September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #2221 Lola, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
    O, ik ben jaloers! Toen ik na de geboorte van Jasmijn mijn haar liet groeien, bleek ik ook ineens krullen te hebben. Daar was ik super blij mee! Maar na de geboorte van Emma verdwenen ze weer... :(

2. Zo zie je maar: ieder nadeel hep ze voordeel!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb nu idd ook een pleister op mijn hiel.

4. Ja, maar die heb je erop geplakt nádat de blaar kwam. De volgende keer moet je de pleister er van tevoren op plakken. Dan komt er geen blaar... ;)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja Aimar in winterjassen hijsen met die warme weer is niet echt een kindvriendelijk idee van mama, máár we hadden volop keuze, alle maten waren nog aanwezig in elke winkel! :p

@ Kaatje: stoere stappers! Ik hoop dat die van jou ook snel lekker gaan zitten!

Verder wel gelezen maar erg moe dus hou het kort. Ik ga nog even aan de andere kant lezen en dan slapen. Doe morgen wel verslag van ons bezoekje aan het festival.....Aimar vond het in ieder geval heel leuk!

6. Vanmorgen Noa opgehaald. Het is echt een leuk lief klein poesje, haast een kitten nog. En dat terwijl ze al 16 maanden oud is.

De autorit viel me 200% mee, want daar zag ik nogal tegenop. Ze heeft af en toe wat gehijgd, maar daar bleef het eigenlijk wel bij. Miauwen heb ik haar nog niet horen doen.

Thuis aangekomen kroop ze - natuurlijk - meteen onder de kast. Dus zette ik daar ook maar de kattenbak en haar brokjes en melk neer. We hebben haar lekker met rust gelaten en rond 18.30 uur kwam ze er onder vandaag om te poepen op de kattenbak (een beetje dun, maar dat zal de stress zijn geweest) en wat te eten en veel te drinken. Daarna kroop ze weer onder de kast. Nadat de meiden naar bed zijn gegaan, is Noa de benedenverdieping gaan verkennen en is ze uit eigen beweging met Lolaman en mij komen knuffelen. Nu zit ze in de vensterbank...

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ahhhhh, schattig!!!
    Dat klinkt al goed, dat ze zo snel komt socializen.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zal het onthouden :) Voorlopig kan ik iig weer vooruit als mijn voeten aan die laarzen wennen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, jee Noa is er :D gelukkig viel de autorit mee. Hoop dat ze ook snel aan de drukte van de kids gewend is en straks met het hele gezin knuffeld.

Ik ga off
    truste

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @queen als we gaan laat ik het je weten oke :) heb het trouwens nog gevraagd voor het rijbewijs en dat is hier niet verplicht
    wel makkelijk maar hoeft niet. ze ging even kijken welke modules ik nog moest doen (uit me hoofd 311 en 313 31 heb ik in de vig ok al gehad alleen de theorie)
    en dan volgende week hebben we contact en kijken of ik op gesprek mag komen :)

@lola noa goed gearriveerd zo te lezen nu lekker wennen.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klinkt al heel positief Lola!!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    goeiemorgen

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Raven en ik hebben gezellig ontbeten samen en een eitje gegeten. Vindt ze heerlijk. Wel zonder zout natuurlijk.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gezellig :)

Levi moet niets van ei hebben. Het eigeel op zich nog wel,maar het witte vind hij denk te glibberig ofzo.

Levi is een beetje baldadig vandaag, dus kan mijn borst nat maken als Ferry zo gaat vissen.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goodmorning!

Kate zit lekker tv te kijken met haar ontbijt en ik laat P uitslapn. Lief he!
    Een lekker luier zondag. 8)

Straks komt Ingeltje met kids deze kant op, ook erg gezellig!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoe vind je het weekend verlopen Yule? Met J naar LL?
    Ben je nog naar het huis gegaan? heb je al pics genomen :p

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goodmorning Sunshines!

Wij waren gisteravond pas om 22:00 thuis met Aimar. Aimar vond alle muziek en dansende mensen op het festival geweldig! Hij heeft zelf ook lekker gedanst (zie filmpjes facebook en hyves).
    Op een gegeven moment staan we op een plein te dansen, zegt Aimar dat hij naar de pot moet. Ik dacht: naja je hebt een luier om dus lekker doordansen. Maar toen ging hij aan zijn broek sjorren en zei het weer. Dus hem opgepakt en snel een bar/restaurantje in gegaan. Zijn luier zat al vol met plas, maar poepen deed hij wel :) Ben best wel trots op mijn ventje!

Vanochtend zijn we lekker thuis aan het rommelen en vanmiddag gaan we weer naar het festival. Een bandlid van de Desperados speelt vandaag daar met een band, dus even ons gezicht laten zien en lekker dansen!

Ei: Aimar is er dol op!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hmmm....facebook-vraagje: ik heb net filmpjes geupload op facebook maar zie ze alleen maar op mijn profiel.....niet bij mijn foto's ofzo....wat heb ik fout gedaan???

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zag het flimpje idd leuk!! En wat stoer dat hij niet in luier wou!!

Deel Deze Pagina