Vanochtend met Ferry en Levi naar de Rijneke boulevard geweest (zelf gereden ) en wat leuke dingetjes gekocht bij de Action. Daarna bij de trendhopper wat gegeten. Pupke, gelukkig slaat de ab aan bij Quinten. Freesia, nee Levi draagt nu alleen een hemd boven zijn luierbroekje Yule, lastig. Levi heeft nu ook af en toe dat hij niet op het potje wil, kan dan ook zo boos worden. maar hier is het volgens mij meer omdat hij alleen wil zitten. Beneden stuurt hij me bv weg als hij naar de wc gaat. Dus nu zet ik hem boven op het potje en als hij boos wordt loop ik de gang op en dan gaat hij eigenlijk vaak zitten plassen. Sorry verder geen tips voor je. Lekker zo'n bedrag van de belasting !
Lieve Sanne, Wat een vreselijk nieuws. Na een mail van Kaatje met je adres ben ik even gaan speuren wat er aan de hand is....maar dit had ik niet verwacht. Afschuwelijk! Ik wens jullie heel veel succes en sterkte toe in deze vreselijke tijd. veel liefs en een dikke kus!
Hoi meiden, Weer even een teken van leven van mij! Het gaat hier nog steeds goed, we zijn lekker aan het genieten. femke vindt het ook nog steeds allemaal prima. We doen lekker de hele dag niets A.s. zondag komen we weer terug. Heb ik veel gemist hier? Ik heb fantastische foto´s van de kleine Sven voorbij zien komen, heerlijk mannetje! Liefs
Nogmaals dank voor al jullie lieve reacties. Vandaag een mooi mandje en omslagdoekje gevonden op internet. Ze nemen alleen nu de telefoon niet op, hopelijk kan ik ze zo bereiken en valt de prijs mee (staat niet op de site namelijk) en kunnen ze snel leveren. Het crematorium hier gebeld, ik denk dat we haar toch dan hier in Amersfoort gaan laten cremeren zodat ik nog iets met haar as kan doen.
SanneMart, fijn dat je iets gevonden hebt. Om even in je achterhoofd te houden. mocht alles bij elkaar boven de 400 euro komen, kan je het volgend jaar terug vragen van de belasting.
Het mandje en de bijpassende wikkeldoek worden morgen bezorgd. Fijn, dan is dat geregeld. Dit is hem: Babymandje Anemoon
@Sannemart ooh dat is een hele mooie mandje meid!! Ik hoop dat ze ook snel bereikbaar zijn, is afhalen ook een optie?
Ik kan niet meer naar het dorp... Ik vond Kate heel lui hangen op de bank, liggen dus, wat zij nooit doet tenzij zij erg moe is. Maar zij is niet lang uit bed. Dus ik pak haar op en warm Ook nog een vieze zachte luier dus naar boven en ik dahct mssn de zon, maar ik temp haar even.. Komt er 40.0 tevoorschijn Dus heb ik P gebeld om schappies te doen en zij zit nu in haar shortama op de bank onder haar eigen deken met nog meer drinken en tv kijken
Aggos, Kate nu ook ziek... beterschap! @sannemart: wat een mooi mandje... is dat popje misschien om zelf te bewaren als aandenken?
@Sannemart: dat is een heel erg mooi mandje... @Parr: agossie, Kate ziek. Heel veel beterschap voor haar!
Sannemart, moest even slikken. Wát een mooi mandje en wikkeldoekje zeg. Popje is ook lief... Parr, oei Kate verhoging Beterschap! Nou Jill heeft de schoentjes aan en ik hoor haar niet klagen over pijn of ongemak. En ze is nogal kleinzerig
@Sannemart: heel bijzonder dat jullie het poppetje aan Teun geven. @Freesia: fijn dat de schoentjes passen!
kom even snel voorbij zwaaien @sannemart wat een mooi mandje en mooi dat je het aan teun geeft!!!dikke knuff verder ben ik al weer weg rik heeft het bureaublad vandaag even aangepast en nu ben ik alles kwijt grrr verder alles goed hier!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jippie, onze laptop is weer gemaakt. We hebben er een nieuw toetsenbord ingezet. Gelukkig is de stank ook zo goed als weg.
J. is even met Pepper (de poes) naar de dierenarts voor een checkup. Gelukkig lijkt alles wel weer okee met haar, ze eet weer normaal en poept weer en is weer speels. Maar wat het nou geweest is???