je de ritme probeert te vinden!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    *zwaait* na een druk weekeind haak ik weer in. veel gesproken over hetgeen op het andere forum staat en we zijn er nog niet helemaal uit. ik zet er hier niks over ivm meelezers ik weet dat de andere partij zeg maar hier op het forum zit.

@sannemart wil jullie nogmaals sterkte wensen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Levi riep al vanaf 06.30 mama ! Kom ik hem er uit halen, gaat hij dus echt mega dwars doen. Wil zijn pyama niet, uit, wil zijn luier niet uit, wil geen kleren aan.
    Heb hem in zijn kamer gezet en de deur dicht getrokken met de mededeling dat ik dan wel weer ging slapen :D Deed 30 sec. later de deur weer open. zit hij me met grote ogen aan te kijken en kon opeens weer mee werken

Wupje, sterkte vandaag

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo de boodschappen zijn al in huis.
    Straks als Ferry thuis is gaan we ff naar de rijneke boulevard. Even snuffelen bij de Action en Xenos

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen hier wel goed geslapen.
    Iedereen een fijne, meewerkend maandag gewenst en voor Sannemart een dikke knuffs!

Deel Deze Pagina