Hey ladies! Hier vandaag voor het eerst in 3 weken weer eens een dagje alleen met de mannetjes. Dat verliep echt veel beter dan voorheen, want toen bakerde ik Sven nog niet in. Dus een lekker dagje gehad, zelfs nog 2 uur geslapen vanmiddag. Wel druk, je hebt verder weinig rust, maar het was wel gezellig. Verder gaat het werken prima, het is leuk om weer terug te zijn. Sven doet het goed op KDV. Mijn autootje is helaas stuk stond een paar weken geleden al met een kokende motor in Eindhoven (was Sven aan het voeden in de auto en opeens brandde er een lampje en hoorde ik geborrel, gauw Gijs gebeld die kwam me halen). Nu had Gijs weer ff gekeken en koelvloeistof opnieuw helemaal op. Hij gaat kijken of hij hem zelf gaat maken, of dat we hem wegbrengen. Kus aan iedereen!
Goedemorgen. Voor het eerst sinds ruim anderhalve week eindelijk eens een nacht doorgeslapen J Lola, zit het forum bij te lezen, ziet Levi jou stukje, roept hij Lola ! ( hij kijkt Lola en Charlie op tv ) Leuk Noa ! ow jee Emma er weer vandoor. Snap van zon caissière ook niet dat ze Emma gewoon naar buiten heeft laten gaan.
kaatje: Rayyan zegt trouwens Levi. al lijkt het meer op Evi Maar het begin is er whaha hij begint nu ook 'hurry' te zeggen, en iets wat op 'activate' lijkt en 'we're swimming' lang leve Diego
Goedemorgen dames. Na een paar goede nachten, heb ik vanacht weer eens slecht geslapen. Gisteren denk ik te veel gedaan, vandaag dus iets rustiger aan doen. Ilse is in de ochtend op kdv, dus kan ik nog wat kleine dingen doen. Moet in ieder geval een boodschappenlijstje maken, dan doet mannetje vanavond de grote boodschappen voor de verjaardag van Ilse zondag. Verder heb ik op mijn lijstje staan de laatste babywasjes te draaien en de laatste losse spullen op de babykamer op te ruimen.
Hier was het 6:30 vanmorgen.... Niet veel te melden eigenlijk, zo maar eens de kleren aantrekken en even de frisse buitenlucht opzoeken.
Goedemorgen, Jill benoemt hier bijna alle kindjes op de banners/avatars bij naam, erg grappig (en erg dat ze dat dus weet ) KaatjeLevi (is 1 woord), Kate, Raven (Laven), Mike, Aimar, en bij Pisum zegt ze 'grote neger', heb ik haar natuurlijk geleerd
Goedenmorgen! @Freesia, whahhaa grote neger. Ow kom niet meer bij hierow! @Lola, leuke naam voor de poes.. Hadden wij op ons lijstje staan toen ik zwanger was van Mike voordat we wisten dat t een jongetje werd. Hier weinig te melden, ben al op 't werk en A heeft Mike net naar kdv gebracht.
Hahah Freesia.. foei!! Julian is hier steeds aan het kennismaken met iedereen. Vanmorgen was Kabouter Plop op tv. "Hallo kabouter Plop! Ik ben Julian" Toen gingen we naar de eendjes toe. "Hallo eendjes! Ik ben Julian" 's Morgens halen we hem op uit bed en dan zit hij meteen rechtop. "Julian grooooooote jongen! Julian in grooooote bed!"
Aimar was hier vanmorgen al vroeg moe, maar heb hem nog wel opgehouden want anders slaapt hij 's middags niet meer en heb ik rond etenstijd een probleem....maar hij was erg jengelig dus mama is nu moe.... Vandaag zijn al 2 van zijn vlekjes geactiveerd...geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn Hij lijkt er niet direct last van te hebben maar had wel wat verhoging zonet en ook had hij de afgelopen dagen veel ontlasting....geen idee of er een verband kan zijn... @ Freesia: wat goed dat Jill dat allemaal kan onthouden....of je zit wel héééél vaak achter het forum @ Inge: wat een heerlijkheid zo'n kletsend mannetje! Ik ga even de bank op want ik ben moe na mijn intensieve ochtendje met Aimar en ook heb ik wat buikpijn van mijn menstruatie...dus even rust!
@Eva, heb wat gemist denk ik.. 2 vlekjes geactiveerd, wat bedoel je hier precies mee? Meiden, heb een vraagje.. Mike heeft eigenlijk al een hele tijd steeds vlekjes op zijn rug en romp/nek... Kan smeren wat ik wil (gebruik ook al andere shampoo en badmelk) maar het gaat niet weg. Zou het een reactie kunnen zijn op iets wat hij eet of drinkt? We hebben hem vorige week fritessaus gegeven bij zijn patatjes en kwam een beetje saus op zijn wang, na 10 min was gelijk zijn hele wang opgezet en knalrood en zat hij nog meer onder de vlekjes. Daar reageert hij dus ook op, want hebben het 3 dagen erna nogmaals getest en weer hetzelfde.. Wat zouden jullie doen? (sowieso hebben we de fritessaus weggelaten..)
Zo, ben terug van Avifauna. Ben er met Raven heengeweest. Het was leuk, en warm... pffff. We hebben Lori's gevoerd en de vogelshow bekeken. Heb haar een groot deel in de wandelwagen gehad, maar ze wilde liever lopen. Maar goed, dat werkt niet door heel zo'n park. Ze heeft best veel onthouden merk ik, zelfs de dingen waarvan ik dacht dat ze het niet gezien had. Ben wel redelijk moe nu. Respect hoor Queen dat je altijd zoveel onderneemt met Kyani in je eentje...
Wat apart dat hij zo reageert op fritessaus joh. Ik heb er verder geen verstand van helaas. Hoe zien de vlekjes eruit? Hier heeft Julian al maandenlang een soort witte vlekjes, vallen nauwelijks op en hij heeft er geen last van. Doe er dus niks mee, maar ben wel benieuwd wat het is. Iemand opperde laatst waterwratjes ofzo..
Zooo ik hoorde hier net een harde knal en glasgerinkel...blijkt een ongelukje te zijn gebeurd met de automatische garagedeur van het appartementencomplex hier tegenover. De deur ging weer naar beneden toen de auto er nog onder stond en is dus dwars door de voorruit gegaan De inzittenden zijn als het goed is ongedeerd en er wordt druk gebeld.....yikes! @ Missy: welke kleur hebben de vlekjes? Zijn het bultjes of vlekjes? Heeft hij verhoging (gehad)? Vlekjes van Aimar activeren soms, dan komt er een soort van blaar op en worden ze ineens vuurrood. Dit kan komen doordat hij iets eet waar de mestcellen op reageren, maar kan ook door wrijving op het vlekje komen. Op zich niets ernstigs maar wel iets om in de gaten te houden, want het kan ook erg gaan jeuken en als het te vaak gebeurt moeten we goed kijken wanneer het gebeurt om te achterhalen of het door iets in zijn eten komt.... @ Yule: leuk zo'n ochtendje naar avifauna! Raven zal vast lekker slapen vanmiddag!
Eva, dat is schrikken ! Missy, als hij echt al langere tijd heeft en als ik zou het verhaal van de fritesaus hoor kan het best een allergie zijn. Zou even langs de huisarts gaan.
@missy: dochtertje van vrienden van ons heeft dat met ketchup en tomaten, als ze dat op haar huid krijgt zie je ook van die rode vlekken verschijnen. Klinkt zeker als een voedselallergie. Maar in fritessaus? Kan voor ei zijn (reageert hij ook op ei?) of conserveermiddel ofzo?