September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Goedemorgen dames.

Yule, arme Raven, hoe is het nu met de snee?

Lola, idd nog een keer extra ontwormen, ben benieuwd wat de DA er van zegt.

tweety, zijn het geen warmtebultjes? Heb ik zelf nu last van en Ilse ook door het benauwde weer.

Hier gisteren een leuke verjaardag gehad, al was het jammer dat het flink heeft geregend. Het was gelukkig niet een al te grote club. Ilse heeft een bescheiden hoeveelheid cadeaus gekregen. De duplo dierentuin, een supermooi houten schommelend poppenwiegje en speeltunneltje voor in de tuin. Onze cadeaus krijgt ze vrijdag pas op haar echt verjaardag en er zijn ook een aantal mensen die nog apart langskomen dus ze wordt al met al goed verwend.

Voor mij was de dag een beetje veel. Had sowieso al geen geweldige dag gisteren. Vandaag lekker rust dus. Ik lig nu nog lekker op bed, hoop zo nog even een uurtje te slapen en ga dan maar eens beneden opruimen...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, idd jammer van het weer. iig wel een leuke verjaardag gehad.
    Rustig aan.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!
    Haak hier weer in, sorry beetje raar weekend gehad..
    Onze lieve buren van 1 verdieping hoger werden met de dood bedreigd door hun bovenbuurman en die gooide van alles naar beneden bovenop hun en hun balkon dus politie erbij etc..
    Dus hebben hun hele tijd opgevangen en bij ons gegeten enzo..

SARA, nog GEFELICITEERD met je verjaardag! Alweer zo'n grote meid!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een toestand.
    En Sara is woensdag pas jarig ;)

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    kaatje, je kan ook deze week trakteren ;)

missy: zo bij jullie gebeurt altijd wat!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, ow ik zag even gauw met globaal lezen dat Sara werd gefeliciteerd!
    Nouja beter te vroeg dan te laat toch.. ;)

@Pisum, nou om soms gek van te worden hoor.. De laatste 2 jaar is onze flat enorm achteruit gegaan.
    Komt doordat er wijk verderop een soort opvanghuis gesloopt werd en die mensen allemaal verdeeld werden in de flats eromheen. Nu zijn er dus 4 bij ons in de flat komen wonen en die sporen dus ook echt niet! Vind het onverantwoord dat zulke mensen nu zelfstandig wonen en een gevaar zijn voor hunzelf en de omgeving.
    1 buurvrouw schuin beneden heeft meerdere persoonlijkheden en krijgt steeds aanvallen van psychose en rampt dan de boel kort en klein. 1 buurvrouw 2 huizen daarnaast heeft extreme borderline en agressieve aanvallen en scheld je dan opeens verrot en rent de kleine buurtkinderen achterna met een mes of stok. Nouja zo kan ik wel even doorgaan..
    We zijn nu bezig met alle "normale" mensen brieven/handtekeningen doen voor de Woningbouw incl de politie.
    Anders gaan we toch zelf weg ergens (hopelijk) volgend jaar ofzo!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, nee maar hij is ECHT jarig op de dag van de gym dus vind het dan ook wel leuk om op zijn verjaardag zelf te trakteren.

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    kaatje, dat weet ik want zo ben jij ;) :)

missy: klinkt als een goede locatie voor een real life soap (helaas)! ik hoop dat jullie daar snel weg kunnen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vat dat maar op als een compliment ;)

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja dat was het ook hoor!! :)

Knuff!

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, het is alleen zo sneu voor alle mensen die er al jaren wonen zoals dus onze lieve bovenburen.
    Wonen er nu al 15 jaar en nu pas ellende met een nieuwe buurman en dus gelijk maar met de dood worden bedreigd. Echt zielig.. :(

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    omg ik zie ineens dat mijn nichtje meedoet met de Sky Radio droombruiloft wedstrijd. had geen ideeeee dat ze plannen had in die richting.... bizar

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pisum, inderdaad bizar!

14. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hier Sam vanmorgen voor het eerst naar de kleuterschool gebracht. Jeetje wat een drukte daar. Maar hij ging mooi spelen en geen tranen. Wel een beetje bij mama, maar naar een paar keer slikken ging het weer beter:D:D. Weer een mijlpaal. Ik word echt oud nu hahaha. Ben benieuwd hoe hij het vind. Zal het straks om 12uur wel horen. Hopen dat het dan droog is, want van die regen word je niet echt droger;)

15. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    hihi pisum leuk om daar zo achter te komen!

Hoe is het met jou, nog alles rustig vandaag?

Zo mijn ziekenhuistas is bijna gepakt en de maxi cosi zit weer in elkaar, wat een k-werk is dat toch.

16. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Je bent er helemaal klaar voor Hummelke. Spannend weer die laatste weekjes he. Bij jou schiet het ook al weer op Pisum. Alles nog rustig of rommelt het af en toe al wat?

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje kan je niet overleggen met de moeder van het andere kindje dat de ene het de ene week doet en de andere de andere
    week doen we hiet op de psz ook met rene zijn vriendje die schelen 4 dagen hun doen het de dinsdag en wij de donderdag of anders om.
    vorig jaar hadden we het ook zo afgesproken bleek dat er nog een kindje jarig was en die deed het met rene samen grrrr

@hummelke heb ik ook aan zitten denken in zijn nekje zal het wel zo zijn alleen zijn billetjes is gewoon uitslag ofzo denk ik.

@foover o sam ook alweer naar de kleuterschool rene mag volgende maand komen wennen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, jullie fam. is wel van de tv shows he haha. Vorige keer al aanhang die mee deed met Uri Geller.

Foover, sam al naar de kleuterschool. Gaat hard. Hoe vond hij het ?

Tweety, wilde haar idd al mailen,maar zie dat ze geen hyves meer heeft.

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey hallo!

Zit even bij mijn ouders te internetten. Ga zo naar de kapper en Kyano ligt hier dus even lekker in bed.
    Grrr zoveel regen op mijn vrije dag is echt niet leuk :x Vanochtend hubbie al naar het werk gebracht zodat ik ook de auto kon hebben want zonder kun je vandaag niet veel.

Tweety en hoe is het nu met Robin?

Taarten oh ja ook nog eens over nadenken. Ik denk dat het nu gewoon een leuke van de Hema of zo wordt.

Hummelke ha ha dus eigenlijk heeft Ilse een hele verwenweek tot aan haar verjaardag vrijdag!!

Missy jee wat een gedoe allemaal…..;) Hoop dat jullie gauw iets nieuws vinden

Foover oh bijzondere dag dus voor jou! Echt een grote man aan het worden!

Lola hoe is het nu met Noa??

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, hier idd ook een taart van de hema. Vorig jaar had ik er zo'n eentje met een dierenplaat erop, en deze keer stuur ik zelf een foto in ( afgeleid van zijn uitnodiging )

Deel Deze Pagina