September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    *zwaait naar pupke & all* :)

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sannemart: een moeilijke keuze over wat ze bij de autopsie mogen onderzoeken. Wat jullie ook kiezen, het is goed als jullie er beiden achterstaan. Laat je goed voorlichten over de dingen die ze wel en niet daarbij zouden kunnen vinden, om te kunnen beslissen of het van belang zou kunnen zijn voor jullie om dat dan wel/niet te weten.
    Snap dat jullie graag wat tastbaars willen. Crematie zelf regelen kan ook klein, net als Kaatje heeft gedaan, met niemand erbij ofzo. Hopelijk kunnen jullie daar ook samen uitkomen.
    Heel veel sterkte meis voor het geval ik niet meer online kom. Denk aan jullie.

@kaatje: Raven noemt mij altijd mama Mijn en J. noemt ze papa J. (zijn naam) en zichzelf noemt ze Ik Raven of Kindje Raven.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier een emotionele maar wel mooie dag achter de rug. Het afscheid in de kerk was nog best te doen en 'gewoon' een mooie dienst. Maar bij het crematorium was de dienst echt heel erg persoonlijk en dus kwamen de traantjes al snel. Maar ze heeft een mooi leven gehad en het is goed nu, er zijn mooie herinneringen om op terug te kijken.

Kaatje pff bij Levi dus ook lekkere peuterpuberteit ;)

Missy ook al ervaring met puberende peuters :D!

Ingeltje ‘fijn’ dat de kraamzorg weg is en jullie weer het rijk alleen hebben. Ik moet zeggen ik kon echt niet klagen over onze kraamhulp bij de geboorte van Kyano. Echt een gezellige meid die ons veel geleerd heeft en goed poetste :)

Sannemart bah wat een vreselijke beslissingen moeten jullie nemen :( Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd, wij zijn in gedachtend bij jullie!

Jannes ha ha tijd voor de werkende vrouw om weer aan de slag te gaan :D!

Kyano begint nu trouwens eindelijk zijn naam te zeggen. Eerst was het alleen maar ikke maar nu lijkt het op iano :D

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: fijn dat het zo'n mooi afscheid was. Hoe gaat het met Kyano?

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje grappig kyani zegt iani :D

scriptie is af!!!

ingeltje ik vond het fijn om te lezen dat je kraamhulp welgoed was :D.

ben weer vandoor moet dingen van begeleidster voorbereiden bleg! Oh en mag alleen draaien nu!
    toedels meiden fijne avond

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, knuff

Yule, Raven noemt J. dus ook J.
    Ik wil gewoon dat Levi me mama noemt en me niet bij de voornaam roept ;)

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Rayyan noemt mij niet mama, maar MAMAAAA :D

En zichzelf noemt hij Jejje :(

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Sannemart het klinkt als een goed gesprek met een hoop denkstof over wat jullie graag willen niet willen. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. De pillen dat ik inbracht werkte snel. En een eigen omslagdoek klinkt heel mooi. Ik blijf aan je/jullie denken meis! *knuffs*

Kate noemt zichzelf baby als zij zich ziet (foto) en noemt P. soms bij zijn naam en dan precies hoe ik hem roep (bijv de trap omhoog :p)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gijs is deze week thuis, vanaf volgende week doe ik het alleen. Maar ach, het moet er toch een keer van komen, dus ga hem niet ergens anders heen brengen! Het wordt een hele uitdaging denk ik :D

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: ik was na 2 weken ook alleen met Sara. De eerste paar keer was het even flink wennen, maar na een paar weken weet je niet anders. Komt allemaal goed.

Naam: Sara noemt zichzelf Sasha. Mij gelukkig gewoon mama en S. papa. Al vindt ze het wel heel grappig om heel hard S zijn naam te roepen onderaan de trap. Dat ziet ze mij namelijk ook weleens doen.

@Wupje: fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad.

O ik hoop zo dat Isabel vannacht niet weer van 5 tot 6 gaat lopen jengelen en dat ze snel snapt dat het nacht is en dat we dan slapen. Ben er echt een beetje klaar mee, zeker omdat ze geen honger heeft. Je komt gewoon niet aan je volledige rust toe.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd Ik ben gewoon mumma en P papa maar onderaan de trap roept zji dan keihard P... omdat zij mij dat ook weleens ziet doen :p erg grappig :D
    P beantwoord dan met het is Papa voor jou! :p

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hele dikke knuffel voor jou!!
    Wat een heftige gesprekken en heftige keuzes moeten jullie maken.
    Ik denk aan je!!!

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja dat doet Isis ook!
    Roept ze heel hard vanaf haar kamer als we daar samen zijn en ze hoort A: Ajaa!!
    Maar meestal zegt ze gewoon papa en mama (al draait ze dat nog wel eens om, ben ik opeens papa en is A mama... ;))

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    En verder: zwaai zwaai!
    Heb het druk, het is rapportentijd... blegh.
    Knuf voor jullie allemaal, ik ga op bed!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Azeb

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai!

Hier een lange werkdag gehad (met onverwachtse brandoefening, zo sneu al die net slapende baby's uit bed moeten halen....) en 600 euro armer ivm grote beurt en apk van mijn auto :$ maarja, ik kan wel goed merken dat er 4 nieuwe banden op zitten en de uitlaat is weer gefixet.

@ Sannemart: Sjee wat een emotionele rollercoaster moet dit voor jullie zijn. Dikke knuffel!

Verder zeg ik meteen weltrusten, morgen om 6:15 gaat de wekker weer. Gelukkig maar tot 13:00 werken en dan 's middags met mijn mams en Aimar op buggyjacht in Utrecht.

Slaap lekker!
    En voor de eerste morgenochtend: Goedemorgen! :)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nighty night!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Toch fijn dat ik mezelf gisteravond al goedemorgen wenstte! :D

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    bweh ook hier weer vroeg erbij.. R is de laatste weken rond 6 uur wakker, slik. zou het door het licht komen?

in ieder geval gaat hij dan huilen en gillen dus 6.30 ga ik er ook maar uit. om vervolgens beneden te ontbijten en dan te zitten wachten tot de supermarkt open gaat.. je moet toch wat... gaaaaap. nog een kwartier.

ondertussen wil R vanalles en nogwat wat niet mag.. heerlijk ook. ik heb hem nu eindelijk stil door K3 op te zetten en hem 4 puzzels door elkaar te laten maken..

Deel Deze Pagina