September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    R zegt met een vreselijk aso accent: 'sjooo' in plaats van 'zo'. ik lig elke keer weer in een deuk :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, oe brakke nacht dus

Pisum, jep :( Als dat maar goed gaat aangezien we 3x salaris hebben ( ik, ferry en uitkering ), en dan nog extra dingen ivm Ferry zijn ziekte ( hypotheekverzekering ect ) Doen ze bij jou op het werk ook particulieren ? :D

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jazeker doen we particulieren, maar daar rekent mijn baas wel 60 euro ofzo per aangifte voor. Dus 2 personen is 120 euro. Maar met een beetje geluk weet ik dan weer veel meer en kan ik jullie wel helpen. Als je de aangiften van de vorige jaren nog hebt, en maar goed gegevens bewaart (jaaropgaves en WOZ waarde enzo) moet het wel in orde komen ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het kan soms wel even duren, sommige mensen krijgen hem later. Kan ook zijn dat er iets mis is gegaan bij de post. Je kunt altijd even de belastingtelefoon bellen om te vragen of zij al een def berekening kunnen zien in het systeem.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nog een tip:
    Je kunt je aangifte bij de belastingdienst laten doen! Je belt volgend jaar naar de belastingtelefoon voor de HUBA. Hulp bij aangifte. Is gratis, maar je mag niet meer dan een bepaald bedrag verdienen. Dat is elk jaar anders. Maar je kunt er vanuit gaan, dat als je recht hebt op zorgtoeslag, dan is je inkomen gezamenlijk 'laag genoeg' om HUBA te krijgen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum en Inge, thanx !
    Heb idd de aangiftes van afgelopen jaar nog ( als Ferry ze niet weggegooid heeft in een opruiming ) en bewaren ook alles netjes :) Gelukkig is het voorlopig nog geen april.

7. #187 Lola, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
    Hij mag ruilen met mijn 40... ;)

Ferry, gefeliciteerd! Je gaat nu hard op de 30 aan! Maar dat zul je best overleven... :D

8. Ooooooooooooooooo, het kan dus nog altijd 'erger', die van mij is deze maand pas 41 geworden... 8)

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lola kan altijd erger. hihi zeker te weten als ik 28 wordt dit jaar. hihi.

@pisum geweldig toch die uitspraken. Giovanni had gisteren een koekje gewhad bij oma en toen had hij het zakje te pakken loopt hij met nog een koekje rond. Loopt snel naar oma en zegt met een grijns op zijn gezicht. MAZZEL zo leuk dat soort dingen.

10. Haha, ik zat me inderdaad al af te vragen hoe oud/jong jij was. Maar jij hebt dus een 'ouwe bok' en hij een 'jong blaadje'... ;););)

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Hier even lekker kunnen bijtanken, ik heb goed uitgeslapen. En hubbie is met Femke naar zijn ouders. Net even snel wat was weggewerkt en beneden gepoetst. Ik moet vanavond de nachtdienst in, dus verder een lekker rustig dagje....

@Kaatje, feli met je hubbie!

@Jannes, hoe is het nu met de kleine van de zus van de je collega?

@Elise, knuff meis!

@Eva, auw slijmbeursontsteking is niet fijn...

@Ingeltje, oh je vader gaat dus het Pieterpad niet meer lopen, toch al een hele prestatie zo he!

Verder voor iedereen een dikke knuffel!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hij is gaaf! Echt complicated, dus uitleggen in moeilijk :p maar echt leuk! Je moet er wel goed bijblijven.. ik denk dat jij het ook wel leuk zal vinden!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Ferry happy birthday!!!!!!

@Elise1 oef zwaar ongi :( knuffs

@eva auwie :(

zo wij zijn klein uurtje geleden uit bed gekropen :p
    Ik ging kwart voor 2 naar bed maar toen ik naar de tekening keek moest ik hem afmaken :p:)

dit is hem nu:
    Bekijk bijlage 89151

nu nog de grote roze muur verven weer en de dikke tak delen bij deppen

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mooi Parretje!!! :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, heel mooi !

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Liet hem aan Ferry zien, hij vraagt wanneer je hier heen komt ;)

17. @Parr: Mooi hoor!

Ik ben ook al het schilderen trouwens. Lolaman heeft gisteren in de aanbouw de muren voorgestreken en ik heb net de eerste muur voorzien van structuurverf. Bah, wat een knoeiboel is dat toch. Dat spul spettert vreselijk...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, ja dat vind ik ook altijd rotverf. Na die muur zit je onder de tig spettertjes waarvan je zeker een kwart vergeet onder de douche.

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: wat mooi zeg!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059