Ja Levi was vroeg wakker dus kan ik er maar beter gebruik van maken.En daarbij is het ook heerlijk rustig zo'n vroeg in de ochtend. Scheelt een hoop stress voor mij om mijn boodschappen binnen te krijgen.
gelijk heb je. janco gaat op zaterdag ook het liefste al om 7 uur naar de bas hier dan is er nog geen kip.
@Freesia, dat is inderdaad een leuk maar druk weekend geweest! Oe 49 eurie is zeker een KOOPIE!! @Jannes, wij hebben Ziggo Digitaal Totaal Pakket en zie dit wel eens vaker. Maar na een tijdje ga ik me eraan irriteren.. Wat die moeders soms niet doen zeg pff.. @Freesia, aaah zie nu dat filmpje! Die had ikzelf eruit getrokken en naar zijn ouders gebracht. Bah, hij doet t echt expres! @Ingeltje, als ik dat zo weer lees denk ik,.. hm.. willen wij wel een 2e haha. Maar jawel hoor, hoort er (helaas) allemaal bij dat uitzoeken hoe of wat. Komt vast snel goed! Pff.. gisteren was Mike toch een draak! Echt met alles gooien en alles doen waarvan hij weet dat t niet mag. Leuk die voorbodes van de peuterpubertijd..
Hummelke, je zal dit wel niet meer lezen,maar fijne vakantie Sannemart spookt de hele dag al door mijn hoofd heen.
Goeiemiddag meiden.. Kaatje: ik zie het al helemaal voor me.. die grote ogen van Levi Missy: oei ook al zo'n klein bajesklantje thuis!? Hummelke: veel plezier op vakantie! Ben ook in gedachten bij SanneMart.. Hier net de kraamzorg uitgezwaaid. Ik geloof dat ik mijn irritatie een beetje te veel heb laten merken of iets te hardop uitgesproken heb terwijl ik dacht dat ze me niet hoorde want ze reageerde wat terughoudend vandaag... voel me dan gelijk weer schuldig, stomme ik, niet echt lief van me. De hormonsters zijn nog niet weg geloof ik Ach, het is een schat van een mens, ze heeft zich helemaal sufgepoetst, vond het ook wel sneu dat ze eigenlijk vrij weinig echte zorg heeft kunnen verlenen. Ze heeft het super gedaan, ook met Julian. Spannend.. het WK is nu echt begonnen! Zal nog even wat oranje vlaggetjes gaan ophangen hier buiten, naast de blauwe
Weer lekker met het gezinnetje thuis dus. Ja ach ze zal het wel vaker gewend zijn uit andere gezinnen. Hier zit Ferry ook voetbal te kijken en heel irritant commentaar te geven.
@Ingeltje, ach ik vond t toen ook best sneu voor de kraamhulp dat ik zomaar der baas had opgebeld dat ik een andere wilde. Maar jezelf en t gezin gaat voor toch.. Zou me der niet druk om maken, die is zo weer bij een ander gezin hihihi.
Hey, We zijn vanochtend in het WKZ geweest. Ze hebben ons goed begeleid en alles uitgelegd. Ook moest ik nog even bloed prikken. We hoeven nu ook nog geen beslissingen te nemen. Maar ik geloof dat we er wel aardig uit zijn. Ze hebben verteld wat er donderdag gaat gebeuren. Eerst gaan ze nog een vruchtwaterpunctie doen ivm het onderzoek naar de oorzaak. Daarna krijg ik die tabletten die de weeen op gaan wekken (morgenavond moet ik hier ook al een pil voor innemen), dan kan het wel 24 uur duren voordat je daadwerkelijk bevalt. Je krijgt een eigen kamer waar je man ook kan blijven slapen. Ook heb je 30% kans dat je daarna alsnog naar de ok moet onder narcose omdat de placenta niet altijd meekomt. Hopelijk gaat het bij ons snel en is dat niet nodig. Wij willen daar afscheid van haar nemen en haar dus niet mee naar huis nemen, je kunt dat daar in alle rust doen. Ze hebben daar ook een mandje en dekentje voor haar. Maar ik denk dat ik toch een eigen omslagdoek voor haar ga kopen. Ook heb ik al een knuffeltje voor haar om bij haar te leggen. Verder willen we foto's maken en hand- en voetafdrukjes en haar natuurlijk een naam geven en aangeven bij de gemeente. Misschien gaan we ook nog kaartjes sturen, daar zijn we nog niet uit. We laten haar hart ook onderzoeken zodat de oorzaak hopelijk gevonden kan worden. Ze vroegen ook of ze haar hersenen mogen onderzoeken. Dit vind ik een rot idee, dat ze haar hoofdje gaan open maken en op de echo waren daar geen afwijkingen te zien. K. denkt dat dit wel goed is om zoveel mogelijk te onderzoeken, daar zijn we dus ook nog niet uit. Ik heb gevraagd of we haar as ook kunnen krijgen, maar dit kan niet als ze door het ziekenhuis wordt gecremeerd dan moet je het zelf laten doen. Blijkbaar is er ook bijna geen as over, omdat ze voornamelijk nog uit vocht bestaat. Ik zou toch graag iets tastbaars hebben denk ik, zoiets als die glazen bol van Kaatje. Dus hier denken we nog over, hoe we dit kunnen invullen. Nou ja, veel info dus en veel dingen om nog over na te denken. Toch is het nog steeds zo onrealistisch net of het helemaal niet over ons gaat.
Sannemart, ik heb een meter kippenvel en de tranen in mijn ogen... Wat een moeilijke en praktische dingen komen er toch bij kijken Terwijl je nog bezig bent met je te realiseren in wat voor nachtmerrie je terecht bent gekomen. Ik hoop dat jullie in alle rust de voor jullie juiste beslissingen kunnen nemen. Verder wens ik jullie oneindig veel kracht en sterkte toe. Voel enorm met jullie mee.
SanneMart, fijn dat jullie iig goed begeleid worden. Moet je ook altijd nog maar per ziekenhuis afwachten. Misschien kan je iets symbolisch doen om haar te herdenken ? bv: - van gips een vlinder maken met de zwangerschapstest als lijfje - een boompje, vlinderstruik ect. kopen - een kettinkje ( met eventueel haar naam er in ) - een kei kopen/zoeken, deze zelf beschilderen Ik haal zelf vaak troost uit het album wat ik heb samengesteld, en idd de asbol. Symbolische dingen kan je altijd nog regelen,maar als je idd wel iets met haar as wil doen, is dat idd een keuze die je samen met k. moet maken. Ik denk aan jullie
Ferry baalt nu denk als een stekker. Moest hem sms-en als Nederland weer had gescoord. Moet hij natuurlijk niet zijn mobiel op tafel laten liggen
Nee ik wilde hem bellen maar zag zijn telefoon toen. Levi noemt me trouwens Eer Hoort hij Ferry natuurlijk regelmatig zeggen.
Wat een ontzettend saaie wedstrijd was dat!! Hoop niet dat ze zo blijven voetballen, want dan komen we niet ver. @Sannemart: fijn dat jullie leidinggevenden zo begripvol reageerden. En heftige keuzes moeten jullie maken. Denk er maar goed over na. @Tweety: op zaterdag om 7 uur boodschappen doen?? Word al moe bij de gedachte. @Ingeltje: vervelend dat je zo moe bent. Heb je voor de dagen dat Julian thuis is wat geregeld of ben je alleen met hem? @Kaatje: lekker handig van Ferry! @Hummelke: hele fijne vakantie! Ga maar eens Hollandse pot koken. We eten vandaag brocolli met aardappeltjes en een stukje vlees. O en ik ben officieel klaar met thuis zijn.... heb echt zin om over 2 weekjes weer aan de slag te gaan. Dodelijk saai dat de hele dag rond je huis hangen met een dreumes en baby, boodschapjes doen en koffie drinken met familie en vriendinnen.
@Sannemart: oef, dat is een moeilijke keuze. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Ik denk aan jullie! @all: zwaai zwaai!