September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja alles rustig. alles staat hier ook klaar. maar ja, als de beeb niet wil ;) mijn vader stuurde net een mailtje dat hij droomde dat ik bevallen was, van een dochter en ze heette Malina :D

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik heb eigenlijk de indruk dat die gratis superbruiloft en alle (media)aandacht de enige reden is dat ze meedoen :) ik bedoel, ze waren nooit echt superserieus ofzo.. ze hebben ook niet echt een motivatie opgegeven op de Sky Radio website. maar goed, wie weet he?

ik heb zelf ooit meegedaan aan Man bijt Hond :D

oh ja en mijn tante had ons opgegeven voor All you need is love, maar helaas niets meer van gehoord toen.

even denken.. ja zij heeft ook nog meegedaan aan 5 tegen 5.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn tante is wel een keer in All you need is love geweest ! maar ehh wordt het Malina ?

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @wupje goed ik heb geen plekjes meer gezien dus denk dat het van de warmte is/was. jammer dat je niet in de buurt woon anders had ik wel een taartje willen maken. als het goed is mag ik hem voor parr ook gaan maken doen we gelijk een dagje meeeten bij. en misschien voor freesia maar das nog niet zeker.

@kaatje ja dan wordt het lastig als ze geen hyves meer heeft.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier lijkt de griep ook toe te slaan.
    Ferry en ik zijn al een paar dagen niet helemaal fit ( jep mannen en griep ;)) maar Ferry lijkt nu wel in te storten. Ligt op de bank.
    Levi ook aan het kwakkelen, dus hoop dat ik er nog een beetje doorheen wandel.

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety ja 313 was volgens mij scriptie

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @queen blegghhh heb zo'n hekel aan scripties.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat is het stil hier zeg

ik vrees met grote vrezen dat het onderzoek morgen niet door gaat. de plekjes op robin zijn billen zien er niet beter uit hubbie riep me net en het worden er steeds een beetje meer ook enkele op zijn beentjes en een op zijn buikje. we denken dat het de wp zijn waarom nou precies nu net voor zijn verjaardag grrrrr. 1e verjaardag in het zh de dag ervoor eruit en dan de 2e verjaardag de wp :( iig morgen ochtend ff de ha bellen om te kijken of ie wil bevestigen dat het wp zijn of juist niet want dan kan ik het zh bellen om te overleggen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahh nee he :( Hoop dat het niet de waterpokken zijn maar gewoon de 6de ziekte, daar heeft hij als het goed is geen last van.

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety he nee is neit te hopen voorhem.

hier waarschijnlijk als mooi wee ris vrijdag weer avi fauna toe :D (lekker hoor al die bonnen :D)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey ben je weer dicht bij mij :) Ga je alleen met Kyani ?

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje als eva (oud oppasmeisje) nietgaat ga ik idd alleen wil je mee dan? Mag hoor als zij niet gaat ;)

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje of het de 6e of de wp zijn bij beide denk ik dat ie niet voor het onderzoek mag. maar ja dat zien we morgen wel

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ben weer lekker gekortwiekt, het zelfde kapsel als altijd :)
    Lijkt wel alsof mijn haren zoveel harder groeien nu in de zomer, volgens mij ben ik 4 / 5 weken geleden nog geweest.
    Vanmiddag gelukkig nog een uurtje met Kyano naar buiten geweest en geen regen meer gehad. Hij leeft zich dan echt uit als hij de hele dag binnen heeft gezeten. Lekker stuk gewandeld, paardjes en kippen gekeken.

Kaatje ja dat kan ook een eigen foto op de taart. Hebben wij gedaan toen Kyano gedoopt werd, was toen ook erg mooi geworden...en een lekkere taart :p!
    Toevallig zei Dennis vandaag ook al dat hij zich zo gammel en grieperig voelde. Hangt het weer in de lucht? Hopelijk valt het mee bij jullie.

Tweety hè gassie dat zou balen zijn als Robin nu waterpokken heeft :(

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje, griep hangt weer in de lucht ja jammer genoeg.
    hier gelukkig geen last van * klopt af*

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nee ik ook nog niet
    Ook ik klop even gauw op een dik stuk hout ;)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey sweeties!!
    Ik ga zo terug lezen maar eerst een Vraagje over Nuon
    ze waren net aan de deur en hele tijd met P staan praten. Ik ben erbij gekomen omdat Kate naar bed ging dus kussies geven.
    Klonk allemaal geloofwaardig en heel goed geregeld maar ik zei dat ik wel wou overnadenken, dus als hij papieren achter kon laten.
    Maar dat kon niet met die actie, ging per regio etc etc.
    Maar binnen 8 werkdagen (dus 11 incl een weekend) kan je opbellen en afzeggen, anders na 8 dagen zou de boel overgezet worden.
    Dus P heeft daarom getekend ><
    Niks veranderd behalve dat wij 20% goedkoper uit zijn.
    Hij heeft tabellen laten zien en heeft over rechten en alles gehad en we moesten ook zijn pas zien en P heeft ook Nuon aan de tel gehad.. allemaal erg strak geregeld...

Ik ben gewoon geen fan van aan de deur tekenen.

Ik was eerst in de war met Oxxio zei IrisB. Dus dat was het niet.
    Dus mijn vraag is zijn jullie tevreden over Nuon???
    Wij hebben nu Essent en hebben niks te klagen maar als Nuon ook goed is én 20% goedkoper (plus de regio actie dat wij nu een maand gratis krijgen) dan gaan we ervoor.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, als je het ook gezellig vind gaan Levi en ik graag mee :) Kunnen Levi en Kyani ook lekker samen spelen.
    Heb als het goed is nog ergens zo'n 50% kortingsbon voor de entree

Wupje, hebben idd lekkere taarten bij Hema :) en betaalbaar.
    Ja hangt idd griep in de lucht. zie steeds meer www's op hyves veranderen in griep, ziek ect

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooo wat een enorm emo-moment!! Ik voel hem hier!!

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier weer een dagje gewerkt, daarna naar de chiropractor, Femke en W. hebben me daar opgehaald, toen naar een verjaardag van de kleine van een vriendin (50 min. rijden...) dus onderweg naar de Mac en net terug van alles, dus nu lekker op de bank hangen!

het is lekker rustig geweest hier vandaag ;)

@Parr, wij hadden in ons vorige huis nuon, over de service ben ik absoluut niet te spreken, we hebben hier in het nieuwe huis veel problemen gehad, werden op groene stroom gezet, terwijl we dat niet wilden, en hadden daar veel ellende mee en nog veel meer, erg slechte communicatie....

@Wupje, lekker weer de haren kort! Balen zo'n regendagje als je vrij bent.

@Tweety, oh jee waterpokken voor Robin....balen!

@Kaatje, beterschap!

Oeps Sara is inderdaad de 25e pas jarig, hihi maar nu zijn ze op vakantie, dus heb ik haar toch maar vast gefeliciteerd ;)

@Hummelke, fijn dat jullie een leuk feestje gehad hebben.

@Pisum, dat is ook wat om voor het geld mee te doen aan zo'n programma...

Morgen nog een dagje werken en dan ben ik lekker een paar dagen vrij!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina