@Parr: wat goed gelukt! @Kaatje: gefeliciteerd met Ferry @Elise: goh nooit geweten dat jij en je man zoveel schelen. Niet dat het uitmaakt hoor. Vrienden van ons schelen 16 jaar. @Steen: gaat niet goed met het kindje. Ze zijn momenteel de MRI scans aan het beoordelen, maar hij reageert te heftig op prikkels. Ze mogen hem dus ook alleen over zijn onderarmpje wrijven, verder geen aanraking. Arts heeft ook gezegd dat als hij ooit naar huis zou mogen, dat ze er dan rekening mee moeten houden dat hij nooit op hun gaat reageren. Lijkt me verschrikkelijk! Zo hier liggen de dametjes weer in bed. Isabel heeft zich vandaag voor het eerst omgerold van buik naar rug. Ze schrok er volgens mij zelf van. Sara is volgens mij niet zo lekker. Heeft geslapen tot 8.00 uur, voelt wat warm en is wat hangerig en was om 12.30 alweer moe. Maar zag ook dat opeens er al drie kiezen door waren (weer niks van gemerkt) en eentje flink voor de deur staat, dus wellicht is het dat.
he dames val hier weer in. Beetje drukke dagen hier. Ik ben zelf erg moe en Ilse ook, dus we zijn vandaag niet echt een goede combinatie. Gelukkig de afgelopen nachten weer iets beter geslapen. Had 's nachts last van maagzuur, maar nu ik het hoofdeind iets omhoog heb gezet gaat het beter. Verder druk met werk en thuis allerlei leuke dingen. Morgen nog een dagje werken en dan lekker lang weekend. Zaterdag brengen we Ilse naar mijn ouders en gaan we zelf lekker een dagje naar Den Bosch, hebben daar ook een hotel en zondagmiddag pikken we Ilse dan weer op. Lekker vooruitzicht dus. Alles goed dus, maar weinig tijd en energie voor het forum, andere forum bijhouden lukt wel. Maar nog een dikke 2 weken en dan heb ik verlof!
Jannes, Isabel aan aan de omrol ahh Sara waarschijnlijk last van doorkomende kiezen. Hoeveel moet ze er nog ?
@jannes: heeft ze de achterste 4 ook al??? Dus ik bedoel dat ze nu 7 kiezen heeft? Ik zag Raven gisteren ineens weer enorm op haar hand kauwen en veel kwijlen en ze zei dat ze pijn in haar mondje had. Ik heb gekeken maar zag niet veel. Maar misschien dat ze ook de laatste 4 krijgt van het melkgebit.
wow wat fijn dat je (en zij) daar dan niet zoveel van hebt gemerkt! ik heb altijd gehoord dat die het ergste zijn dus ik bereid me er maar op voor...
Wij hebben bij Sara eigenlijk nooit wat gemerkt van tandjes krijgen. Dus denk dat deze daarom ook vrij ongemerkt voorbij gaan. Mijn nichtje trouwens hetzelfde....
Ik krijg telkens op hyves een balkje over: het downloaden van bestanden van deze pagina wordt om beveiligingsredenen geblokkeerd..... ik kan dan kiezen om het bestand te downloaden...het heet iets met loopy.hyves.... Ik heb dit nog nooit eerder gehad bij hyves.....jullie wel?
@lola ja de beste combinatie vind je ook niet!! wij wel. @parr oh wat mooi @jannes ach ja hij is gewoon jonger voor zijn leeftijd en ik ouder dus we meet half way. Wat verschrikkelijk zeg. heb de tranen in mijn ogen. hier net even geslapen. met een heerlijke lunch gaan slapen. 2 crackers met zalm met een beetje mierikswortel mayo half komkommer. Daarna nog een sapje van komkommer, wortel en selderij(Dit was minder) oh ja en daarna voor dat ik ging slapen. hihi kon me niet inhouden. ga zo pastasaus maken. Heerlijk vanavond kan me er nu al op verheugen.
dit is vanaf de deur genomen, links achter langs de muur komt het bad, rechts de douche achter het muurtje wat er nu nauwelijks nog staat, je ziet in de muur al de leidingen voor de dubbele wastafel en helemaal rechts de afvoer van de WC
hier de nieuwe badkamermuur vanaf de overloop, er komt nog een verlaagd plafond op zodat boven de badkamer een vliering ontstaat
@yule Kijk dat wordt nog een een badkamer. wil wel de foto zien als het klaar is. hihi. En een vliering boven de badkamer?? heb ik nog niet vaak gehoord.
nee, ik vond het een briljant idee (van mezelf) het plafond is namelijk 3.80 m hoog de badkamer wordt nu 2.40 hoog (net als de deur) en dat is nog steeds royaal daarboven hebben we dan nog 1.30 over ongeveer als het plafond erin zit en dat is ruim genoeg voor een soort minizolder voor kampeer- en kerstspullen en meer van dat soort reut