September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames!

@missy ben vergeten te reageren over A. Wel vervelend dat hij unprepared was :( mssn had hij een goede reden voor maar dan kun je dit wel beter verbergen, dan pikt de patient dit minder goed op :( En ook vervelend dat hij geen uitspraak wou doen oer A zijn werk.. heeft hij wel van alles genoteerd dat A mee kan nemen naar de Arbo?

Gisterenavond heeft Ingeltje mij nog artikelen laten zien over aan deur verkopers ook van Energie. Blijkt dat Nuon al maanden op nr.1 staat van de top3 slechte bedrijven bij Tros Radar :(
    En dat je kan met zulke acties vaak duurder uit zijn dan eerst maar het hoeft niet.

De verhaal van Missy schrikt mij ook op.

Ik heb er gewoon een opgejaagd gevoel bij, net was Pisum ook zegt.
    Ik zoek liever dan zelf een leverancier uit en dat ik zeker weet hoe en wat en niet meteen een beslissing te nemen aan de deur! Dat voelt gewoon niet goed!
    P net gebeld en jullie stukken voorgelegd. Hij snapte mij toen ook wel, gelukkig. Liever zelf naar iets goedkopers zoeken dan huppa meteen aan de deur.

Heel fijn dat jullie meedachten!

Stond vanochtend op de weegschaal en want mijn buik leek platter :$ en ja hoor 72,2kg :$ sinds mijn laatste ongi, en goede oudewetse ongi ipv die lichte van de maand ervoor. Ik doe niks anders en toch raak ik eindelijk die kg kwijt die de heletijd bleven hangen!
    Straks douchen en dan die spijkerbroek passen, spannend!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, fijn dat die kilo's nu vanzelf verdwijnen

Tweety, hoe gaat het met Robin zijn vlekjes ?

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva grr balen zeg de zonnebril weg :x

Azeb fijn dat je het zo leuk hebt gehad op Lowlands!

Parr ik heb geen ervaring met Nuon maar denk wel dat wat Missy zegt je even na moet kijken. Als je overstapt blijven de meterkosten als het goed is bij Essent en heb je dus te maken met facturen van 2 bedrijven. Oh ik lees dat je inmiddels zelf ook liever ervan afziet.
    Goed dat die vervelende kilo eraf is!! ** alhoewel ik jou vorige meeting al een super mooi figuur vond hebben **

Missy sjit zeg zo’n gesprek daar zit je toch ook niet op te wachten! Hoop dat de volgende onderzoeken / gesprekken beter verlopen.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier trouwens weinig nieuws. Lekker geslapen en een vrolijke Kyano naar het kdv gebracht :)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou opgebeld en is geregeld. Hij snapte ook dat wij liever uit onszelf het uitzoeken etc. Hij heef tin het systeem bij ons staan over de aanbieding voor als wij binnenkort wel voor Nuon kiezen.
    Hij heeft ook genoteerd wrm we opzeggen ivm opgejaagd gevoel van moeten uitzoeken en alles. (als was het mssn niet de verkopers bedoeling). Ik vroeg ook om een bevestiging en dat krijgen wij.

Onze meterkast is bij Enexis dus metekosten etc zitten we niet aan vast. Hij zag bij wie het kastje was.

@wupje nou zeg ik vond van niet blegh :p kan mijn oude kleren nog niet aan :( maar dankjewel!

Gaat mijzelf een schop onder de kont geven en douchen met Kate

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    *zet een kwarktaart in de koelkast* :D

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :p wil jij die lekkernijen helemaal alleen opeten of mogen wij ook komen :p :D
    Ik ga maar eens een rondje lopen en ondertussen een saaie boterham met paté eten ......

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    A heeft de Arbo gelijk opgebeld vandaag en die had er alle begrip voor en zei ook dattie met deze klachten nog niet aan het werk kan. Hij krijgt nu vanzelf met de post een afspraak en moet dan even daar op gesprekje komen en dan zien we wel weer verder.
    Ga nu gelijk even de KNO bellen voor een afspraak, want als hij toch nog thuis is hopen we dat hij snel terrecht kan.

Even wat boodschapjes gedaan net en naar het park geweest met Mike.
    Hij ligt nu te slapen en wij duiken lekker de bank op, want Mike heeft halve nacht liggen spoken en huilen in zijn slaap.
    Vanavond ga ik lekker uit eten met mijn beste vriendje! :D

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden even snel voor we verder gaan rennen en vliegen
    vanmorgen ovelge met het sophia gehad en met de ha een bezoek aan de ha en die zei het zijn geen waterpokken (hmm shit nog langer wachten tot ik hem pokke jong mag noemen) maar een flinke luieruitslag of ook wel candia genoemd???kreeg allerlei termen om me hoofd heen waarvan het nog steeds duizeld(was de andere ha onze is op vakantie) iig niet besmettelijk. de plekjes die die op zijn been heeft vond ie vreemd en hij dacht heel even aan krentenbaard maar was daar nog niet zeker van dus moeten even afwachten of het erger wordt zo ja krijgt ie een kuurtje. nu iig zalfje gekregen voor zijn onderkantje 2x per dag smeren en zinkmelk (zinkzalf alleen vloeibaar)noem ik het maar om in de kloppen bij elke verschooning toen weer bellen met het sophia daar wisten ze gelijk wie ik was de alarmbellen waren daar al rond gegaan haha iom de radioloog mag robin vanmiddag dus gewoon komen. gelukkig alleen vind ik het wel erg spannend worden hoe het gaat en hoe ze het willen gaan doen. of met een sonde (en vechten met hem) of het spul drinken (ook vechten vrees ik want dat is goor spul drinkt ie nooit op) maar ja we zien het wel. ben weer weg moet nog ff heerstbeestjes op cakjes plakken voor rene zijn vriendinnetje die gaat tracteren haha.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy ooh das een opluchting!

@tweety je bedoelt candida denk ik. Idd niet besmettelijk maar een gist infectie. nu hopen dat het niet hardnekkig gaat zijn!
    succes vanmiddag!!

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh je bent van harte welkom hoor :D

trouwens een lekkere werklunch is good noodles, probeer eens :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, ow lekker kwarktaart !

Missy, gelukkig tot nu toe begrip van de arbo.
    Veel plezier vanavond

Tweety, nog geen waterpokken dus. Gelukkig mogen zijn onderzoeken wel door gaan. Succes vanmiddag

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy fijn dat A voorlopig nog niet aan het werk hoeft en zich dus volledig op zijn herstel kan richten.
    Veel plezier vanavond en smakelijk :)!

Tweety oh veel succes vanmiddag!

Pisum ha ha ik pak even het vliegtuig en kom ik een bakkie doen bij jou, hier is toch niks te beleven op kantoor :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry heeft boven een gitaar staan ( waar hij nog steeds les voor moet nemen ;) ), en zodra Levi de kans krijgt om in de buurt te komen gaat hij er op "spelen" en liedjes zingen. Net dus een kindergitaartje voor hem besteld

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh wat schattig!!!

Kan iemand mij een schop onder mijn kont geven........ik heb deze middag eigenlijk bijna niks uitgevoerd ;) Maar ja het is ook zo verdomd rustig!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pffffff lange saaie werkdag waar geen end aan kwam zit er weer op. Ik heb nog nooit zoveel geouwehoerd met mijn bazin. Je leert elkaar wel kennen zo. Maar goed, het is mijn type niet, dus erg vermoeiend allemaal.

Voor Tweety, een foto van de 'krentenbaard' plek van Jill, bijna genezen nu. Het schijnt overal enorm te heersen. Gelukkig heeft Jill alleen deze plek en ik ben er niet eens mee naar de HA geweest. Hebben gewoon zalf gesmeerd die mijn vader nog had liggen en die Julie ook heeft gekregen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *geeft wupje een schop voor haar kont*

Freesia, vermoeiend zo'n dag. Au ziet er pijnlijk uit.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje leuk een gitaar!
    Enu vrijdag word even twijfel ;) weervoorspelling is twijfel achtig...
    enanders hebben we wiebel biebel nog :p

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Kaatje ja leuke aanbiedingen he :D I love boodschappen doen bij de dekamark, heeft altijd van die leuke dagjes uit spaaracties :D

Freesia he bah ziet er niet lekker uit doet het pijn bij jill?

Parr, neit doen als neit goed voelt!
    Mijn oma ook 1x overgestapt naar nuon ook met problemen. Die is bijna 5 maanden bezig gewees tom alles weer recht te zetten om bijhaar oude energie leveraar terug te gaan.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind ik ook een prima alternatief !
    Als het dit soort weer is ga ik idd ook niet voor mijn plezier in avifauna lopen.

Deel Deze Pagina