September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hoe heb je ze geupload? in de prikbord bericht? of in een album?

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: gaat prima hoor hier. Eigenlijk niet zoveel verschil want J. was toch al veel weg door het klussen.
    Ik ben er na een avondje alleen wel aan gewend en nu voel ik me prima (moet altijd eerst even door een paar gedachten van: wat als... hij nou een ongeluk krijgt, dood gaat, ziek wordt, nooit meer terugkomt etc, maar dat duurt niet lang meestal).

Ik vind het eigenlijk heerlijk dat ik nu al 3 dagen gewoon lekker met Raven ben en leuke dingen kan doen EN tijd heb voor mijn huishouden. Normaal moet ik steeds kiezen, ga ik in huis aan de slag of ga ik met haar iets leuks doen/spelen. Die voortdurende druk van 'er moet toch ook iets gebeuren hier' ben ik zo zat.
    In het nieuwe huis wil ik dan ook een werkster, zodat ik mijn vrije dagen zonder schuldgevoel gewoon leuke dingen kan doen en met Raven kan spelen.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik geef je wel gelijk. Je werkt dan wel meer en ook nachtdiensten. Als je het kan betalen dan doen!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: zou ik ook doen als ik 4 dagen zou werken en het zou kunnen betalen.

@ Helen: ik heb links in het beeld: foto's aangeklikt en toen een video geupload....maar niet in een album geplaatst ofzo...kan ik dat nu nog doen?

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik wil een werkster voor 1x per 2 weken een ochtend om te beginnen, dat ze dan de WC's/badkamer doet en de vloer dweilt.
    En steeds iets anders erbij, ramen zemen of keuken of deuren of ... vul maar in.
    Dan hoef ik alleen maar te stofzuigen, op te ruimen en de was te doen. Heerlijk. Dan red ik het wel.
    J. werkt fulltime en ik 28 uur en ik merk dat we gewoon altijd bezig zijn in huis als we een keer een dagje vrij zijn. En in het weekend vaak andere verplichtingen.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik kijk net voor je en via photo's lukt het niet dacht ik. Je moet een nieuwe tab aanmaken (op de + klikken) voor video's en daar uploaden denk ik

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja hier ook zo. OP mijn vrije dag probeer ik het schoonmaken in 1 dag te proppen zodat ik de andere vrije dag alleen hoeft op te ruimen en stofzuigen.
    Straks als Kate naar de psz is (dinsdag ochtend en vrijdagmiddag maar weet niet of het gelijk 2 dagdelen worden) kan ik de dinsdag ochtend gebruiken en dan zal het vlotter gaan *hoopt zij*

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hier net de keuken uitgesopt. Als Levi straks op bed ligt ga ik de badkamer even doen.

Parr, lief dat je Paul laat uitslapen, en gezellig dat Inge nu naar jou komt ipv naar Breda. Geef haar maar een dikke knuffel van me ;)

Eva, een latertje dus gister. Zal zo het filmpje even opzoeken. Knap van hem dat hij daar naar de wc wilde !

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Boehoe! Ik wil ook meeten :( :( :(
    <heeft ernstig zelfmedelijden>

Lola, fijn dat het goed gaat met Noa! Veel foto's maken/spammen hoor!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je bent hier altijd welkom ! Beetje jammer dat het een halve wereldreis is :(

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Hoi meiden,

Heb geen puf gehad deze week om echt te reageren. Wij gaan morgen heerlijk een midweekje weg. Dus pak het volgende week weer op. Voor iedereen een hele mooie week. en voor degene die rond deze tijd moeten bevallen. Heel veel succes en geniet van de laatste dagen/weken.

wij zijn heel druk aan het ruimen en pakken. Maar vooral ruimen op dit moment we komen vrijdag terug en zitten het hele volgende weekend alweer vol. Dus kan maar beter opgeruimd weg gaan dan hoef ik volgend weekend niks anders te doen dan het eten regelen.

Giovanni eet wel weer redelijk. Heb heerlijk voor twee dagen pasta gemaakt dat eet hij sowieso dus dat zijn dan vast twee van de vier dagen avond eten. We zullen ook wel een avond patatjes eten ofzo. dus dat gaat helemaal goed komen. misschien lees ik straks nog wel wat, maar dat zie ik wel.

hele fijne week allemaal. kus van ons

12. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    oh en heb trouwens voor C zijn verjaardag een ijzeren voetbal doel gekocht zodat hij lekker kan voetballen met zijn mannetje en mijn svader komt ons dan in de middag halen en neemt ons mee naar almere. Daar gaan wij lekker uit eten en omdat mijn svader rijd kan chris ook lekker een wijntje of biertje mee drinken.

13. Onze hulp komt ook 1 keer in de 2 weken 4 uurtjes. Ik hoef het daarna ook alleen maar een beetje bij te houden. Iedere week hulp vind ik dan ook niet nodig, het bevalt prima zo...

Hier trouwens ook twee ei-liefhebbers. Moet je hier eens komen als Lolaman een roerei staat te bakken... ;)

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    goedemorgen, gisteravind al wat eten voor vandaag voorbereid en daarna nog even lekker buiten gezeten. Er was verderop een feestje dus we konden van leuke muziek meegenieten. Vanacht redelijk geslapen. Vanmiddag de verjaardag van Ilse hier vieren. Wordt wel rustig, want er zijn afmeldingen door vakantie e.d. Nu dus 8 volwassenen en 4 kinderen.

Lola, klinkt alsof het super gaat met Noa!

Yule, groot gelijk met de werkster hebben wij nu ook, is een genot. Ze komt 2 uurtjes per week, en dat is al genoeg!

Kaatje, leuke schoenen

15. Eens kijken of ik vandaag al wat leuke plaatjes kan schieten.

Vannacht om 3 uur moest ik plassen, dus ben ik even gaan kijken. Noa zat lekker in de vensterbank naar buiten te kijken (al denk ik niet dat er veel spannends gebeurde op dat tijdstip...)

Toen ik weer naar boven ging, liep ze mee tot halverwege de trap. Daar draaide ze zich weer om. Maar toen ik vanmorgen opstond, zat ze ons bovenaan de trap op te wachten :).

Ze heeft vanmorgen eventjes met de meiden 'gespeeld', maar na een kwartier had ze ook wel weer genoeg van die druktemakers en besloot ze verstoppertje te gaan spelen. Nou, daar is ze erg goed in, want we vonden haar pas na een uur :$! Ze was onder het gootsteenkastje gekropen. Één afdekplaat van de keuken pastte niet en moest opnieuw besteld worden, dus het is inderdaad mogelijk om nog onder de kastjes van het eiland te kruipen. Daar ligt ze nu te maffen...

Wat dat meeten betreft: Op zich woon jij in net zo'n uithoek van Nederland als ik. Maar vreemd genoeg schrijven er altijd ralatief veel meer Limburgse meiden dan Zeeuwse meiden op dit forum mee. Maar de twee waar ik het meest mee afspreek wonen notabene in Zaanstad en Middelburg... ;)

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: wat fijn dat het zo goed gaat met Noa. Wat vinden de meiden ervan? En wees maar blij dat ze niet (zoveel) miauwt, wij hebben er hier 1 die het hele ABC kan miauwen en dan op volumeknop 10, dus die miauwt gewoon het hele huis wakker als hij aandacht wilt :p

Wij hebben Whiskey trouwens op proef naar buiten gelaten. Hij gaat heerlijk een rondje over de daken en gaat op het terras liggen en komt na een tijdje zelf weer terug! NU nog even duidelijk maken dat wanneer we niet thuis zijn dat hij om moet lopen en via het luikje naar binnen kan...en anders moet hij wachten.
    We hopen dat hij hierdoor actiever is overdag waardoor hij 's nachts rustiger is...Duimen jullie voor hem (en ons?)

17. @Eva: Ik duim: duimerdeduimderdeduimerdeduimderdeduimderdeduimduimduim...

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo Ingeltje is boven Sven voeden omdat de kids hier rond rennen gillen en lachen :p Was Sven iets te druk geworden.
    Het was last minute afgesproken omdat Breda niet doorging. Een keertje spontaan doen :p G is thuis ivm oproepdienst.
    Zou liever ook spontaan met meerdere hier af willen spreken :( Denk naast Ingeltje dat Eva ook dichtbij woont, de rest zo ver :(

@elise heel veel plezier!!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: ik duim mee hoor!

Raven heeft vanmorgen heerlijk gespeeld maar was denk ik toch heel moe geworden want ze viel net 2x heel ongelukkig. Eerste keer achterover over mijn been op haar hoofd, gillen en ze riep: bed toe!!!
    Maar het was pas 11 uur dus ik heb snel een boterham voor haar gemaakt maar daarna ging ze van tafel, klom op haar kleine stoeltje en gleed er vanaf, keihard met haar kin op de rand. Tand door haar lip (denk ik), het bloedde als een rund, echt heel haar truitje onder het bloed. Heb het geprobeerd te stelpen met een koud washandje maar ze was echt zo aan 't snikken en aan 't roepen dat ze wilde slapen dus maar in bed gelegd en haar rustiger gekregen met neuriën.
    Nu zit haar hele gezicht nog onder het bloed maar ja ze slaapt, ik veeg het er straks wel af.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yikes! :(

Deel Deze Pagina