September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey wij zijn ook aan de deur overgestapt op Greenchoice. Vond mezelf dom dat ik me heb laten overhalen aan de deur maar achteraf zijn we er heel erg tevreden over. Een fijn, groen en goedkoop bedrijf!

De brakheid na LL viel bij mij nog wel mee. Ik was zondag rond zes uur naar huis gegaan (meegereden met een vriendin en mede-juf die dus ook maandag moest beginnen), was rond tien uur thuis, toen nog lekker gebadderd en daarna gedouched en toen op bed. Dus was redelijk fit maandagochtend.
    En als je al om zes uur vertrekt vanaf daar dan heb je toch een stuk minder biertjes op dan als je nog doorgaat tot midden in de nacht of later en om acht uur uit je tent geregend wordt ;)

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
  3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Duimen jullie dat het morgenochtend droog is. Levi gaat naar smoeder en Ferry is om 09.00 uur weer thuis,dus gaan even vissen samen :D

Inge, zou idd een gesprek aangaan met je nieuwe supervisor. Idd kijken of hij/zij het prima vind dat als je 5 min. te laat bent je 5 min. doorwerkt of 5 min. minder pauze neemt.Hoop iig dat het niet nodig is en je snel in een goed ritme zit

Queen, veel plezier bij de kapper ! Gaan hier ook pas in de middag naar amsterdam,maar moeten ook gelijk weer terug want Levi komt eerder thuis vandaag

Truste

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @ingeltje: pfffffff ik zou echt gek worden als mensen over 5 minuten gaan zeiken, maar goed, mijn werk bestaat ongeveer uit overwerken en op achterlijke tijden gebeld worden dus wie zijn bek open trekt als ik een kwartiertje later ben die kan een beuk krijgen.
    Waarschijnlijk staat dat ook op mijn voorhoofd 's ochtends want er is nog nooit naar gevraagd.... ;)

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: ja hij was pas om 16 uur op maandag thuis. Echt zo brak als een tientje, nu superverkouden en staat weer te schilderen.
    Ik heb maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje medelijden, gek genoeg.... ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Gizem en Sara, gefeliciteerd met jullie 2de verjaardag ! Ook al hebben jullie het al gevierd, we hopen dat jullie vandaag ook een leuke dag hebben.

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Happy B-day to Sara & Gizem!

Aimar sliep vandaag zowaar uit! Ik had hem vanacht even horen huilen en mama horen roepen maar hij was weer stil dus niet gaan kijken. Vanmorgen om 7:45 sliep hij nog en toen werd ik een beetje ongerust...stom hè? Dus ik heb een beetje luidruchtig gedaan en toen werd Aimar om 7:55 wakker ;)

@ Kaatje: Veel plezier met vissen!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sara en Gizem een hele fijne, leuke, feestelijke verjaardag gewenst!!!!!!!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Hier ook weer op het werk beland met dezelfde rust als gisteren ;) :)

Ingeltje wow wat goed van Sven! Denk je dat ze er op het werk echt een groot probleem van maken? Ik kan het me wel voorstellen dat het rennen en vliegen is.
    Oh ik lees je antwoord aan Kaatje al. Ik zou ook bij jouw supervisor aangeven dat het binnenkort heus wel wat beter loopt en jij dus ook op tijd op je werk bent.

Tweety gelukkig lijkt dus alles in orde met Robin!!

Eva heel goed van Aimar zeg dat hij al zo goed als droog is.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Azeb & Ingeltje ja wij hebben er ook echt zin in om naar Groningen te gaan :).

We slapen in dit hotel:
    --- Hotel Corps de Garde ---

En als jullie lekkere eettentjes weten en een gezellige kroeg / café voor 's avonds hou ik me aanbevolen.
    Verder willen we gewoon lekker shoppen en wat bezichtigen.

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Sara en Gizem: van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!

Zo jemig heb er weer een halve werkdag op zitten, maar dan met regeldingen.
    A.s. vrijdag hebben we een bruiloft en ik moet daar op het laatste moment een collage voor maken. Dus gisteravond kwamen 2 vriendinnen usb-stickjes met foto's brengen die ik nog heb uitgezocht en vanmorgen naar de HEMA om alles te laten printen. Ik moet bekennen dat ik sinds het digitale foto tijdperk nog NOOIT foto's heb laten afdrukken. *schaam*

Verder nog versierspul (lijm, glitterletters, gekleurd papier) gehaald, boodschappen en een jurk voor de bruiloft (niet gepast dus ik hoop dat hij goed zit). En nog naar de bieb maar die was dicht (&$#*%@ achterlijke openingstijden altijd).

Raven heeft gesmikkeld van een croissantje en een pakje drinken. En was verder heel erg lief (wat fijn als je geen schreeuwend kind mee hoeft te sleuren).

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Okee nog ff opscheppen dan... ;)

Conversatie hier:

Mama, Raven boodschappen doen! Raven tas nodig mama! Dank je wel mama. Tot straks!

Raven schoenen uit, mag dat? Raven ook sokken uit. Mama helpen! Andere ook mama. Dank je wel mama.

(gooit met muis) Raven muis gooien! Vang hem maar! Zag je dat mama?

Mama, Raven broodje houmous eten! Vork bij! Lekker appelsapje bij! Oeh koud, uit de koelkast.

Enzovoort. De hele dag commentaar bij alles wat ze doet. Lijkt wel verslaggever van studio sport ofzo...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helaas niets gevangen, hoop wind ook.
    Nu snel hond uit laten, eten en stofzuigen. Dan is Ferry weer terug en gaan we naar amsterdam voor die boot

Yule, minder zo kort van te voren nog dingen moeten regelen voor vrijdag.
    Raven is ook zo'n heerlijke kletskont he :) Levi heeft hier nu ook dat "mag dat? " te pakken.

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje okay hihi nou ben net thuis ;)

gizem en sara vanharte met jullie 2de verjaardag.

hier lekker naar de kapper geweest (volgende keer gaan we iets heel anders doen :D hebben we afgesproken).
    KYani vondheel intressant allemaal weer maar duurde er even te lang het knippen dus op mama's schoot en zo was het snel gebeurt.

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, zo he raven praat veel dan. Hier word ook wel veel ge praat hoor maar echt nog niet alles is duidelijk wat ze zegt of bedoelt.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, ow jee wat ben je van plan ? Ga je kort ?

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja zoiets ja als ik het tegen die tijd durf :p
    nu is gewoon weer lekke rin laagjes en kort.
    Bij kyani ook zodat die pijpe krullen niet meer in en voor der ogen hangen ;)
    ennu avifauna of wiebel biebel met jou en levi kan doorgaan hoor ;)
    meisje heeft afgehaakt.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: zo een druk ochtendje gehad dus! Je hebt dus ook nog nooit foto's van Raven af laten drukken? De laatste foto's die ik van Aimar heb laten afdrukken zijn van rond zijn 1ste verjaardag. Ik wil kijken of ik dit weekend er aan toe kom om via internet wat foto's af te laten drukken.
    :$ Wow die Raven kletst echt al goed....Bij Aimar blijft het bij woordjes en soms ook nog zo slecht uitgesproken dat alleen ik en oma snappen wat hij bedoelt ;)

Wat ik nou toch weer zag gebeuren vanmorgen bij de supermarkt. Toen ik aankwam stond de vrachtwagen van de PLUS stil midden op de weg omdat iemand zijn aut 'illegaal' langs de stoep had geparkeerd en de vrachtwagen dus niet goed in kon parkeren om te gaan lossen. Dus de chauffeur stond op die persoon te wachten en was na 15 minuten de politie aan het bellen omdat hij er nu toch echt langs moest. Wij kwamen toen net de supermarkt weer uit. Staat er een asociale vent (met 2 kleine kinderen achterin!) die vrachtwagenchauffeur toch uit te maken voor de meest lelijke dingen omdat hij de weg blokkeerde :$ Hij stapte helemaal uit en liep naar die chauffeur toe en ging echt zo tekeer! Stapt weer in, rijdt met een rotgang zijn auto naar die vrachtwagen toe, staat 1cm daarvoor stil, stapt weer uit begint te schreeuwen. Dus ik heb maar even wat hulp van supermarktpersoneel ingeschakeld voordat het uit de hand zou lopen....precies op dat moment kwam de doos die haar auto langs de stoep had geparkeerd, er volgde nog een woordenwisseling en toen was alles eindelijk opgelost. Sjee..:$ ik stond echt te trillen op mijn benen, zo agressief was die vent!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, gewaagd hoor kort ! maar ja je moet maar zo denken, als het niet staat groeit het vanzelf weer aan.
    Gezellig ! Even afwachten wat voor weer het wordt ? :)

Eva, jeetje wat geef je je kinderen dan voor een voorbeeld zeg :(

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: wat beangstigend voor die kinderen ook inderdaad! Jemig. Ik snap dat soort mensen echt niet. Denk je echt dat je door een vrachtwagen heen kunt rijden?
    Ik krijg altijd de neiging om ze te gaan uitlachen. Als hij tegen die vrachtwagen aan zou rijden zou hij toch echt zelf alle schade moeten betalen. Mafkees.

Enne.... nee ik heb nog nooit foto's van Raven af laten drukken, wel een album gemaakt van de eerste 4 maanden ofzo.

Deel Deze Pagina