September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, had je vraag niet gelezen.
    Ahh arme Robin. Hoop dat de koorts snel zakt. Spannend Rene naar de kleuterschool

Levi zijn schoenen waren te klein ( maat23 ) dus terug naar de winkel en nog een ander soortje in maatje 24 gevonden.Ook nog met 50% korting dus was nu 15 euro kwijt

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje leuke schoenen. ik had gisteren gevraagd welk strand er goed te doen was met de auto dacht dat het in de buurt van queen was helen is er laatst geweest.

steen weet jij of een pneumonie door verslikking samen gaat met hoesten? aangezien robin nu koorste heeft en zich een paar keer verslikt heeft de laatste dagen?

3. @tweety beterschap voor robin

@kaatje leuke schoenen!!

hier vanmiddag naar het dorp geweest en 2 badpakjes voor julia gescoord voor 3euro haha
    wilde andere schoenen maar kon niks vinden dus kijk over een tijdje weer een keer
    zometeen julia douchen en dan naar bed brengen en dan even rust, ben ineens erg moe
    morgen nog een dagje relaxen en maandag weer werken
    zal wel even wennen zijn na 3 weken thuis maar goed veel stilzitten hebben we niet gedaan haha

xxxxxxxxxxxxxxxx

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hihi jij ook al :p ik zag jouw pic! heel leuk! dacht dat ze gezet waren maar is dus ook pure natura :p

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wel foto's nemen he :p

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lees dat iedereen van hun weekend geniet 8)

Hier waren IrisB man en E wout hier 8) heel erg gezellig! E kwam pas later los en toen was het lol :p
    Ik heb vannacht slecht geslapen dus ben ff een halfuurtje gaan liggen. Voel mij ook een beetje vreemd :(

ik wou nog iets zeggen maar weet niet meer wat :( pfff

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh ja!

Mijn vriendin R en man S die uitgeted waren zijn vanochtend om 7u bevallen van een meisje! Britt heet zij en was 3750 gram. Netjes! Alleen heeft zij een boel hechtingen zei zij in haar smsje terug :( Dus wat tips terug gesmst. Echt heel erg leuk! Zei ook in smsje Welcome to parenthood :D :D

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @freesia, supermooi kapsel! Staat je goed!! @kaatje, stoere schoenen voor Levi! @yule, jeetje 95cm denk dat Raven de langste is. Mike was vorige x 91cm maar heeft ook groeispurt gehad want veel shirt zijn te kort geworden.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @parr, gefeliciteerd met Britt!! Hier weinig te melden, zusje en zwager zijn op visite en Mike ligt net op bed.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

wil wil wil :d :d :d

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, ow oke. Wij gaan altijd naar het (honden) strand van Noordwijk, daar kan je vlakbij in een wijk gratis parkeren.

Parr, gefeliciteerd met Britt :) Leuk een klein meisje erbij in de vriendengroep

12. wij hebben vrienden op visite, gaan zo tineke schouten kijken
    ben er morgen nog wel even

xxxxxxxxxxxxxxxx

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule dankje wel. doordeweeks meo tik wel in mijn uppieniemand die dan mee gaat.
    nu met de vakatie tijd heb ik nog even vriendinnen en mijn oude oppasmeisje die dan mee gaat.
    Maar anders altijd alleen. Maar ookik ben dan savonds helemaal uitgeteld hoor ;) op de bank.

missy kyani heeft ook van die rode plekken na het eten (van mayonaise ;), maar verder heeft ze het nergens bij), deze trekken wel na 10/15min weer helemaal weg.

kaatje knap manneke hoor! Levi doe tmij met bepaalde blikken wel soms aan mijn neefje denken ze lijken op elkaar van die leeftijd ;).
    Zal eens kijken of ik die foto's kan vinden, dan zal ik het eens laten zien.

tweety wijk aan zee :D wanneer gaan jullie, anders kan ik ook om hoekje komen kijken :D (dinsdag werk ik nog daarna vrij :p).
    edit lees al dat jullie niet zijn gegaan. beterschap voor je manneke.

14. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hai allemaal!

Kom me ook weer eens bij jullie topic laten zien ;)

Ik heb niet alles gelezen, was een beetje erg veel haha, maar wel de laatste pagina's en ik las dat sommige kids last hebben van rode plekken na het eten van fritessaus/mayonaise en Yarah heeft dit dus ook. Ze krijgt dan rode plekken en na een tijdje is het weer weg.

Ik zie dat Levi stoere schoenen heeft gehad en Parr gefeliciteerd met Britt.

En Freesia, mooie coupe heb je! Mooi die krullen! Yarah heeft ook nog steeds krulletjes van onder en ik vind het zo schattig :)

Strand: Tweety, in Ouddorp zit ook een prachtig Noordzeestrand (Brouwersdam) en daar heb je genoeg parkeerplaatsen en geen betaald parkeren. Is op zich ook niet superver van jou vandaan.
    En Rene ook alweer bijna naar de kleuterschool.. wat gaat het hard he!

M'n oudste meiske mocht ook weer afgelopen week en die heeft het gelukkig weer helemaal naar haar zin (was voor de zomervakantie ongeveer 4/5 weken geweest).

Hier gaat het allemaal goed met de meiden.. Vorige week teruggekomen van 2,5 week vakantie, helaas hadden we het weer niet zo mee gehad (NL he ;)), maar we hebben het super naar ons zin gehad.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #2215 Ingeltje, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
    Steen: leuk, yoga! Heb ik ook nog aan zitten denken, maar vind het nu belangrijker voor mezelf om ook iets te doen waar ik flink van ga zweten, even wat pondjes kwijt en mijn blubbuik inruilen voor een sixpack ;)

Kaatje: mijn ervaring is met nieuwe schoenen dat ik bijna altijd de eerste dagen last heb. Vaak zit alles nog heel strak. Bij hakjes krijg ik altijd blaren op de hakken, maar als ik ze dan na een paar dagen weer aantrek, gaat het wel goed. Soms moet je ff doorzetten.
    En wat naar... schoenen sjoppen :p voor Levi

Pisum: balen van de auto joh..

Freesia: wauw! Wat een curlyhead! En werd toch wel vreselijk hitsig van je gleuf hoor.. je had hem er ook even af kunnen croppen ;)

*Zwaait terug naar Anno*

Wupje: bah een lekke band :x maar wel een paar extra calorieën verbrand hahaha :p

Eva: ontaard ding... je kind met 30 graden in een winterjas hijsen :$ Kom maar bij tante Inge logeren hoor, Aimar.. gekke mama

Hummelke: wil ook wil ook wil ook!!!! (zie pisum)

Hey Miranda!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahah serieus.. las ik toch 'mooie cup heb je' ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MirandaT, leuk dat je hier ook weer eens komt kijken :)

Inge, vandaag idd al minder pijn in die laarzen.

18. Ja hoor, ik volg je prima! Ik heb met mijn ex op wedstrijdniveau aan stijldansen gedaan. Wel alleen latin, dus met zo'n 'aangekleed badpak' aan ;). We trainden 3 à 4 keer per week en meestal in het weekend een wedstrijd. Dat was dus ook sporten zonder dat het zo voelde.

Maar toen die relatie op de klippen liep, was ik dus in één klap mijn vriend en mijn hobby/passie kwijt...

19. Een tip voor de volgende keer: Plak alvast pleisters op de gevarenzones, dus nog vóórdat je blaren hebt opgelopen. Doe dit tot je laarzen of schoenen goed zijn ingelopen...

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey Miranda!!!! zwaai zwaai!!

ik ga zo aan de overkant spammen ;)

Deel Deze Pagina