September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: ah wat sneu die valpartijen....wel knap dat Raven zo goed kan aangeven wanneer ze naar bed wil...Aimar zegt dat echt nooit...

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

@Yule: ik hoop dat je straks een hulp kan vinden. Net als Lola komt ze hier 1x in de 2 weken en dat is heerlijk! Ze poetst 4 uur en daarna strijkt ze nog een uur. Dus ik hoef alleen wat dingetjes bij te houden. En wat sneu dat ze zo pijnlijk gevallen is.

@Parr: veel plezier met Ingeltje!

@Lola: wat fijn dat het zo goed gaat met Noa!

@Elise: veel plezier!

Hier gisteren een heerlijke verjaardag voor Sara gehad. Ze liep de hele dag met haar kroon op, zo schattig! En ze is ontzettend verwend, dus voorlopig hoeft ze zich weer niet te vervelen. Vrijdag op het KDV was ze ook helemaal trots. Ze liep helemaal trots naar binnen met haar traktaties en liet het ook meteen zien aan haar beste vriendjes P en B.

Vrijdag ook leuk nieuws gehad. Vriendinnetje die al tijdje in de MMM zit, is eindelijk zwanger. Was niets te ontdekken, dus op advies van gyn toch maar wat hormonen erbij om eisprong zetje te geven en nu paar maanden later is ze zwanger. Ze is nu 9 weken en echo was helemaal goed.

Morgen vertrekken we naar de Belgische kust. S heeft net staan strijken (hulp is op vakantie en ik haat strijken!) dus kunnen we straks gaan pakken. De weersvoorspellingen zijn niet eens zo slecht 20-22 graden en droog, dus we hebben er zin in!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, fijn dat Gio weer wat beter eet. Fijne vakantie

Lola, Noa heeft dus al aardig haar draai gevonden en daarbij ook een super verstop plaats

Eva, zou fijn zijn als het goed blijft gaan buiten en hij daar zijn ei kwijt kan.

Jannes, Sara een topverjaardag gehad dus. Is dat die vriendin voor wie je steeds een cadeautje meeneemt ? Super nieuws :)
    Fijne vakantie

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara met haar kroon op het KDV

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja!! (leuk dat je dat onthouden hebt). Die heeft haar cadeautje nu dus eindelijk gehad....

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara was zo blij met haar nieuwe kaplaarzen, dat ze die ook de hele dag aan wilde. Charmant onder die feestjurk!

7. wat schattig!!!

8. vind julia ook lekker alleen net als mama het eigeel niet zo haha

9. heerlijk en wat knap!!!!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: ja knap hè? Ik denk trouwens dat jullie pukje op 29 of 30 november komt...waarom weet ik....mijn gevoel neigt naar een jongetje maar is nog niet heel overtuigend...:)

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: klinkt als een leuke dag! Wat fijn voor je vriendin, na zo lang wachten. Veel plezier in België!

12. duim duim dat zou fijn zijn!!!!!

13. ocharme knuff

14. whaha ik las sara heeft net staan strijken haha

fijne week alvast en wat fijn van je vriendin!!!!

xxxxxxxxxxxxx

15. ons gevoel neigt ook naar een jongen
    en ik heb 19 nov in gedachte dus wie weet komt het allemaal uit, of niet haha

16. hie evrder alles goed
    julia ligt al lekker in bed
    wilde bed toe
    toen 2 keer haar hoofd gestoten maar na een dikke kus was het goed
    nog even wat gebrabbel gehoord en nu slaapt ze
    vanmorgen was ze wakker en ze roept dus niet als ze wakker is maar ik hoorde ineens iemand aan de klink trekken dus is rik haar gaan halen

vanmiddag verjaardag van mijn nichtje, die wordt 9
    en morgen weer werken
    zal wel wennen zijn vroeg opstaan (julia sliep bijna hele vakantie tot 8 uur)
    maar voor julia ook wel goed denk ik dat alles weer normaal is enzo

xxxxxxxxxxxxxxxx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, leuke foto's. Op die eerste foto met die kroon op lijkt ze echt op jou.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Lola, wist je dat katten van melk aan de dunne raken….

Tweety oh super is goed hoor het wel ;) moet weer wel mee zitten…
    Oh lekker dat bij jullie niet verplicht is. Oh das helemaal niet veel wat je moet doen dan eventueel nog. Ja is dezelfde theorie als met vig dus je zal er zo doorheen vliegen! Had ik ook.

19. @Yule: Ach, wat zielig voor Raven! Gelukkig vallen die wondjes in de categorie: veel bloed (vermengd met speeksel zodat het nóg erger lijkt...) en weinig schade. Waarschijnlijk is ze haar valpartijen al helemaal vergeten als ze wakker wordt.
    Jasmijn is ook zo'n kind dat doodleuk kan vragen: 'Mama, mag ik naar bed toe?' Ik hoop dat Emma er ook zo eentje wordt...

@Jannes: Ik wens jullie een héél fijne week toe met mooi - in elk geval dróóg - weer!

@Anno: De vakantie is weer voorbij? Werk ze morgen!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou ik haal Raven net uit bed, alles onder het bloed dus ik schoonmaken, zie ik dat ze gewoon een snee van 1 cm breed onder haar lip heeft zitten. Tand is er dus helemaal doorheen gegaan, van binnen naar buiten. Er zit een scheur in en het ging weer bloeden natuurlijk.
    Heb even de HAP gebeld voor overleg en er hoefde niks mee (ik hoopte al geen hechtingen ofzo). Heb haar een waterijsje gegeven en nu is het bloeden wel aardig gestopt.

Deel Deze Pagina